Ben çevremde çok farkedilmeyen biriyim sade bir tipim var. Durup dururken bir çocuk bana. m ilgi göstermeye başladı. İlk başlarda ben yüz vermiyordum ama hep çabaladı, 2-3 ay sonunda dedim seviyor heralde, bende sıcak davranmaya başladım. Git gide de bağlandım. Benim onu sevdiğimden emin olduktan sonra terketti beni.
“Seni sevebileceğime inandın mı? Dünden razıymışsın bana, hayatımdaki en iğrenç şeyleri yaşattığın için nefret ediyorum senden” falan yazdı ve engelledi beni. Asla tepki vermedim daha kötü şeyler duymamak için. Ama her beni gördüğünde arkadaşları ile birlikte gülüyorlar.
Ve bunları yapan 15 yaşında bir ergen değil, 24 yaşında mental olarak iyi durumda biri.
Onu pişman etmek istiyorum, nasıl yaparım?
Dün engelimi açtı sonra yine kapadı.
Yaptıklarını 4 ay geçmesine rağmen hazmedemiyorum
“Seni sevebileceğime inandın mı? Dünden razıymışsın bana, hayatımdaki en iğrenç şeyleri yaşattığın için nefret ediyorum senden” falan yazdı ve engelledi beni. Asla tepki vermedim daha kötü şeyler duymamak için. Ama her beni gördüğünde arkadaşları ile birlikte gülüyorlar.
Ve bunları yapan 15 yaşında bir ergen değil, 24 yaşında mental olarak iyi durumda biri.
Onu pişman etmek istiyorum, nasıl yaparım?
Dün engelimi açtı sonra yine kapadı.
Yaptıklarını 4 ay geçmesine rağmen hazmedemiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer