Erkeğim ve hoşlandığım erkeğe açıldım, ne yapmalıyım?

Erkeğim ve bir süre önce hoşlandığım erkeğe açıldım o erkeklerden hoşlanmıyor zaten ben sevgili olmak istemiyorum. dedikten sonra başta normal davranıyordu ama şu an mesajlaştığımızda hep başka şeyler yapmak için gidiyor benle konuşmak istemiyormuş gibi hissediyorum ama napmalıyım bilmiyorum konuşmayınca çok özlüyorum genelde her gün yazıyorum ama çok az konuşuyoruz böyle olmasını istemiyorum söylememle alakalı mı bilmiyorum benden sıkılmış falan da olabilir. Yardımcı olursanız sevinirim lütfen
Erkeğim ve hoşlandığım erkeğe açıldım, ne yapmalıyım?
Cevapla