Güzelim fakat sevgilim olmuyor. Seçici olduğum için mi?

Evet biraz seçiciyim ama herkes benim yaşımda sevgili yaptı ben hiç yapmadım çok mu kötü bir durum yaşım 21
Güncellemeler
+1 yıl
Seçici olmak kötü mü
Güzelim fakat sevgilim olmuyor. Seçici olduğum için mi?
Cevapla