Yani denemek lazım 😃 ama ben işi hobiye döktüm canım sıkılır sevgili yapar test ederim hatta olayı başka boyutlara taşıdım kimisi çok uyanık düşmüyor hemen ama cevao vermekten de geri kalmıyor çelişkili durum
Ben o evreleri geçeli çok oldu. Ben işin dalgasındayım. Diyorum ya canım sıkılır sevgili yapar test ederim. Nelere şahit oldum bir bilsen hiç uzağa gitme bu sitede bile neler var neler. Ama sayfasına da baksan efendi aklı başında namuslu dersin. İnan çoğu yakınan sorular var ya, can sıkıntısından soruluyor aslı astarı olduğundan değil yani. Erkeği karalıyor benim başıma geldi bu beni karalıyor aklınca halbuki hiç alakası olmayan bir detay var ortada, millet de öyle adamı bilmem napim diyor falan ruh hastası çok, küfür ettirerek rahatlıyor sanırım başka açıklama bulamıyorum. Sanal alemden sevgili yapmayın demiyorum ama çok iyi bir analizci olun yoksa çok canınız yanar.
Evet çok haklısın. Ben sanaldan yapmadım. Çocuk bana aşık rolü yaptı senelerce. Ben en sonunda inanıp kabul ettim. Birden içime kurt düştü. Meğersem çok pis biriymiş. Çok inandıydım onun sevgisine. Bundan sonra kimseye inanmayacam. Bu devirde hiç kimseye güvenmeyecem. Araştırarak öğrendim zaten. İyice araştırdım bide çok üstüne gittim. Kendisi şakır şakır söyledi. Hayatına alacağın insanı çok araştıracan.
Öyle tabi helal olsun uyanıkmışsın. Diğer türlüsü daha kötü belki sen ona bağlanıp kopamayacaktın, acı çekecektin vs vs zaman kaybetmeden görmüşsün yüzünü şimdi geç dalganı gitsin
Aynen bilemezsin ki, sen fake ile işletiyorsun ama. Belki de başka biri daha var. ya da birileri aslında sana tavsiyem hiç uraşma zamanına yazık. İnsanlardan soğuyorsun zamanla umurunda olmuyor bu sayede doğru insanı da kaçırıyorsun elinden adamın belki suçu olmayacak ama bu tip insanlar yüzünden şüpheci olacaksın bu da doğru insanı senden kaçıracak
Doğru insanı zaten araştırıcında bir şey çıkmazki. zaten belli etmeden araştırdım. Sonra bir şeyler buldum ve üstüne falan gittim. Herşeyini biliyorum falan dedim. O da tek tek her şeyi döktü mecbur
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
İki tane sen, bir sevgilin mis gibi grup gider. Böyle andavalları bulmak iyi bir beyin ister
23 yaşında evleniyormuşuz. Kötü huyu falan yokmuş 😂
hahaha Allah akıl sağlığını korusun
Bir hangi ayda evleneceğimiz kaldı bir tek
seneye Haziran gibi evlenirsiniz kanka korona bitsin rahat rahat oynarsınız
Öyle düşünüyoruz 😂🤣😂
beni de çağırın kurtlarımı dökmeye çok ihtiyacım var 😂
Çifte düğün hemde gel gel bol bol oynarız
hayırdır ikinci düğün kimin sgshs
Fakenin. Benim fakemin 😂
fakenle evlendirip bı de kendin mi evkeniceksin çocukla ahdjshshshjs ben ayrılırsın diye beklerdim
Yok ya şakasına dedim. Çocuğa kalsa. öyle yani
Baya oynayıp küfür edip ayrılacam
iyi edersin benden de selam söyle 👋
Söylerim 😂
çok feci yakalanmış birileri :D
İlk haftadan yakaladım.
Hahay 😂 düğünde seni görünce dumur olmasın
😂😂
Ağlanacak haline gülüyorsun
Daha 2. Haftamız.
Gelinliği giyip bekle 😑
23 yaşında evlenecekmiş
😂😂😂
Maşallah ona
İlk haftada yakaladım. Şimdi ben onunla oynuyorum
Mutluluklar
23 yaşında evleniyoruz 😂
Görmeden he
Evet. alımı bile bilmiyor. Ciddi ciddi yazıyor.
Sen nerden buldun bu malı
O beni buldu ben bulmadım. Peşimde aşığım aşığım diye dönüyordu. Aşık taklidi yapmış yani
Hiç bozma bu taktiğini bir kaç gün eğlen. Daha sonra başka hesaptan başka biri olarak yaz 😃
İyi sarıyor ama 😂 kahkaha atıyorum resmen
Bilirim en sevdiğim işlerden biri bu 😃
Senin kilerdemi aynısını yaptı yoksa 😅
Yani denemek lazım 😃 ama ben işi hobiye döktüm canım sıkılır sevgili yapar test ederim hatta olayı başka boyutlara taşıdım kimisi çok uyanık düşmüyor hemen ama cevao vermekten de geri kalmıyor çelişkili durum
Cevap vereni hemen sil hayatından çıkar
Gözü dışarda oluyor cevap verenlerin.
Ben o evreleri geçeli çok oldu. Ben işin dalgasındayım. Diyorum ya canım sıkılır sevgili yapar test ederim. Nelere şahit oldum bir bilsen hiç uzağa gitme bu sitede bile neler var neler. Ama sayfasına da baksan efendi aklı başında namuslu dersin. İnan çoğu yakınan sorular var ya, can sıkıntısından soruluyor aslı astarı olduğundan değil yani. Erkeği karalıyor benim başıma geldi bu beni karalıyor aklınca halbuki hiç alakası olmayan bir detay var ortada, millet de öyle adamı bilmem napim diyor falan ruh hastası çok, küfür ettirerek rahatlıyor sanırım başka açıklama bulamıyorum. Sanal alemden sevgili yapmayın demiyorum ama çok iyi bir analizci olun yoksa çok canınız yanar.
Evet çok haklısın. Ben sanaldan yapmadım. Çocuk bana aşık rolü yaptı senelerce. Ben en sonunda inanıp kabul ettim. Birden içime kurt düştü. Meğersem çok pis biriymiş. Çok inandıydım onun sevgisine. Bundan sonra kimseye inanmayacam. Bu devirde hiç kimseye güvenmeyecem. Araştırarak öğrendim zaten. İyice araştırdım bide çok üstüne gittim. Kendisi şakır şakır söyledi. Hayatına alacağın insanı çok araştıracan.
Bide beni lekelemeye çalışıyor. Kendi huylarını bana yüklüyor.
Yaşlar kaç sizin
20
Tuhaf derdi neymiş ki senelerce koşup 2. Haftada serefsizlik yapmış
Ben ortaya çıkarmasam hala aşık rolüne devam ediyordu
Öyle tabi helal olsun uyanıkmışsın. Diğer türlüsü daha kötü belki sen ona bağlanıp kopamayacaktın, acı çekecektin vs vs zaman kaybetmeden görmüşsün yüzünü şimdi geç dalganı gitsin
Kendine bağlıyordu. Sonra içime kurt düştü. Araştırdım üstüne gittim. Her şeyi ortaya çıktı
6. Hissin kuvvetleymiş bende de hep böyle oluyor zaten ya rüyalanırım ya da bir sıkıntı çöküyor
Aynen valla. Yoksa yandıydık. Bunlarınan uğraşılmaz. Etmedik bırakmazlar
Aynen bilemezsin ki, sen fake ile işletiyorsun ama. Belki de başka biri daha var. ya da birileri aslında sana tavsiyem hiç uraşma zamanına yazık. İnsanlardan soğuyorsun zamanla umurunda olmuyor bu sayede doğru insanı da kaçırıyorsun elinden adamın belki suçu olmayacak ama bu tip insanlar yüzünden şüpheci olacaksın bu da doğru insanı senden kaçıracak
Doğru insanı zaten araştırıcında bir şey çıkmazki. zaten belli etmeden araştırdım. Sonra bir şeyler buldum ve üstüne falan gittim. Herşeyini biliyorum falan dedim. O da tek tek her şeyi döktü mecbur
Telefonu icad edenin mk ediyon madem niye bu kadar özelleştiriyon ibine aldatan aldatana
Zaten bu telefon yüzüne oluyor her şey
s. gönder iti
Az oynayım şununla
seni aldatiginun farkinda olunca köpek gibi olacak it
Ben şu an onunla oynuyorum zaten. Kesin bırakıcam. Bunla kim evlenir. Yalancının önde gideni. 6. Sevgilisiymişim ben
yuh ben daha 1 tane oldu
Daha fazladır merak etme. Yalancı çünkü
bence karakter meselesi veya çok abaza