AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
75Cevap
Öyle dediyse ümidini kes Vazgeç bu işten git başkasını bul boşu boşuna zaman kaybetme yazık
Yazık sen ve senin gibilerin kafasına
O zaman boşu boşuna bekle kendi kendine film seneryosu yaz ne diyeyim.. Seven insan bir dakika bile beklemez gelir
Seven insan bir dakika bile beklemez gelir.. 😔😔 Kalbim acıdı resmen yorumu okuyunca ama haklısın.. 9 ay bekledim. Gelmedi. Ve ümidimi kaybettim, artık beklemiyorum.. 😒 @hakankradag
İnan ben de aynı düşünüyorum Seven insan saniye düşünmez gelir vicdan olsa Merhamet olsa seni anlasa bekleme diye bir şey olmaz
Ya sen sevgilerin en güzeline layıksın Lavinya o muhteşem yüreğine selam olsun
Tesekkur ederim. Kesinlikle dogru söylüyorsun..
Uğruna ölecek değil uğruna herşeyi yapabilecek insan lazım Sen de öylesin Lavinya
Artık kimseyi istemiyorum. 😊
Sen aşkların en güzelisin Lavinya
Lan noluyo nxmmdmmxmdmmdmemmdldldlkememmemf
ben ne bekleyeceğim deyip başkalarıyla evli mutlu çocuklu olanlar gördüm. bunlar masal kardeş 2 sene nedir ya ölümlü dünyada billur mu geçiyor senle
2 yıla ne değişiyormuş onu anlatsın önce bir
Dış görünüşünün değişeceğini düşünüyor galiba.
bence en güzeli kendi çevrenden birini bul uzak mesafe ilişkisine karşıyım yürümüyor bi zaman sonra
Çok dolandırma yapıyon belki çocuga para toplasın biraz
Ergenliği bitmemiş galiba... Olgunlaşmamış, karakteri oturmamış
Hayatım seven insan bekler ama neden 2 yıl bekliyorsun? Orayı kaçırdım neden 3 5 6 ay değilde 1 yıl değilde 4 5 yıl değilde 2 yıl napıcak baştan mı yaratacak?
Ahahahha işte bende orasına anlam veremedim. Ama en kısa sürede buluşacağımızı söyledi. Az da olsa fikrini değiştirebildim
Ciao🍀🦇
Çok uzun okumadım ancak farklı ülkelerde misiniz?
Bekler de eger onu hiç görmemişsen zannettigin kişi olmayabilir
2 sene nedir o işin altında bi iş var kurcala derim çocuk fake olabilir başkalarının fotolarını atıyor olabilir veya başkası vardır seni oyalıyor
2 yıl çok uzun değil mi ya? ve neden 2 yıl? 2 yılda mı gelecekmiş kendine güveni buna nasıl emin oluyor ki?
Seviyorsa ne 2 senesi çok uzun sürmez görüşmek isteyecektir bırak sen görüşmek için çabalama o kendi istesin görüşmeyi
2 sene gorusmek varken neden gorusemiyecegini sor canim seven insan sevdigiyle zaman gecirmek ister uzaklasmak degil
Bu işin altında başka bir iş var
Bilemiyorum ya sence ne gibi birşey
Daha önce hiç yüz yüze veya görüntülü görüşme yaptınız mı?
2 sene bekleyince nolcakmış ayrılırsan iyi ya boşu boşuna gidip buluşmadım diye mi düşünecek. 2 yılın sonunda buluşup da ayrılabilirsin yani düşüncesi çok saçma uzak mesafe misiniz onu da anlamadım ama hiç bi geçerli sebep yok 2 sene bekletmesinde
Ne zamandır görmüyorsun onu? Aşağılık kompleksi var sanırım değersizlik falan
Biz ortak arkadaş sayesinde tanıştık. Ama kavga ettiğimiz için ikimizde görüşmüyoruz o kişiyle. Yani hiç buluşamadık. Fotoğraflarımızı biliyoruz ama o buluşmaya gelince istemiyor hazır hissetmiyorum dedi. En az 2 yıl olmayacak ve sözümden dönmem ben dedi. Etrafında neredeyse hiç kız yok. Sosyal medyasını bile vermişti bana. Yani çok seviyor değer veriyor hissediyorum. Ama ne kadar güven vermeye çalışsamda yinede korkuları var.
Seven insan herşeye razı gelir devri çoktan kapandı kariyerli olan net win
Dayanır tabikide belki de seni denemek için yapıyordur bence sağlam bir kafayla düşün.
Yani anlamadm gerçekten saçma geldi biraz seviyorsan ona da güveniyorsan bekle ama aynı yerdeymişsiniz beklemek için bi sebep yok aslnda ona ozguven ver konuş her haliyle istediğini anlasın
Bence seni sevmiyor iki sene görmeden dayanamaz sevseydi.
2 seneye kim öle kim kala?
Seni ve onu merak ettim nasıl gorunuyorsunuz :D Fotograf atsana ozelden yorum yapayım cok merak ettim.
Yani garip bir durum ben görmek için can atardım böyle olmam için özgüvenimin gerçekten yerlerde olması lazım garip bir durum
Öncesinde bir geçmişiniz paylaşımınız bolca olmuşsa ve bütün olabilmisseniz zaman ve mesafe engel değil
Bence estetik felan yapmayı düşünüyor yakışıklı olup buluşacak senle
Ayrılırsınız, kötü ama gerçek
Geldiği zaman tatildenmi şekerim otelde nasıl geçti işin dersin çalışmaya gidiyordu sanırım 😉😂
Niye 2 sene mesela ne yaoacak ki 2 sene de sacma bence
Fazla duygusal bakıyorsun. Mantığına bu kadar kör olma.
baştan beri derken? ne kadar süredir birliktesiniz?
2 senede millet 2 çocuk yapıyor nasıl buluşamazmış
Her soruda seni görüyorum 😅 yoksa sende benim gibi xper mi topluyorsun
@Comoestas121 benim xpere mxpere ihtiyacım yok ben sadece zaman vakit geçirme amaçlı takılıyorum
Xper mxper 😅 iyi bakalım..
dayanamaz be ablam
Dayanamadı. Daha kısa sürede buluşacağız
çok ilginç gerçekten 😀
Aynen
Biliyorum ben bile anlamakta zorluk çekiyorum😂
Niye peki
2sene çok fazla 🙁
:(
Mars da mı bu adam 2 yıl nedır
Çünkü sevmiyor ne yazık ki
Yaw 2 senede ben 3 çocuğum olur
Görüntülü konuştunuz mu?
Hayır:/
O zaman kesin fake biri
Senden saklanıyor
Sadece pişman olacağını söylemek istiyorum.
Ben pişman olmam. Ama o olucak gibi gözüküyor🥺
2 sene çok fazla değil mii 😕
Evet çok fazla. Dayanamıyorum şimdi bile🥺
Seni en iyi ben anlarım
2 sene buluşmamak nedir sabredemiyorsun maalesef..
Bence iyi bişey özlersiniz heyecan katar ilişkiye
Ya kardeş boş boş konuşmasın oyalıyor seni 2 sene ne a. yav sende aklını başına topla
Görüntülü konuşmayı denediniz mi
Gülü seven dikenine katlanır
Cevap basit demek ki sevmiyor
Bu çok saçma. Mantıksız.
Cocuk seni catfishliyor gibi
Sen kaç yaşındasın o kaç yaşında
Saçmalık kurtul ondan
sebebi ne iki yıl beklemesinin
Salak galiba hadi 4 5 ay dese anlarım ama
neden buluşmuyor seninle ne var
Ve sen hala sevgikim diyorsun helal
Ya yok 2 yıl olmaz o
Hiç fotoğrafini vs gormedin mii kuzum
Yok görmedim:( bende aşırı güzel değilim hatta kendimi bile beğenmiyorum pek. Ama yinede sevince anladım bunların önemsiz olduğunu. En azindan o benim resimlerimi azda olsa gördü
Ya buluşuruz ya da biter de bakalım ne diyecek
İkna ettim. Üzüldüğümü görünce dayanamadı
Çok can yakar görüşmemek sabırlar diliyorum
Bu ne saçma ilişki