AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
147Cevap
Sevmek suç değil de yasak bir insanı sevmek suç. Mutluysanız bizi beni ilgilendirmez. Sonuçta koca koca insanlarsınız.
Öyle evet suç olduğunu biliyorum ama seviyorum da
Bilmem kararı sen vereceksin. Biz yanlış desek sen bitirecek misin
Hayır
O zaman keyfini çıkar ayrılmak istediğinde is ebitir
Sevgi suç değil , sizin yaptığınız kahpelik.. sevgiyide alet etmeyin
Nedne öyle olsun
O adamın eşin, onun eşinin de sevgilisi olduğunu düşün? Cevap burda gizli.
Acı verici
😂🤣😂🤣 tabi tabi çok doğru troll sorular da bugün =)
Trol demeye alışmışsınız her şeye
gerçeklik payı çok düşük çünkü
Arkadaşım evli biriyle konuşan kimse yok mu dünyada neden düşük olsun hayret ya
Sence doğru mu? O kadının ahı bir daha mutlu etmez seni. Bu yanlıştan dönsen iyi olur
Çok denedim yapamıyorum
Doğru olduğunu düşündüğün bir şeyden şüphe duymaz ve bize sormazdin
Şüphe duyuyorum ki soruyorum
Sevmek suç değil. Ancak sizinki sevmek değil. Yaptığınız çok yanlış.
Ne benimki
zina
@esinyazgı ne alakaa
evet suç karısı var boşansın öyle devam edin daha iyi olur kadına yazık
Bence de
mutluklar boşansın tamamen senin olur artık
Pardon ama o adam esinden bosansada onlarin mutlu olabileceklerini sanmiyorum yuva yikanin yuvasi olmaz cunku
@elagozluezooo çok haklısın ben yazdım bu ciddiye aldı soran safsa ben ne yapim
@elagozluezooo hiç belli olmaz kızlar
@soran nasil yani
Herkes değerini kendi belirler senin değerin de o imiş bize ne 😄
Kınama
Tabiki suç , evli adamla ne işin var , aşık olacak bekar adam mı kalmadı
Haklısın ama bie belaya düştüm bir kere
Düştüysen çok bir kere
Çık *
Kul hakkına giriyorsun karısına yazık degilmi madem seviyor boşansın engel olmalısın kendine bir an önce yol ver gitsin bugün karısını aldatan yarın onunla boşanıp seninle birlikte olsa bile senide aldatır.
Boşanamaz
Empati yapsan biraz ileride sende aynı durumu yaşayabilirsin seni kesinlikle kınamıyorum yadirgamiyorum ama yaptığın çok yalnis kendini kullanılmış gibi hissetmiyormusun metres konumundasin geçmişini kirletmeye değmez kesinlikle ayrılmalısın iyice bir düşün derim
Oha ya yargılamak bana düşmez ama sonunda sen üzüleceksin bunu bil
Şimdi bile üzülüyorum
İran'da olsan idam Türkiye'de tecavüze aldatmaya eşi idam gelmeli ama bunlar ab nin şeyini yiyor
Saçmalama
Dogru mu diye soruyosun bi de sjdndjdn
Allah sizin gibilerden uzak eylesin beni.
Büyük konuşma
Başkasının kocasını sevmek suç . evet. boşansın rahat rahat sevin.
Boşanmaz
Sevmek suç değil.
Sevilene, sevildiği kişiye ait olanı kalenize hapsetmeniz suç.
cut.
Evlenmeseymiş
E sende diyorsun
Evlenmeseymis
Artık geçti o iş
Ya bosanip da öyle başka kişilere bakar.
Ya da evliliğine bakar.
Evli olduğunu öğrenmesem bana da söylemiyordu
Söyleyecek adam zaten seninle şu konuma gelmezdi.
Çok doğru yoldasin kenara attığı zaman zırlama ama bu sitede 😂
Atmaz aşık o bana
Eminim aşıktır
Götür işte yaa. Sen de memnunsun herif de besbelli. Keyfinize bakın.
Kim kime dum duma
İnsan duyguları karmaşıktır, kurallara uymaz
Sevmek suç değil. Yaptığın şeyler yanlış. O da senin vicdanınla alakalı.
Vicdanlıyım
Herkesin vicdanı kendisine. Ben yorum yapmıcam.
Senin için doğru ise başkasına bakma.(Sanırım sen evli değilsin.)
Bekarım
Kendini mi mutlu ediyorsun onu mu..
İkimiz de eşit
O 2-1 önde senden ama..
Seni destekliyorum. Devam et yaptığın şeye. Bu ilişkinin ilerisini sana anlatayım mı?
Anlat
Evde elinde bira şişesiyle nasıl terketti lan beni derken sen adam karısıyla tatile gidecek ;)
Sen adamın ulaşılmaz olmasına (evli olduğundan) ve dış görünüşüne aldanmışsın, adam da yasak ilişkinin (evli olduğundan) şehvetine kapılmış. Bunlar aşk değil yani
Çok mantıklı söylediğin. Belki de aşk zannediyorum
Eğer gerçekten aşksa bile karşı tarafın ne düşündüğünü bilemeyeceğinden aldanma derim. Sen masumsan bile karşı taraf öyle olmayabilir. Seninle sadece vakit geçirmek sonra da ortada bırakmak gibi.
Bu arada sadece olabilecek şeyleri söyledim, kesin olur demiyorum, sizi tanımıyorum çünkü
Teşekkür ederim haklısın söylediklerinde. Ben zaten hiçbir zaman ondan bir beklenti içinde olmadım
👍🏼
Yanlış. Fakat bazen gönül ferman dinlemiyor. Hakkınızda hayırlısı ne ise o olsun
Gönül ferman dinlemiyor evet tam da bu :(
eskiden mi beri birbirinizi tanıyormusunuz. Yoksa yeni tanışıp yakınlaştınız.
Eskiden
peki ayrılık aşamasında mı yoksa ilişki bir hoşlantı ve cinsel çekim ile mi başladı
Yok suç değil. Boşansin yine sevin birbirinizi. Böyle olursa suç
Seviyorum ony
Maalesef bende evli bir erkekle beraberim ama çok zor ya çok zorlanıyorum kendimi harab ediyorum ağlamaktan😔😔
zorla birlikte tutan yok senide allah bildiği gibi yapsın inşallah senin gibi kızlar çıkmaz karşımıza, ağla ağla bitir kendini hastalık sahibi ol da dünya böyle birinden daha arınsın. acıyorum
Ben de öyleyim. Eşiyle birlikteyken yaptıklarını falan hayal ediyorum kahroluyorum
Rabbimdem tek dileğim öbür dünyada cayır cayır yanmanız hem sizin gibi kadınlar hem de 5 kuruş etmeyecek adamlar
O zaman ikinizde vazgeçin bu işten olmaz böyle vebali üstünüze
Sana ne dendiğini biliyorsun bu sevmek değil tamamen başka bisey
Ne denir bana?
Allah'ım bizi böyle eş ve böyle kadınlarla karşılaştırma yarabbim 🙏
Amin ne biçim kadınlar vae hayatta ya
Aynen mesela sen
Te Allahım ya diyene bak
Bu soruyu soran birisinin vicdansız olduğuna eminim daha fazlasını söylememek daha iyi
Vicdanlıyım
Karısından boşansın madem çok seviyorsunuz birbirinizi. O kadına yazık değil mi? Nasıl bir ihanettin içinde olduğunu bilmiyordur
Bilmiyor saf biraz
Siz beni insanlıktan, saffetten, samimiyetten, sevdadan iğrendirdiniz.
-Reşat Nuri
Haklı
Hayır değil yaşa gitsin alan memnun veren memnun boşver ya hayat kısa
Aslında sevmekle alakası yok. Yasak ilişki olduğu için cezbediyor insanı. keşke bekarken böyle yapsaydınız. Evlilerin yuvaları yıkılıyor böyle
Belki de dediğin gibi yasak olduğu için çekiyor
kesinlikle tek sebep bu
Bende ayni durumdayim. Evli bi adamla ilişkim var fakat bu hic dogru degil ama işte kahretsin insan sevince...
Nasil yani
Yani bende evli bi adamı seviyorum maalesef:( biliyorum hic dogru bisey degil vazgecmeye calisiyorum ama olmuyo
Hadi ya
Merak ettifim bi kac sey olacak ta yanlis anlamaszan ozelden sorsam bu konu ile ilgili
Tamam geliyorum
Olur
Kim dislike attı lan yorumuma
Benim de durumum böyle. O kadar kıskanıyorum ki eşinden. Nefret ediyorum bu durumdan
Devam ediyoe mu iliskin peki hala
@elagozluezooo evet ediyoruz
Bende cok kıskanıyorum eşinden deliricem en sonunda
@soran peki esi?
@elagozluezooo haberi yok
Soyleyecek mi peki esine
@elagozluezooo hayır gizli kaçak yaşıyoruz
Adamin niyeti ne peki yani seni sevsigini mi soyluyor
Ogrense kiyamet kopar
@elagozluezooo Sevdiğini de söylemiyor ama değer verdiğini söylüyor bilmiyorum kafam karışık
Yasadiginiz seyler belli o zaman
Esine karsi nasil peki yani sana ondan bahsediyor mu
@elagozluezooo sevişiyoruz duygusal anlamda da çekim var ama eşini bırakmaz
@soran vazgecmeyi dusundun mu peki
Sen esini biraksin mi isterdin
@elagozluezooo vazgeçmeyi çok düşündüm. Eşinü bıraksın istemiyorum ben ona karılık yapamam zaten
@soran bende ayni oyle dusunuyorum biz hic gorusmedik ama gorussem mi diye dusunuyorum. Bu aralar bana vakit ayirmiyo aramız bozuk
Biz benim ünv okuduğum şehirde tanıştık kendisi oralı. Mezun olup memlekete döndüm şimdi çok uzaktayız. Ancak telefonda görüşüyoruz. Uzaktan zor oluyor. Hiç görüşmediysen boşver bence. Ben bir şeyler yaşadım etkisinden çıkamadım
İnsan alisinca cok zor gercekten
Çokkkk
Suç değil ama yanlış sen sevildiğini hissediyorsun bu güzel ama imkansızı sevmek , karşı taraf ise rahatını bozmadan özgürmüşcesine gönlünü tatmin ediyor boşanacağım vaadi verse bile inanma bence bekarsan hemen yollarını ayır kuzum hayır gelmez ...
Boşansın istemiyorum merak ettiğim şey benimle neden konuştuğu
Bende evli bir kaç kişiyle yaşadım. Kimisi eşiyle özel beraberligi bitmişti, kimisi de aşık defildi esine
Hala devam mı
Sen seviyor muydun o kişiyi
Kimisini sevdim, kimisi beni sevdi
Sevmek değil zına suç. Aklını başına topla kadın cinayetlerının hep hep dilimizde olduğu şu günlerde kadın kadına bunu yapamaz senın bunu yapmaya hakkın yok
Aynen ama dayanamıyorum
Ya bacım aşkı bı kenara bırak şöyle etraflıca bı düşün. Bana yapılsaydı ne hissederdim, eğer bu adam benı sevıyorsa karısını nıye boşamıyor, acaba benı cinsel bı şeyler yaşamak için kullanıyor mu, neden benle birlikte, 2 kadını aynı anda mı idare edıyor sor bunları kendine. Zaten bunlardan sonra koparsın ondan. A yok çok denedım olmuyor diyosun da gözlerini aşk (!) kör etmiş en fazla aradığında cevap vermişsin ya da başka bı şey. Hiç mı o kadına acıman merhametin yok
Aşık olmak tabiki bir suç değil ama yasak ilişki yaşamak çok yanlış öyle bir şeye girmemeliydin bence evli olduğu kadına yazık boşanmalılar sonrası zaten kime ne
Boşanmaz 😔 çok üzülüyorum
Bana da sanaldan cok geliyorlar ne diyeceğimi bilemiyorum
Ünv okuduğum şehrde o
Hadi ya bence yanlış
Hayat senin istediğin gibi yaşa ama bir yuvanın yıkılmasına sebebiyet vereblrsın. Evli bırıynen olacaksan sadece tek gecelik ilişki taraftarım. Herkez benim gibi düşünmek zorunda dııl tabıkı
Tek gecelik istemez ben ona ömürlük bağlıyım
Sen bilirsin dedıgım gibi hayat senin istediğin gibi yaşa.
O adamın karısına her şeyi anlat her erkek aldatıyor yazık karılarına
Bana dayanamadı aldattı
Dışarıda o kadar yakışıklı bekar varken bunu yapman da ne bileyim
O çok yakışıklı
Hani evli ya
Tabi dogru kadina yardim ediyosun sayende bosanmiyorlar
Aynn
sevmek suç değil ama başka bir insanı kandırmak ve buna ortak olmak ahlaksızlık
Haklısın
Adamın karısına acıdım ama görüyorum ki asıl siz daha çok acınacak haldesiniz evli adamlara nasıl duygu besliyorsunuz
Hoşlandım sevdim napabilirim
Asla sana yapılsaydı o kadının yerinde olsaydın hemde Şu an seni aldatmasını kabul ede ede bir adamla beraber olacak kadar alçalmamalısın
Ve de o adam ilerde ayrıldığında sana saplantı olurda canına kast vs ederse ortaya çıkan rezillik ile tvlerde olursun beterin beterini düşün ve seviyesiz ilişkilere girme bekle ben de birisinden ayrıldım daha iyisi olmazsa asla hayatıma almamayı düşünüyorum kaliteli bekarlık kalitesizlikten iyidir
Yanlıştayım çıkmazdayım
Tehtit mi ediyor
Düşün boşandı ve senin ile evlendi sonra senin ile evli olmasına rağmen başkaları ile aldatıyo? 1kez yapan 2. kezde yapar
Hep yapar haklısın
Hıhı
Sevmek suc degil ama özel anlar yaşamanız suc. Bu yasak ask yasanyan insanlar neden kendini masum göstermeye calisip sevmek suc mu sorusunu soruyor anlamıyorum. Sanki sadece uzaktan sevmis gibi..
Ben masumum
Uzgunum ama değilsin
sevmesi de suç
yanlış ama bu hayatta hep doğruları yapamıyoruz. ben de evliyim. önceden yapardım böyle şeyler...
Neden yapardın eşini mi sevmezdin yoksa değişiklik olsun diye mi
sevme meselesi değil. yatak tatmin edici değildi. daha güzel bir seks hayatım vardı diğeriyle
Peki eşini sevdiğin halde mi yaptın bunu
evet deli gibi seviyorum. o kadar aşık olmama sevmeme rağmen. çünkü ikisi farklı şeyler
:( o da seviyor eşini
işte evli adamlayken bunu kabul edeceksin önce. sana aşık olmaz. evet seninle yaşadığı anlar çok özeldir, aklından çıkmaz ama karısını sever
Of of :( eşini sevmekten vazgeçmez değil mi
malesef... :( eşinden daha iyi seks yaptığın kesin. seni tercih ediyor. ama aşkta hayır
Peki azıcık da olsa sevmez mi beni
azıcık da olsa sever. o kadar. aşık olmaz. hoşlantı olur sadece
Hoşlandığını söylüyor zaten. Ama bir insan hem birini sevip hem başkasından hoşlanabilir mi
Evet oluyor.
Karın biliyor mu abi?
@jeonjkjeonsn biliyor. Bıraktım artık
Affetti yani?
@jeonjkjeonsn af demesek de iki taraf da dersini aldı. Devam ediyoruz
Sen eşini kabul eder miydin?
@jeonjkjeonsn ederdim
Yanlış anlama merakımdan soruyorum. Midesi bulanmıyor mu eşinin?
Asla 🙅🏻♀️
@jeonjkjeonsn buradan veeceğim cevap: bulanmadı
İğrenç 🤢
@jeonjkjeonsn kolay olmadı
Keşke boşansaydı senden.
Kadın gurursuzmuş
Senin kadar değil.
Dogru deyil yaptigin evliligini bitir onla evlen ya da baska yol bul aldatilmak cok kotu bisey herkes kaldiramaz olumu dahi goze alman lazim
@emineesss Üniversiteye hazırlanıyorum
Belki üniversiteyi yurtdışında okursun
Seviyorum ama o eşini bırakmAz
Birakmaz tabi biraksada siz mutlu olamazsiniz yuva yikanin yuvasi olmaz bence bitir bu iliskiyi o da senin yuzunden farkinda olmadan evdekilere farkli davraniodur o cocuklarin ne gunahi var
Sen zevk pesinde koscan die onlar mutsuz olluyo baskasinin mutsuluguyla mutlu olma bence
çok doğru yaptığınız o kadının yerine koy bence kendini seni madem beğeniyor karısını sevmiyor boşansın o zaman
Seviyor eşini bence
Çok doğru kardeşimm aferin. O adam boşanıp seninle evlense nasıl emin olacaksın acaba seni aldatmadığından?
Hiçbir zaman böyle bişet olmayacak
ondan uzun vadeli ibir sey beklememelisin. tek gecelik gibi olursa sorun olmaz
Neden peki
Tabiki de çok doğru yapıyorsun. O. Rıspuluk bu devrin gözde mesleği 😘
Ama mutlu ol eşini aldatan adam senden daha karaktersiz
haha aynen
@Gizoliko349293 😄
Ayıp
Kendini aldatılan kadının yerine koy bukadar bekar insan varken neden evli biriylesin.
Evli olduğunu bilmiyordum
Eşim yaşasa bosamazdim bile bile lades derdim. gitsin yatsın rahatlasin o erkek de karımda hirisni atsın ikisi de
Oha
İlginç
fndmfkdkfkd cok ii amkkkkkkk
Aşırı değişik fazlasıyla
Allahim yaa ne değişik insanlar😅
Emin ol yarın birgün senide aldatır sadakatsiz dizisini izliyorsan Derin'in halini biliyorsundur aynı öyle olucak
Bu arada kendini demekki evli bir adama layık görüyorsun başkasıyla beraber olan senin olmayan
Layık görmek değil bir şeyin içine düştüğünde insan ondan vazgeçemiyor işte
Kendine, gençliğine ve güzelliğine yazık. Bir anda kestirip at yoksa bitiremezsin. Vazgeç ondan...
Çok üzülüyorum
Hayır üzülme lütfen...
sen onunla doğmadın onunla büyümedin. Kendine gel lütfen pişman olmayacaksın beni dinle...
Kalbim acıyor bilmiyorum nasıl vazgeçeceğim
Aslında sende ki alışkanlık aşk, sevgi felan değil. Mesela o karısıylayken konuşamıyorsunuz mesajlaşamıyorsunuz dimi? Demekki karısı senden daha değerli daha önemli ki öyle de olmalı zaten. Başka birini senden üstün tutuyorsa sen niye halen bu ilişkinin devam etmesini istiyorsun canım benim, seni sadece kullanıyor... inan bana aşığım seviyorum bitiyorum dese de inanma çünkü bunlar gelip geçici şeyler, gelip geçici şeyler için kendini heba etme gözünü seveyim sonra çok pişman olursun ki bunlara bile olacaksın emin ol. Lütfen bir an önce kendine gel hayatına yeni bir yön çiz. Sen herkesten ve her şeyden daha değerlisin, kıymetlisin bunu unutma. Elin adamının kiri olmak sana yakışmaz. 💕🌸
Eskiden suçtu ama artık değil... İlgili yasa kaldırıldı..
Aynen
@Priinxearii iyi mi oldu kötü mü
Cok kotu oldu
@Priinxearii herkes memnun gibi.. fakat cinayetler çoğaldı
Beni eşim aldatsa sonunu düşünemiyorum
@Priinxearii yani sadece boşanma davasında boşanmak için elini kuvvetlendirir başka bişe olmaz..
Maalesef
@Priinxearii bu böyle devam eder
Yasalarca suç olduğunu bilmiyordum
Bu hareketinden vazgeçmelisın senin kocanla başka bir kadın yakınlaşmış olsa sen ne hissedersin
Çok acı verici
Belliki bağlanmışsınız durum zor sizin için ama öbür tarafın günahı nedir herşeyden habersiz sana nekadar zor tam olarak bilemesemde hislerini dizginle lütfen
Evet bağlandık gerçekten