Evli bir adam sevgili olalım dedi sonra vazgeçti uzağız dedi ona mesaj attım son bir mesaj sizce ne düşünmüştür?

Sevgili olalım dedi ama uzağız dedi sonra ben senin hayatını etkileyemem dedi vazgeçti. Sonra uzun süre birbirimizi takip ettik durumlarımızı.. sonra bir ara yazıştık ama sevgili olmadık hiç. Yüzyüze bile görüşmedik. En son ben durumlara kmseye bağlı değilim giden gitsin yazdım bir baktım beni silmiş. Aradan 1 hafta geçti. Ona yazdım herşeyi bütün duygularımı aslında evli olduğu için yazmak istemedim önce ama sonra dedim içimde kalmasın ama zaten zararım olmayacaktı ona.. Ona hissettiklerimi yazdım.. Sizce ne düşünmüştür? Sadece bilsin istedim ayrıca ona veda ettim.. kinamayin nolur insnaim başına gelmeden bilmiyor.. üstümden bir yük kalktı sanki ama içime bir korku düştü. Sonuçta onunda bana karşı hisleri vardi öyle demişti ama bana bulaşma ben skntliym bir bildiğim varki diyorum zarar görmemen için demişti. Sizce şu son hislerimi anlattığım mesajdan sonra ilerde kalkıp gelirmi? Birde sizce benim ona yazdıklarım hakkında ne düşünmüştür? Allah kimseyi benim durumuma düşürmesin
Evli bir adam sevgili olalım dedi sonra vazgeçti uzağız dedi ona mesaj attım son bir mesaj sizce ne düşünmüştür?
Cevapla