• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Kızlar neden sizi takmayan, önemsemeyen erkekleri daha çok seviyorsunuz?

fenerlicocuk
fenerlicocuk Takip Et
Xper 6 Yaş: 37
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
11
Yapay Zekaya Sor
boşvermiş mi olmak lazım acaba o zaman mı kadir kıymet biliniyor?
Kızlar neden sizi takmayan, önemsemeyen erkekleri daha çok seviyorsunuz?
Cevapla
Sevgi Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Estivarza
    Estivarza Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34 , eic 43%
    +1 yıl

    Bir bara gittin kalabalık bir insan grubu var mekana adim attin tek bir kez sağa sola tüm mekani görecek şekilde baktin suratlara uzun süre bakmadan , ilerledin bara geldin barmenle tanistin insanlara sirtin donuk vaziyette sandalyeye blazer ceketini astin bir buzlu viski ve kulluk istedin sigarani barmene yaktirdin , sirtin donuk dik bir oturusla barmenle ve çalışanlarla sohbet etmeye devam ediyorsun calisanlardan seninle ilgenene bir içecek ismarliyorsun barmen ya da garson sana olan ilgileri artiyor mekani tam içinden vurmuş oldun , 2 nci viskini söylüyorsun barmen ve çalışanlarla sohpet devam ediyor eğlenceli bir bicimde. dik durusunla elindeki viski batdagiyla hic donmedigin arka tarafa donuyorsun ve sana ilgi ile bakan hanimlari görüyorsun.. Gerisi size kalmis.. Bu tip erkek dikkat çekici ilgi çekici ve tok görünümlü bir erkektir ve ilgi odagidir. bir tur davrnislari uygulayan ve değişik alanlarda da bu gibi tavilari olan erkekler iste kizlarin ilgisini çekebilmektedir. Pace !

    1
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      baya açıklayıcı olmuş :D

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • YasinSHN
    YasinSHN Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 426 cevap paylaştı.

    Ayne öyle kızın peşinden okadar koştum bakmadı :D sonra çektim gittim :D mesaj attıgında tersledim engelledim :D şuanda peşimden koşuyo az sürünsün hakediyor :D:D:D ''// Aynen düşüncene katılıyorum knk :D:D

    1
    3 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      yaaa iştee demekki öyle yapmak gerek süründür kanka hak etmiş :D

      Yorumla
    • YasinSHN
      YasinSHN
      +1 yıl

      1 yıl azmı koştum bea :D beni üzmek için erkeklerle gezerdi felan :D çok kıskanırdım :D bigün erkeklerde gezerken bana bktı :D bende peh banane der gibi baktım gittim :D o andan beri peşimde nihahah :D ıbnelik bedava :Ddd

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      vay kardeşşim yaa sende işini biliyorsun :D

      Yorumla
  • ymrkr
    ymrkr Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36 , eic 54%
    +1 yıl

    Elde edemedik ya o bize batar. kadınlar duygusaldır acı da bir duygu yani.. sevmesek de sevesimiz gelir. sonra mı? ayrılmak için türlü türlü bahaneler... kabasın romantik değilsin. seviyorum demedin gelmedin gitmedin, yapmadın etmedin. anlıcan burnunuzdan getiririz. Sonra olan aradakilere olur. Gider bir çirkin bulur hayatını ona adar :D eee kızlarda çirkin şansı olsun diye boşa dememşler. boşverme, biraz gizemli ol. gittiğin her yeri haberini verme. yaptığın etkinlikleri merak etsin. Ama bir kızıda gerçekten sevmişsen eğer hemen babasını tanı. Çünkü kadınlar hep babası gibi birine tutulurlar.(bazıları hariç ) sakın kızın hayatını kısıtlama. olduğun ve göründüğün gibi kal..

    2
    8 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      baya derin bir açıklama olmuş teşekkür ederim :D

      Yorumla
    • ymrkr
      ymrkr
      +1 yıl

      hayat işte...

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      o zaman hak edene değer vereceksin etmeyene değil

      Yorumla
    • ymrkr
      ymrkr
      +1 yıl

      o sana kalmış nefs alsın diosan bilemem. ama gerçek bir aşk demek olmayacak duaya amin demek... o eskidendi şimdi sağlıklı bir evlilik görüyomusn?

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      yok şükür nefes alsın demiyorum ben işte aşk olsun istiyorum ama dediğin gibi onu bulmak gerçekten çok zor.

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      herşey şimdi cicim ayları geçene kadar

      Yorumla
    • ymrkr
      ymrkr
      +1 yıl

      aynenn öyle o yüzden bırak kendini hayata ne evlencen :P

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      demi yaa ohh rahat biri gelsin biri gitsin :D

      Yorumla
  • iştekuzukuzugeldim
    iştekuzukuzugeldim Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 60%
    +1 yıl

    O kadın değersizlik hissi ile yüklü, bilinçaltı buna inanmış, ama o bunu henüz fark etmedi. Hayatına hep bu hissi ve inancı kanıtlayacak erkekleri çekiyor. Bu hissin nereden geldiğini sorgulayarak ruhsal farkındalığında büyük başlangıçlar yapabilir...

    2
    2 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      cevabı bence bütün kıxlar okumalı

      Yorumla
    • HammeR34
      HammeR34
      +1 yıl

      Yabancı kızlarda o yok sadece türk kızlarına has özellik

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

56

Cevap

19

Cevap

  • aşksızzzzzzz
    aşksızzzzzzz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    bende severdim daha cool oluyorlar ama. anladım ki onun bana faydası yok onsuz da daha mutlu olabilirim etrafta daha iyileri vardır derim. yeni arayışlara bakarım bende umursamaz olurum nefret ediyorum birini sevmeyi korkup kaybetmeyi bunlar kötü şeyler hayat çooooook kısa dünyaya bir defa gelemem.

    1
    16 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      evet sende haklsın takmayanı takmıcan ama genelde takmayan daha değerli oluyor

      Yorumla
    • aşksızzzzzzz
      aşksızzzzzzz
      +1 yıl

      ne değerli olacak bana bir şey vermeyen beni sevmeyen birine değer mi vericem Allah aşkına babamın oğlumu ki dışarda bir sürü erkek kaynıyor bir insan için üzülmeye değmez hayat çok kısa diyorum vakit az yaşamaya bakmaz lazım. hiç bir şeyin anlamı yok boşa.

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      tamam haklısın sana katılıyorum ama işte çoguda senin gibi dşünmüyor adam gidiyo baskasını buluyo sonra geliyo acaba kabul etsem mi çok seiviyorum felan filan bu ne böyle

      Yorumla
    • aşksızzzzzzz
      aşksızzzzzzz
      +1 yıl

      işte onlar güçsüz kişiliktir. öyle olmucaksın kendini yiyip bitirirsin. sonrada bir bakmışsın kendini yiyerken zaman geçmiş hemde koca bir yıl. küfredersin kendine ee ağladım sızladım bak ne oldu şimdi dersin. o an anlarsın ki hiç bir şey değişmemiş olmamış. sonra anlarsın kimse değerli olmadığına vay be dersin ne salakmışım. yaşadığım için biliyorum şimdi ders aldım.

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      tecrübe konusuoyor diyorsun yani. evet bencede çok haklsın değmeyen insan için uğraşmanın hiç bir anlamı yok dışarda onlardan onlarca var önemli olan sensin

      Yorumla
    • aşksızzzzzzz
      aşksızzzzzzz
      +1 yıl

      bencillik diceksin ama. sevdiğim zaman karşımdaki insanı düşünürm tabiki. neden çünkü beni seviyor mutlu ediyor. bende onu mutlu eder severim artık hayatımın anlamı olur. ve o zaman hayat anlamlı gelir sana her şey odur. bu kadar basit yani

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      bencillikle ne alakası var tabikide mutlu olmak için bundan doğal birsey yok sonucta bu 2 kişilik bir ilişki tek basına olcaksan sevgili olmanın ne anlamı var

      Yorumla
    • aşksızzzzzzz
      aşksızzzzzzz
      +1 yıl

      doğru diyosun denge kurmak önemli.

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      yani yoksa ne anladım bu işten kendime acı çektircem yok efendim seviyorum adam her haltı yicek sonra yoluna devam edecek iyi valla

      Yorumla
    • aşksızzzzzzz
      aşksızzzzzzz
      +1 yıl

      bak ne güzel konuşuyorsun bunu önemli olan kalbine yedirmek. güçlü olman lazım zor ama zamanla. birini bularak gidere bilirsin. flört et yakın zamanda. aklına diğeri gelmeden. yenisi gelir. neden o eski artık. yeni kişilere yol aç derim.

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      tam da demek istedğim bu işte hayat kısa yaşamaya değer şeylere yöneleceksin. bir kişi için heba olmaya geek yok

      Yorumla
    • aşksızzzzzzz
      aşksızzzzzzz
      +1 yıl

      ben ne demişim zaten aynı şey değil mi.

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      tamam pekiştirmek için dedim yoksa kızma :D

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      gerdi galiba yorum biraz?

      Yorumla
    • aşksızzzzzzz
      aşksızzzzzzz
      +1 yıl

      yok germedi.

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      anladım yani senin düşüncelerinde olsa çoğu kız herhalde bu kadar sorun kalmıcak ilşkilerde

      Yorumla
  • livaneli
    livaneli Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 49%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    "kızlar 'p. ç' diye tabir edilen erkeklerle sevgili olurlar,
    efendi erkeklerle evlenmek isterler..".
    böyle bir geyik vardı, sanırım doğru.

    1
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      öyle görünüyor

      Yorumla
  • nesringvn
    nesringvn Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    çok hoşlandığım bir çocuk vardı arda bana bakmıyordu hiç onu sevdiğimi biliyordu ama bu yaz çok farklılaştı herşey ve bna çıkma teklifi etti bnde çok sevindim ve kabul ettim ama ne biliyim çıkınca nedense soğudum ondan çocuk hiçbirşeyde yapmadı demekki olay zordaymış erkeklerde biliyosunuz zor kızları seviyor etrafta çok kaşar kız var bunların yüzüne güzel şeyler söylerler ama arkalarındanda bir o kadar konuşurlar marifet zor olmkmış bn bunu anladım

    0
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      yani umursamamaz olmak lazım :D

      Yorumla
  • geceyolcusu41
    geceyolcusu41 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 310 cevap paylaştı.

    bence önemseyen ınsanla önemsemeyen ınsanın arasında sayı farkı oldugu ıcındır mesele bır kızı yuzde doksan her erkek onemser ama onemsemeyenler sayısı yuzde 10dur buda demek oluyorkı yuzde onlular bulunmaz hınt kuması gıbı bısey :D

    1
    3 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      galiba haklısın :D

      Yorumla
    • geceyolcusu41
      geceyolcusu41
      +1 yıl

      gercekten haklıyım :D

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
  • morayakkabı
    morayakkabı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 351 cevap paylaştı.

    Bazı insanlardan böyle durumlar olabiliyo şahsen benimle ilgilenmeyip kendini bir bokmuş gibi bir tarafları havada gezen insanın ben neyini seviyim.

    1
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      işte bu bak :D

      Yorumla
  • betullcakirr
    betullcakirr Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    alakası yok orta derece olun yani sahiplenin ama üstüne düşmeyin :D

    1
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      tabi herseyin fazlası zarar :D

      Yorumla
  • uykucusüslü
    uykucusüslü Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    kişisine göre değisir ama malesef bir halt varmis gibi onlara bakıyoruz malesef ama neden bakılır hala cozemedim

    1
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      bence onu çözmeye calışın :D

      Yorumla
  • Medusanınlaneti
    Medusanınlaneti Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kızlar değil ki sadece. Milletçe böyleyiz. Siyasi alanda bile öyle. Ağzınıza kim ederse.

    3
    2 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
    • aerolite
      aerolite
      +1 yıl

      Aynen bebeğim...:(

      Yorumla
  • merum
    merum Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Malız biz. Eğer yüz vermezsen köpek gibi koşar ama sen rahat ol. Kaçan kovalanır. :D

    2
    2 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      bizde aman kırılmasın diye kılı kır yarıyoruz demekki sallamıcan aga :D

      Yorumla
    • oralettanrısı
      oralettanrısı
      +1 yıl

      işte dürüstlük, işte açık sözlülük :)

      Yorumla
  • Angelscry
    Angelscry Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 586 cevap paylaştı.

    Ben beni ilgiye boğanı severim.
    Senin dediğini isteyenlerde mazoşist herhalde.

    1
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      evet haklısın :D

      Yorumla
  • kafasıçorba
    kafasıçorba Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    çünkü öylesi yaranır, seveni itin götüne sokan kıymetli oluyo hep

    2
    17 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      evet tesbitin doğru malesef

      Yorumla
    • kafasıçorba
      kafasıçorba
      +1 yıl

      kız erkek farketmeden herkes için aynı durum

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      yok ya kızlar daha bir öyle sanki

      Yorumla
    • kafasıçorba
      kafasıçorba
      +1 yıl

      doğrudur

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      tşkler cevap için

      Yorumla
    • kafasıçorba
      kafasıçorba
      +1 yıl

      rica ederim

      Yorumla
    • CemKaradag
      CemKaradag
      +1 yıl

      Seven sevilir seven sevilir gibi nasildi o soz :-)

      Yorumla
    • kafasıçorba
      kafasıçorba
      +1 yıl

      seven üzülür, üzen sevilir diyelim biz ona :)

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      tabi tabi öyle o cümlenin aslı :D

      Yorumla
    • kafasıçorba
      kafasıçorba
      +1 yıl

      tabikii

      Yorumla
    • CemKaradag
      CemKaradag
      +1 yıl

      Viz farkli soylutoduk ama bu soz de dogru. d

      Yorumla
    • CemKaradag
      CemKaradag
      +1 yıl

      Biz yani:-)

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      kız haklı kardeşş :D türkçede değişiyor artık :D * anlıyoz biz amacını cümlenin :D

      Yorumla
    • CemKaradag
      CemKaradag
      +1 yıl

      Aynen kardesim. d kiziyo insan napcsb cikiyo oyle sozler l*n keske sevseydim diye. d

      Yorumla
    • CemKaradag
      CemKaradag
      +1 yıl

      Pardon uzseydim yani. d

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      demi demii yaa ahh ahha :D

      Yorumla
    • CemKaradag
      CemKaradag
      +1 yıl

      . d

      Yorumla
  • Chen24
    Chen24 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kızlar genelde piç erkekleri severler.. unku heyecan aralar. Sonra erkek bırakır gider. Tabi çoktan becermiş olur. Sonra bunlar çok odun diyorlar

    3
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      heh onu dedim bende

      Yorumla
  • Myimmmortal
    Myimmmortal Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Çok saçma bence beni takmayanı ne yapiyım be dünyada bir tek erkek o mu kalmış gram gelmez basarım tekmeyi :D

    2
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      ağzın bal yesin senin :D

      Yorumla
  • AhmetKuralll
    AhmetKuralll Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Aynen ya. Bizim gibi efendi, nezih kişilerde kaybediyo hep :D

    1
    5 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      sorma kardeşim ya :D

      Yorumla
    • AhmetKuralll
      AhmetKuralll
      +1 yıl

      Kendilerine acı çektiren erkekleri seviyolar bunlar hocam :D :D :D

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      sadistler :D

      Yorumla
    • AhmetKuralll
      AhmetKuralll
      +1 yıl

      Ahahaha aynen :D :D :D :D

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      :DDD :))

      Yorumla
  • somurtangamzeli
    somurtangamzeli Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Deveye diken insanı şey eden yaranırmış, o hesap. :D

    1
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      yani sende şey yapki kapında köle olsun diyorsun :D

      Yorumla
  • Sinkeric
    Sinkeric Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl

    kanka çok seversen tikilirsin çok sevilirsen tikersin sen bunu bilmiyonmu :D

    1
    5 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      biliyomda işte kanka :D

      Yorumla
    • Sinkeric
      Sinkeric
      +1 yıl

      hee ama varya merdaneyle kızın ağzın ağzına vur senden değerlisi olmaz :D

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      öyle denicem baksana hepsi delirmiş bunların onu seviyorlar :D

      Yorumla
    • Sinkeric
      Sinkeric
      +1 yıl

      boşver kanka çilemse çekerim kaderimse gülerim de devam et yola rastgele :D

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      eyvllah kardeş :D

      Yorumla
  • CemKaradag
    CemKaradag Takip Et
    Bilge Yaş: 37
    +1 yıl

    Kizlar tuhaf canlilar bunlara kotuluk yapcan ki sevsinler sonrq da erkekler kotu derler

    1
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      aynen öylee

      Yorumla
  • bayanminyon
    bayanminyon Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 420 cevap paylaştı.

    çünkü onun ulaşılmaz olması onu çekici kılıyo diğer türlüsü çantada keklik.. cool olacaksın arkadaşım. erkek dediğin ağır başlı olur. vazgeçtiğin an vazgeçilmez olursunn bide öyle bişey var :)

    1
    3 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      ooo sende yani şimdi dediğine bak ya :D takma ki takılasın diyorsun yani :D

      Yorumla
    • bayanminyon
      bayanminyon
      +1 yıl

      aynen öylee

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      işte bize öylesi denk gelmio :D

      Yorumla
  • bkkbggji
    bkkbggji Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Harbiden bak bu sorunun cevabını bende merak ediyorum :D tebrikler hacı güzel soru :D

    1
    3 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      eyvallah kardeş :D ben hep merak etmişimdir demekki şeyine takmıcan ki dğerli olcan :D

      Yorumla
    • bkkbggji
      bkkbggji
      +1 yıl

      Aynen aynen dogrusu bu demekki :D

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Çünkü daha cazip geliyo beni seven zaten seviyo cepte o gibi düşünüyoruz sevmeyen ama çekici geliyo onu aşık edene kadar ugrasiriz aşık olunca artik oda sıkıcı gelir

    0
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      allah akıl versin

      Yorumla
  • JellyBelly
    JellyBelly Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 55%
    +1 yıl

    bu durum şöyle:
    insan sahip olduklarını arzulamaz.

    nokta. bu herkes ııcn gecerlı

    0
    4 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      herkes deme yani herkes öyle değil

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      havanda su dövmeye devam

      Yorumla
    • JellyBelly
      JellyBelly
      +1 yıl

      hepımız oyleyız. ınsanoğlunun yaratılısında var bu

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      herkes değil

      Yorumla
  • PinkFish
    PinkFish Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 32%
    +1 yıl

    Kaçan kovalanır ya.. Erkeklerde de böyle. İnsanlar böyle. Nankörüz biz.

    0
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      demekki bize akıllı olnalar denk geliyor

      Yorumla
  • şekeykız
    şekeykız Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 61%
    +1 yıl

    Öyle bir kural yok, denk gelmiş sadece, ben beni takmayanı sevmem...

    0
    7 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      yok kural değilde tutku galiba

      Yorumla
    • şekeykız
      şekeykız
      +1 yıl

      Kimi insan kendisinin olmayacağın peşinden koşar karakter meselesi. Zoru severler, ama ben birinin peşinden beni sevmediğini bildiğim halde koşmayı gururuma yediremiyorum, bunu kendisine yediren varsa koşar tabi...

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      bende onu dedim işte olmayacagını bile bile gidenlere sorum sen öyle değilsen bişe demedim zaten

      Yorumla
    • şekeykız
      şekeykız
      +1 yıl

      ben de bişey dedin demedim zaten, ama soru genel, "kızlar" diye başlamışsın "Bazı kızlar" deseydin sorun kalmayacaktı ;) Bir kaç kız üzerinden taktik belirlersen çuvallarsın...

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      evet haklısın onu düşünmedim ama birazda böyle cevap gelmesini istedim belkide :D

      Yorumla
    • şekeykız
      şekeykız
      +1 yıl

      :D :D

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
  • dryaaags
    dryaaags Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 31%
    +1 yıl

    İnatçıyız abi :D zor olcak bizim olcak :D illa mal gibi bir sürünmemiz lazım :D

    0
    24 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      tabi yaa zor olunca iyi oluyor aldatmasıda kolay oluyor zaten benim avucumda diye :D

      Yorumla
    • dryaaags
      dryaaags
      +1 yıl

      Evet :D bizi seveni etrafımızda istemeyiz mesela onu görmeyiz bile :D erkeklerde de bu böyle

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      allah akıl versin nedeyim :D

      Yorumla
    • dryaaags
      dryaaags
      +1 yıl

      Cümlemize :D

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      senin gibi düşünenlere amin :D

      Yorumla
    • dryaaags
      dryaaags
      +1 yıl

      Ben nasıl düşünüyorum ki sadece bende değil herkeste aynı durum :D kızlarda da erkeklerde de :D ben farklı düşünmüyorum yani :)

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      yok ben öyle düşünmüyorum olmuyorsa zorlamanın ve onun kıçını kaldırmanın anlamı yok :D

      Yorumla
    • dryaaags
      dryaaags
      +1 yıl

      Zor her zaman güzel geliyo ama çoğu erkeğe sen farklısın o ayrı :)

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      evet ben öyleyim milletn egosunu oksamasına izin vermem dnyadaki tek kız değil sonucta ya da erkek :D

      Yorumla
    • dryaaags
      dryaaags
      +1 yıl

      Aferin o zaman sana 😊

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      teşekkürler yaa bak nasıl mutlu oldum şimdi :d aferin dedi ya :D

      Yorumla
    • dryaaags
      dryaaags
      +1 yıl

      Haha :D sen mutlu ol diye dedim zaten :D

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      hayy sağol sen ya derya ags :D

      Yorumla
    • dryaaags
      dryaaags
      +1 yıl

      Ne demek ezik fenerli ;)

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      doğru sizi eziyoruz haklsın o yüzden eziğiz bununla gurur duyuyorum :D

      Yorumla
    • dryaaags
      dryaaags
      +1 yıl

      Hı hı evet bizi eziyosunuz :) ağlama fener ağlama 😄😃

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      istatistiklere bak ne deyim sana ne ağlıcam o size mahsus bir davranış 6s :D

      Yorumla
    • dryaaags
      dryaaags
      +1 yıl

      Oooo sen hala orda takılı kalmışın beybisi 😊 ee tabi görüp görebilceniz en fazla gol sayısı bu kadar heyecan normal 😄

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      ya işte işkembeden konustugun için kaleye almıyorum seni :D geçmişe dön onlarada bak 6s li arkadaş :D

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      sizin gibi franszı olamıyoruz malesef biz sultani mektebili arkadasım :D

      Yorumla
    • dryaaags
      dryaaags
      +1 yıl

      Bakarım fenevli arkadaş :) sende biraz bu zamana dön stadınızda nasıl kupa kaldırdığımızı hatırla :D sizinde ezik ezik ışıkları söndürdüğünüzü :) bu size yeterde artar bile :D

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      türkçeyi doğru kullanmaktan aciz biriyle muhabbet etmeyeceğim zaten sunu unutma sende biz gün olur sizin stadınız da kupa kaldırırız ama siz 100. yıl şampiyonluğunuzu asla bizden alamyacaksınız.

      Yorumla
    • dryaaags
      dryaaags
      +1 yıl

      Fenevcik bizim stadımızda bayrak bile kaldıramaz :D selametle fenevli :D

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      hadi bir defol git fransız evladı seni kaldırınca görürsün alrısın kolayca o zaman :DD hadi 6s li yandan

      Yorumla
  • Cilek_perisi
    Cilek_perisi Takip Et
    Guru Yaş: 40
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    neden sadece bayanlarmı öyle erkekler? erkekte ona yüz vermeyen kız peşinde koşmaya bayılıyor buna ne demeli?

    0
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      ben kızlarda daha çok görüyorum ve ondan sordum

      Yorumla
  • maria55
    maria55 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    cunku onları avucumuzun ıcıne aldıkmı sıcıyoruz agızlarınada o yuzden

    0
    7 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      tabi alırsan :D

      Yorumla
    • maria55
      maria55
      +1 yıl

      her turlu alırım rahat ol :D

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      ben neden rahat olacam sen düşün :D ne kızlar var yaa :D

      Yorumla
    • maria55
      maria55
      +1 yıl

      yalnızlık basına vurmus senın :D

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      alakası yok da işte bize sizin gibiler denk gelmiyor :D

      Yorumla
    • maria55
      maria55
      +1 yıl

      arayan belasınıda bular mevlasınıda aramaya devam :D

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      aynen sende haklısın aramaya devam :D

      Yorumla
  • MrsLydia
    MrsLydia Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Çok sıktığı ilgi gösterdiği zaman sıkılırım, ilgilenmediğinde soğurum. Ortasını bulmalısınız.

    1
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      ortası da yokki burdan bakılırsa takmamk gerekmiş

      Yorumla
  • Khalisie
    Khalisie Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Onun o, vurdum duymaz tavırları, Ulaşılmaz oluşu, Ağırbaşlı olması... Yani daha ne dim inzan zoru sevmekten midir kimisin çekiyo mıknatıs gibi :)

    0
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      ne deyim size ne deyim :D

      Yorumla
  • Besker
    Besker Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 33%
    +1 yıl

    o* heryerde orospudur :) ve kaçan kovalanır

    1
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
  • Yagoda
    Yagoda Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Bence değer verip yanımda olan erkek kazanır beni takmayanı ben ne yapayım

    0
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      en dogrusuda bu zaten

      Yorumla
  • hayatim259
    hayatim259 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Gizemli oldugumu segizemli erkekleri sevdigimden ustune dusmeyi seviyorum ;-)

    0
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      ne gizemmiş arkadas :D

      Yorumla
  • Budha
    Budha Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Sürekli kaçarsa sıkılır insan bazen kaçsın bazen gelsin :P

    0
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      oooo sende ama yani ne öyle yalama olur :D

      Yorumla
  • cagla78
    cagla78 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    bende bilmiyorum acı cekmeyımı sevıyoruz ne

    1
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      evet cok seviyorsunuz galiba:D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    biz öylemi yapıyoruz, yoksa siz öylemi yorumluyosunuz acaba..

    0
    13 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      yooo hiçde bile çevremde görüorum ve burdaki sorularda

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      olaylara kendi açından baktığından öyle yorumluyor olabilirsin..

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      yok burdaki sorular ve çevremde gördüğümden dolayı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      o halde olaylara kendi açından baktığından öyle yorumluyor olabilirsin:)))) sabaha kadar gider bu böle:)))

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      yaaa hayır bak soruları incele sende görürsün :D sende baska açıdan bakıyrsun o zaman derim bende ama her görüşe saygım var :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ya ne incelicem 18 yaş altı ergenlerin aşkını, eğer bir kız seni diilde bir başkasını seçtiyse, seçtiği elemanla kendin arasında bir kıyaslamaya gidersin, kendini ondan daha sadık daha iyi görüp kızın kaybettiğini düşünürsün.. aynı şey karşı taraf içinde geçerli işte.. düz mantık, çok araştırmalık bir konu diil aslında..

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      tamam tamam kızma senin ki sana benim ki bana

      Yorumla
    • CemKaradag
      CemKaradag
      +1 yıl

      Tamam da ne bu siddet vu celal :-) yani sanki swni begenmis de sen secmemisin gibi konustun ya da pesinde kosmus gibi anlamadim

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      anlamdım kardeş sadece soru sordum :D

      Yorumla
    • CemKaradag
      CemKaradag
      +1 yıl

      . d aynen neyse :-)

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      ::))))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      hayır gençler sadce olayları kendi çevreniz-çerçeveniz etrafında yorumlayıp değerlendiriyorsunuz, amacım farklı durumlarında olabileceğini göstermekti ama boşverin siz yaaa:))))

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      tamam gizli arkadas anladık seni saygı duyduk zaten :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Onlari elde edince egomuz tatmin oluyor.

    benim için elde edene kadar.

    0
    2 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      ego ego vay anasını yaa ne deyim bol şans

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sa g olll.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sevip sevmemek birinin seni takmasi ya da takmamasiyla alakali değil bence her zaman bizimle ilgilenen birini sevicez diye bisey yok ki bu sizde de gecerli her zaman sizle ilgileneni mi seciyosunuz yoksa kalbinizin söylediği kisiyi mi? Bence bu dusunve cok sacma

    0
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      her düşünceye saygım var senin ki sana göre

      Yorumla
  • Lilith_
    Lilith_ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Sanki onda benim göremediğim bişi varmış gibi gelio:)) Ya meraktan ya ya seyden durumu işte:))

    0
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      tabi y merak ya da o olacak demi :D

      Yorumla
  • huysuzkadın
    huysuzkadın Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ulaşamadığını bildiğin için daha çekici geliyor ve vazgeçemiyorsun:D

    0
    4 Yorumla
    • SALT02
      SALT02
      +1 yıl

      doğru :D

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      allahım ya bu nasıl bişe anlamıyorum gerçekten tek taraflı aşk neymiş bu erkekler böyle :D

      Yorumla
    • huysuzkadın
      huysuzkadın
      +1 yıl

      öyle valla ben çok çekmiştim :DDD

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      eline ne geçti o kadaar çektin :D

      Yorumla
  • deryayildiz
    deryayildiz Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    biyere kadar dayanıyoruz sonrasındada takmayanı bizde takmıyoruz

    0
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      ama işte biryere kadar dediğin baya adamın peşinde kosuyorsun takmayan zaten şimdide sonrada takmaz

      Yorumla
  • fatos23
    fatos23 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    cünkü rahat batiyo...

    1
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      evet batıyor galiba?

      Yorumla
  • efecan07
    efecan07 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    aşk acısından geberiyorlar aglayıp sümükleri akıyor. biraz profesyonelleşince çok seven sadık arıyorlar çünkü fırlamaların piçlerin tadına bakmış oluyolar gerçek seveni arıyorlar tam buldum derken oda fırlama çıkıyor yıkımmm :D

    0
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      yazık yaa :D

      Yorumla
  • YesBoss
    YesBoss Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Şeytan onlar şeytan hatta şeytandan beter

    1
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
  • lelaar
    lelaar Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Bir kere hayir dedigim icinpesimi birakan var evet daha degerli ama neye yarar yillar oldu

    0
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      ne yapcak yani hayır hayırdır sonucta

      Yorumla
  • Fenerol77
    Fenerol77 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39
    +1 yıl

    he walla çok güzel bir soru tebrikler

    1
    9 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      teşekkür ederim renktaş :D

      Yorumla
    • Fenerol77
      Fenerol77
      +1 yıl

      önemli değil ya dünkü maçı izledin mi canerin golünü :D

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      adam ne çaktı yaa :D adam üstüne koyarak devam ediyor maşallah :d

      Yorumla
    • Fenerol77
      Fenerol77
      +1 yıl

      valla renkdaş sana bişi söylim mi bu yıl şampiyon olcaz ve en çok katkıyı bence caner verecek :D

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      inşallah bende inanıyoruım buna yakacağız caddeyi yine :D

      Yorumla
    • Fenerol77
      Fenerol77
      +1 yıl

      aynen öyle peki ismail kartal hakkında ne düşünüyorsun :?

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      valla aykutuda bilmiyorduk gelince adam şampiyon ypaptı bence ismaill hocada da o potansiyel var şans vemrek gerekti o şansıda iyi kulllanacak bence

      Yorumla
    • Fenerol77
      Fenerol77
      +1 yıl

      aynen öyle :D

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      hayırlısı bakalım :D

      Yorumla
  • AIone
    AIone Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kız işte napacazğı belli olmaz :)

    1
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      aynen :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Geri zekalimiyiz bence evet

    2
    2 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      ben hakaret etmeyim ama var yani dünyada tek adam o mu?

      Yorumla
    • CemKaradag
      CemKaradag
      +1 yıl

      Katiliyorum. d

      Yorumla
  • SoIntsevskaya
    SoIntsevskaya Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35 , eic 36%
    +1 yıl

    Ortasi var onun panpaaaaaa bu kadat uc degil.

    0
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      neymiş orası pampa anlat hele

      Yorumla
  • ImHappy
    ImHappy Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30 , eic 38%
    +1 yıl

    Bunlar birtakim iftiralar

    0
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      iftira mı cevaplara bak bir istersen sen

      Yorumla
  • bilinmeyenrüya
    bilinmeyenrüya Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33 , eic 36%
    +1 yıl

    Ulaşamadığımıza daha bir ilgi oluşuyor

    0
    5 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      ne alaka ya erkekler ulaşılmaz varlıl değiller ki olursa olur olmazsa olmaz yani baska erkek mi yok?

      Yorumla
    • bilinmeyenrüya
      bilinmeyenrüya
      +1 yıl

      Yani bizi istemeyiince ulaşılmaz oluyor. Bizde inatla istiyoruz ki bu sadece kızlarda yok

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      seni şimdi istemeyen sonra neden istesin ki?

      Yorumla
    • bilinmeyenrüya
      bilinmeyenrüya
      +1 yıl

      Bazen o mantığı kullanamıyoruz ya da bazen oluyor ilk istemiyor sonra çok güzel ilişkileri olabiliyor böle arkadaşlsrım var ordan biliyorum. Bazen inat işe yarıyor yani

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      o sürede her haltı yicek sen bunu bilcen sonra gidecen birde sevgili olcan tuhaf bence

      Yorumla
  • asenna
    asenna Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Olmazlara meylim var hesabi

    0
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      galiba olmayacak zaten bu meyil neden?

      Yorumla
  • mypurple
    mypurple Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ne sevmesi ya nefret ederimm

    0
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • buket18
    buket18 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Çünkü malız.

    2
    3 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      ne deyim kendinizi biliyorsunuz buket arakdas

      Yorumla
    • askkmeskk96
      askkmeskk96
      +1 yıl

      Vaaaay ilk kez gordum bu benim erkeklere karsi sorulmus sorulara cevabimdi

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
  • kyaayaa
    kyaayaa Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Gerçekten ben de bilmiyorum :D

    0
    7 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      sen bilmezsen kim bilecek :D

      Yorumla
    • kyaayaa
      kyaayaa
      +1 yıl

      gönül ota da konar.. da :D

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      tamam da... nın tadını bile bile yiyorsan o senin midenle alakalı be anam :D

      Yorumla
    • kyaayaa
      kyaayaa
      +1 yıl

      Hiç sorma napiyim o dabenim midem her şeyi yiyor :D

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      afiyet olsun ne deyim yani bol şanslar sana devam :D

      Yorumla
    • kyaayaa
      kyaayaa
      +1 yıl

      sağ olasın :D

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      sende sağ ol:D

      Yorumla
  • AndreyRublev
    AndreyRublev Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    Kadinlar degil insanlar icin gecerli bu

    0
    0 Yorumla
  • PislikKadin
    PislikKadin Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    sevmek değil kactıkca kıymete bınıyolar x)

    0
    10 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      baslaarım öyle kıymete :D

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      baska adam yok sanki :D

      Yorumla
    • PislikKadin
      PislikKadin
      +1 yıl

      :DDd

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      gülersin tabi öylee :D

      Yorumla
    • PislikKadin
      PislikKadin
      +1 yıl

      senın sevgilin oldugunda kac bakalım nasıl kıymete bıneceksın :):):)

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      yok ya ben sizin gibilere denk gelmedim :D bende şans yok hep dobracı denk geliyor galiba :S

      Yorumla
    • PislikKadin
      PislikKadin
      +1 yıl

      dobracı hahaha :D

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      yani ilgi açları denk geliyorr :DD nasılda güldü yaa :D

      Yorumla
    • mertates10
      mertates10
      +1 yıl

      kacan kovalanır herzman

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      vay mısına :D

      Yorumla
  • tvazû
    tvazû Takip Et
    Xper 2 Yaş: 39
    +1 yıl

    Kaçan kovalanir bukadar basit :)

    0
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      ne erkekler varmış D:

      Yorumla
  • hanzadehh61
    hanzadehh61 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    sevmişsiinn o yüzdeenn kalp sööz dinlemiyoor

    0
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      dineletmesini bilmen lazım tek taraflı sevgiyse

      Yorumla
  • Usagum
    Usagum Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bilmiyorum...

    1
    9 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      salla bişey

      Yorumla
    • Usagum
      Usagum
      +1 yıl

      Ben öyle degilim ya deger vermeyene bende vermem.

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      en iyisi tabi hak etmeyene ne değer vercen

      Yorumla
    • Usagum
      Usagum
      +1 yıl

      Aynen :)

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      eyvallah usagum :D

      Yorumla
    • Usagum
      Usagum
      +1 yıl

      Fenerlisiiinn vay beeee :D

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      eee başka takımm yok ne yapalımm :D alayınaa giderr :D

      Yorumla
    • Usagum
      Usagum
      +1 yıl

      Dogru diyorsun :D

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      tabi doğru söze ne gerek :D

      Yorumla
  • solfejjjjjjj
    solfejjjjjjj Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Güzel tespit bro

    1
    1 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      eyv. kardeş

      Yorumla
  • klimalisinek
    klimalisinek Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Zoru sewiok hacii :))

    0
    3 Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      zorlukla ne alakası var ya bayan hacı :D adam seni takmıyor hala zor diyorsun :D

      Yorumla
    • klimalisinek
      klimalisinek
      +1 yıl

      Zor o iste ne diim maliz salagizmi :/

      Yorumla
    • fenerlicocuk
      fenerlicocuk
      +1 yıl

      bence öyle kusura bakma ama :S

      Yorumla
  • Devamını Gör (15)
Devamını Gör(60)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kızlar neden sizi takmayan, önemsemeyen erkekleri daha çok seviyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Siz erkekler sizi seven fazlasıyla değer veren kızları neden sevmiyosunuzda haketmeyen kızları... 13 cevap verildi
Kızlar neden size yalakalık yapmayan erkekleri sevmiyorsunuz? 10 cevap verildi
Erkekler onları tersleyen umursamayan kızları daha mı çok sever? 15 cevap verildi
Kızlar neden değer veren seven erkekleri sevmezsiniz? 4 cevap verildi
Erkekler neden size değer veren kızları önemsemiyorsunuz? 38 cevap verildi
Bakımsız kızları neden sevmiyorsunuz? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Muska takmak gunumuzde çok mu sacma?
  • Eşimle /sevgilimle baş başa kaldığımızda... mutlaka yaparız🤣 ?
  • Şu an tatile gidecek olsan nereye giderdin?
  • Sizcede haklı değil miyim?
  • Göz yanmasını azaltmak için soğanı açık havada soymak gerçekten işe yarıyor mu?
  • İnternet konusunda en sık yaptığınız aktivite nedir?
  • İnsan kendini en çok hangi yaşta tanımaya başlıyor?
  • Zayıf yanınız nedir?
  • Gönül ferman dinler mi?
  • İğneden korkar mısın?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨