boşvermiş mi olmak lazım acaba o zaman mı kadir kıymet biliniyor?
Cevabın nedir?
Cevapla
Bir bara gittin kalabalık bir insan grubu var mekana adim attin tek bir kez sağa sola tüm mekani görecek şekilde baktin suratlara uzun süre bakmadan , ilerledin bara geldin barmenle tanistin insanlara sirtin donuk vaziyette sandalyeye blazer ceketini astin bir buzlu viski ve kulluk istedin sigarani barmene yaktirdin , sirtin donuk dik bir oturusla barmenle ve çalışanlarla sohbet etmeye devam ediyorsun calisanlardan seninle ilgenene bir içecek ismarliyorsun barmen ya da garson sana olan ilgileri artiyor mekani tam içinden vurmuş oldun , 2 nci viskini söylüyorsun barmen ve çalışanlarla sohpet devam ediyor eğlenceli bir bicimde. dik durusunla elindeki viski batdagiyla hic donmedigin arka tarafa donuyorsun ve sana ilgi ile bakan hanimlari görüyorsun.. Gerisi size kalmis.. Bu tip erkek dikkat çekici ilgi çekici ve tok görünümlü bir erkektir ve ilgi odagidir. bir tur davrnislari uygulayan ve değişik alanlarda da bu gibi tavilari olan erkekler iste kizlarin ilgisini çekebilmektedir. Pace !
11 Yorumla- +1 yıl
baya açıklayıcı olmuş :D
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 426 cevap paylaştı. Ayne öyle kızın peşinden okadar koştum bakmadı :D sonra çektim gittim :D mesaj attıgında tersledim engelledim :D şuanda peşimden koşuyo az sürünsün hakediyor :D:D:D ''// Aynen düşüncene katılıyorum knk :D:D
13 Yorumla- +1 yıl
yaaa iştee demekki öyle yapmak gerek süründür kanka hak etmiş :D
- +1 yıl
vay kardeşşim yaa sende işini biliyorsun :D
Elde edemedik ya o bize batar. kadınlar duygusaldır acı da bir duygu yani.. sevmesek de sevesimiz gelir. sonra mı? ayrılmak için türlü türlü bahaneler... kabasın romantik değilsin. seviyorum demedin gelmedin gitmedin, yapmadın etmedin. anlıcan burnunuzdan getiririz. Sonra olan aradakilere olur. Gider bir çirkin bulur hayatını ona adar :D eee kızlarda çirkin şansı olsun diye boşa dememşler. boşverme, biraz gizemli ol. gittiğin her yeri haberini verme. yaptığın etkinlikleri merak etsin. Ama bir kızıda gerçekten sevmişsen eğer hemen babasını tanı. Çünkü kadınlar hep babası gibi birine tutulurlar.(bazıları hariç ) sakın kızın hayatını kısıtlama. olduğun ve göründüğün gibi kal..
28 Yorumla- +1 yıl
baya derin bir açıklama olmuş teşekkür ederim :D
- +1 yıl
o zaman hak edene değer vereceksin etmeyene değil
- +1 yıl
yok şükür nefes alsın demiyorum ben işte aşk olsun istiyorum ama dediğin gibi onu bulmak gerçekten çok zor.
- +1 yıl
herşey şimdi cicim ayları geçene kadar
- +1 yıl
demi yaa ohh rahat biri gelsin biri gitsin :D
+1 yılO kadın değersizlik hissi ile yüklü, bilinçaltı buna inanmış, ama o bunu henüz fark etmedi. Hayatına hep bu hissi ve inancı kanıtlayacak erkekleri çekiyor. Bu hissin nereden geldiğini sorgulayarak ruhsal farkındalığında büyük başlangıçlar yapabilir...
22 Yorumla- +1 yıl
cevabı bence bütün kıxlar okumalı
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
56
Cevap
19Cevap
+1 yılbende severdim daha cool oluyorlar ama. anladım ki onun bana faydası yok onsuz da daha mutlu olabilirim etrafta daha iyileri vardır derim. yeni arayışlara bakarım bende umursamaz olurum nefret ediyorum birini sevmeyi korkup kaybetmeyi bunlar kötü şeyler hayat çooooook kısa dünyaya bir defa gelemem.
116 Yorumla- +1 yıl
evet sende haklsın takmayanı takmıcan ama genelde takmayan daha değerli oluyor
- +1 yıl
ne değerli olacak bana bir şey vermeyen beni sevmeyen birine değer mi vericem Allah aşkına babamın oğlumu ki dışarda bir sürü erkek kaynıyor bir insan için üzülmeye değmez hayat çok kısa diyorum vakit az yaşamaya bakmaz lazım. hiç bir şeyin anlamı yok boşa.
- +1 yıl
tamam haklısın sana katılıyorum ama işte çoguda senin gibi dşünmüyor adam gidiyo baskasını buluyo sonra geliyo acaba kabul etsem mi çok seiviyorum felan filan bu ne böyle
- +1 yıl
işte onlar güçsüz kişiliktir. öyle olmucaksın kendini yiyip bitirirsin. sonrada bir bakmışsın kendini yiyerken zaman geçmiş hemde koca bir yıl. küfredersin kendine ee ağladım sızladım bak ne oldu şimdi dersin. o an anlarsın ki hiç bir şey değişmemiş olmamış. sonra anlarsın kimse değerli olmadığına vay be dersin ne salakmışım. yaşadığım için biliyorum şimdi ders aldım.
- +1 yıl
tecrübe konusuoyor diyorsun yani. evet bencede çok haklsın değmeyen insan için uğraşmanın hiç bir anlamı yok dışarda onlardan onlarca var önemli olan sensin
- +1 yıl
bencillik diceksin ama. sevdiğim zaman karşımdaki insanı düşünürm tabiki. neden çünkü beni seviyor mutlu ediyor. bende onu mutlu eder severim artık hayatımın anlamı olur. ve o zaman hayat anlamlı gelir sana her şey odur. bu kadar basit yani
- +1 yıl
bencillikle ne alakası var tabikide mutlu olmak için bundan doğal birsey yok sonucta bu 2 kişilik bir ilişki tek basına olcaksan sevgili olmanın ne anlamı var
- +1 yıl
doğru diyosun denge kurmak önemli.
- +1 yıl
yani yoksa ne anladım bu işten kendime acı çektircem yok efendim seviyorum adam her haltı yicek sonra yoluna devam edecek iyi valla
- +1 yıl
bak ne güzel konuşuyorsun bunu önemli olan kalbine yedirmek. güçlü olman lazım zor ama zamanla. birini bularak gidere bilirsin. flört et yakın zamanda. aklına diğeri gelmeden. yenisi gelir. neden o eski artık. yeni kişilere yol aç derim.
- +1 yıl
tam da demek istedğim bu işte hayat kısa yaşamaya değer şeylere yöneleceksin. bir kişi için heba olmaya geek yok
- +1 yıl
ben ne demişim zaten aynı şey değil mi.
- +1 yıl
tamam pekiştirmek için dedim yoksa kızma :D
- +1 yıl
gerdi galiba yorum biraz?
- +1 yıl
yok germedi.
- +1 yıl
anladım yani senin düşüncelerinde olsa çoğu kız herhalde bu kadar sorun kalmıcak ilşkilerde
Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. "kızlar 'p. ç' diye tabir edilen erkeklerle sevgili olurlar,
efendi erkeklerle evlenmek isterler..".
böyle bir geyik vardı, sanırım doğru.11 Yorumla- +1 yıl
öyle görünüyor
çok hoşlandığım bir çocuk vardı arda bana bakmıyordu hiç onu sevdiğimi biliyordu ama bu yaz çok farklılaştı herşey ve bna çıkma teklifi etti bnde çok sevindim ve kabul ettim ama ne biliyim çıkınca nedense soğudum ondan çocuk hiçbirşeyde yapmadı demekki olay zordaymış erkeklerde biliyosunuz zor kızları seviyor etrafta çok kaşar kız var bunların yüzüne güzel şeyler söylerler ama arkalarındanda bir o kadar konuşurlar marifet zor olmkmış bn bunu anladım
01 Yorumla- +1 yıl
yani umursamamaz olmak lazım :D
- Aşk İlişkileri konusunda 310 cevap paylaştı.
+1 yılbence önemseyen ınsanla önemsemeyen ınsanın arasında sayı farkı oldugu ıcındır mesele bır kızı yuzde doksan her erkek onemser ama onemsemeyenler sayısı yuzde 10dur buda demek oluyorkı yuzde onlular bulunmaz hınt kuması gıbı bısey :D
13 Yorumla- +1 yıl
galiba haklısın :D
- +1 yıl
gercekten haklıyım :D
- +1 yıl
:)))
- Aşk İlişkileri konusunda 351 cevap paylaştı.
+1 yılBazı insanlardan böyle durumlar olabiliyo şahsen benimle ilgilenmeyip kendini bir bokmuş gibi bir tarafları havada gezen insanın ben neyini seviyim.
11 Yorumla- +1 yıl
işte bu bak :D
+1 yılalakası yok orta derece olun yani sahiplenin ama üstüne düşmeyin :D
11 Yorumla- +1 yıl
tabi herseyin fazlası zarar :D
+1 yılkişisine göre değisir ama malesef bir halt varmis gibi onlara bakıyoruz malesef ama neden bakılır hala cozemedim
11 Yorumla- +1 yıl
bence onu çözmeye calışın :D
+1 yılKızlar değil ki sadece. Milletçe böyleyiz. Siyasi alanda bile öyle. Ağzınıza kim ederse.
32 Yorumla- +1 yıl
:))
Malız biz. Eğer yüz vermezsen köpek gibi koşar ama sen rahat ol. Kaçan kovalanır. :D
22 Yorumla- +1 yıl
bizde aman kırılmasın diye kılı kır yarıyoruz demekki sallamıcan aga :D
- +1 yıl
işte dürüstlük, işte açık sözlülük :)
Aşk İlişkileri konusunda 586 cevap paylaştı. Ben beni ilgiye boğanı severim.
Senin dediğini isteyenlerde mazoşist herhalde.11 Yorumla- +1 yıl
evet haklısın :D
+1 yılçünkü öylesi yaranır, seveni itin götüne sokan kıymetli oluyo hep
217 Yorumla- +1 yıl
evet tesbitin doğru malesef
- +1 yıl
kız erkek farketmeden herkes için aynı durum
- +1 yıl
yok ya kızlar daha bir öyle sanki
- +1 yıl
doğrudur
- +1 yıl
tşkler cevap için
- +1 yıl
rica ederim
- +1 yıl
Seven sevilir seven sevilir gibi nasildi o soz :-)
- +1 yıl
seven üzülür, üzen sevilir diyelim biz ona :)
- +1 yıl
tabi tabi öyle o cümlenin aslı :D
- +1 yıl
tabikii
- +1 yıl
Viz farkli soylutoduk ama bu soz de dogru. d
- +1 yıl
Biz yani:-)
- +1 yıl
kız haklı kardeşş :D türkçede değişiyor artık :D * anlıyoz biz amacını cümlenin :D
- +1 yıl
Aynen kardesim. d kiziyo insan napcsb cikiyo oyle sozler l*n keske sevseydim diye. d
- +1 yıl
Pardon uzseydim yani. d
- +1 yıl
demi demii yaa ahh ahha :D
- +1 yıl
. d
Kızlar genelde piç erkekleri severler.. unku heyecan aralar. Sonra erkek bırakır gider. Tabi çoktan becermiş olur. Sonra bunlar çok odun diyorlar
31 Yorumla- +1 yıl
heh onu dedim bende
+1 yılÇok saçma bence beni takmayanı ne yapiyım be dünyada bir tek erkek o mu kalmış gram gelmez basarım tekmeyi :D
21 Yorumla- +1 yıl
ağzın bal yesin senin :D
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılAynen ya. Bizim gibi efendi, nezih kişilerde kaybediyo hep :D
15 Yorumla- +1 yıl
sorma kardeşim ya :D
- +1 yıl
Kendilerine acı çektiren erkekleri seviyolar bunlar hocam :D :D :D
- +1 yıl
sadistler :D
- +1 yıl
Ahahaha aynen :D :D :D :D
- +1 yıl
:DDD :))
+1 yılDeveye diken insanı şey eden yaranırmış, o hesap. :D
11 Yorumla- +1 yıl
yani sende şey yapki kapında köle olsun diyorsun :D
kanka çok seversen tikilirsin çok sevilirsen tikersin sen bunu bilmiyonmu :D
15 Yorumla- +1 yıl
biliyomda işte kanka :D
- +1 yıl
öyle denicem baksana hepsi delirmiş bunların onu seviyorlar :D
- +1 yıl
eyvllah kardeş :D
+1 yılKizlar tuhaf canlilar bunlara kotuluk yapcan ki sevsinler sonrq da erkekler kotu derler
11 Yorumla- +1 yıl
aynen öylee
- Aşk İlişkileri konusunda 420 cevap paylaştı.
+1 yılçünkü onun ulaşılmaz olması onu çekici kılıyo diğer türlüsü çantada keklik.. cool olacaksın arkadaşım. erkek dediğin ağır başlı olur. vazgeçtiğin an vazgeçilmez olursunn bide öyle bişey var :)
13 Yorumla- +1 yıl
ooo sende yani şimdi dediğine bak ya :D takma ki takılasın diyorsun yani :D
- +1 yıl
aynen öylee
- +1 yıl
işte bize öylesi denk gelmio :D
Harbiden bak bu sorunun cevabını bende merak ediyorum :D tebrikler hacı güzel soru :D
13 Yorumla- +1 yıl
eyvallah kardeş :D ben hep merak etmişimdir demekki şeyine takmıcan ki dğerli olcan :D
- +1 yıl
:)))
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇünkü daha cazip geliyo beni seven zaten seviyo cepte o gibi düşünüyoruz sevmeyen ama çekici geliyo onu aşık edene kadar ugrasiriz aşık olunca artik oda sıkıcı gelir
01 Yorumla- +1 yıl
allah akıl versin
+1 yılbu durum şöyle:
insan sahip olduklarını arzulamaz.
nokta. bu herkes ııcn gecerlı04 Yorumla- +1 yıl
herkes deme yani herkes öyle değil
- +1 yıl
havanda su dövmeye devam
- +1 yıl
hepımız oyleyız. ınsanoğlunun yaratılısında var bu
- +1 yıl
herkes değil
Kaçan kovalanır ya.. Erkeklerde de böyle. İnsanlar böyle. Nankörüz biz.
01 Yorumla- +1 yıl
demekki bize akıllı olnalar denk geliyor
Öyle bir kural yok, denk gelmiş sadece, ben beni takmayanı sevmem...
07 Yorumla- +1 yıl
yok kural değilde tutku galiba
- +1 yıl
bende onu dedim işte olmayacagını bile bile gidenlere sorum sen öyle değilsen bişe demedim zaten
- +1 yıl
evet haklısın onu düşünmedim ama birazda böyle cevap gelmesini istedim belkide :D
- +1 yıl
:)))
İnatçıyız abi :D zor olcak bizim olcak :D illa mal gibi bir sürünmemiz lazım :D
024 Yorumla- +1 yıl
tabi yaa zor olunca iyi oluyor aldatmasıda kolay oluyor zaten benim avucumda diye :D
- +1 yıl
allah akıl versin nedeyim :D
- +1 yıl
senin gibi düşünenlere amin :D
- +1 yıl
yok ben öyle düşünmüyorum olmuyorsa zorlamanın ve onun kıçını kaldırmanın anlamı yok :D
- +1 yıl
evet ben öyleyim milletn egosunu oksamasına izin vermem dnyadaki tek kız değil sonucta ya da erkek :D
- +1 yıl
teşekkürler yaa bak nasıl mutlu oldum şimdi :d aferin dedi ya :D
- +1 yıl
hayy sağol sen ya derya ags :D
- +1 yıl
doğru sizi eziyoruz haklsın o yüzden eziğiz bununla gurur duyuyorum :D
- +1 yıl
istatistiklere bak ne deyim sana ne ağlıcam o size mahsus bir davranış 6s :D
- +1 yıl
ya işte işkembeden konustugun için kaleye almıyorum seni :D geçmişe dön onlarada bak 6s li arkadaş :D
- +1 yıl
sizin gibi franszı olamıyoruz malesef biz sultani mektebili arkadasım :D
- +1 yıl
türkçeyi doğru kullanmaktan aciz biriyle muhabbet etmeyeceğim zaten sunu unutma sende biz gün olur sizin stadınız da kupa kaldırırız ama siz 100. yıl şampiyonluğunuzu asla bizden alamyacaksınız.
- +1 yıl
hadi bir defol git fransız evladı seni kaldırınca görürsün alrısın kolayca o zaman :DD hadi 6s li yandan
- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılneden sadece bayanlarmı öyle erkekler? erkekte ona yüz vermeyen kız peşinde koşmaya bayılıyor buna ne demeli?
01 Yorumla- +1 yıl
ben kızlarda daha çok görüyorum ve ondan sordum
cunku onları avucumuzun ıcıne aldıkmı sıcıyoruz agızlarınada o yuzden
07 Yorumla- +1 yıl
tabi alırsan :D
- +1 yıl
ben neden rahat olacam sen düşün :D ne kızlar var yaa :D
- +1 yıl
alakası yok da işte bize sizin gibiler denk gelmiyor :D
- +1 yıl
aynen sende haklısın aramaya devam :D
Çok sıktığı ilgi gösterdiği zaman sıkılırım, ilgilenmediğinde soğurum. Ortasını bulmalısınız.
11 Yorumla- +1 yıl
ortası da yokki burdan bakılırsa takmamk gerekmiş
Onun o, vurdum duymaz tavırları, Ulaşılmaz oluşu, Ağırbaşlı olması... Yani daha ne dim inzan zoru sevmekten midir kimisin çekiyo mıknatıs gibi :)
01 Yorumla- +1 yıl
ne deyim size ne deyim :D
o* heryerde orospudur :) ve kaçan kovalanır
11 Yorumla- +1 yıl
:)))
Bence değer verip yanımda olan erkek kazanır beni takmayanı ben ne yapayım
01 Yorumla- +1 yıl
en dogrusuda bu zaten
+1 yılGizemli oldugumu segizemli erkekleri sevdigimden ustune dusmeyi seviyorum ;-)
01 Yorumla- +1 yıl
ne gizemmiş arkadas :D
Sürekli kaçarsa sıkılır insan bazen kaçsın bazen gelsin :P
01 Yorumla- +1 yıl
oooo sende ama yani ne öyle yalama olur :D
bende bilmiyorum acı cekmeyımı sevıyoruz ne
11 Yorumla- +1 yıl
evet cok seviyorsunuz galiba:D
Gizli Üye(36-45)+1 yılbiz öylemi yapıyoruz, yoksa siz öylemi yorumluyosunuz acaba..
013 Yorumla- +1 yıl
yooo hiçde bile çevremde görüorum ve burdaki sorularda
Cevap sahibi+1 yılolaylara kendi açından baktığından öyle yorumluyor olabilirsin..
- +1 yıl
yok burdaki sorular ve çevremde gördüğümden dolayı
Cevap sahibi+1 yılo halde olaylara kendi açından baktığından öyle yorumluyor olabilirsin:)))) sabaha kadar gider bu böle:)))
- +1 yıl
yaaa hayır bak soruları incele sende görürsün :D sende baska açıdan bakıyrsun o zaman derim bende ama her görüşe saygım var :D
Cevap sahibi+1 yılya ne incelicem 18 yaş altı ergenlerin aşkını, eğer bir kız seni diilde bir başkasını seçtiyse, seçtiği elemanla kendin arasında bir kıyaslamaya gidersin, kendini ondan daha sadık daha iyi görüp kızın kaybettiğini düşünürsün.. aynı şey karşı taraf içinde geçerli işte.. düz mantık, çok araştırmalık bir konu diil aslında..
- +1 yıl
tamam tamam kızma senin ki sana benim ki bana
- +1 yıl
Tamam da ne bu siddet vu celal :-) yani sanki swni begenmis de sen secmemisin gibi konustun ya da pesinde kosmus gibi anlamadim
- +1 yıl
anlamdım kardeş sadece soru sordum :D
- +1 yıl
. d aynen neyse :-)
- +1 yıl
::))))
Cevap sahibi+1 yılhayır gençler sadce olayları kendi çevreniz-çerçeveniz etrafında yorumlayıp değerlendiriyorsunuz, amacım farklı durumlarında olabileceğini göstermekti ama boşverin siz yaaa:))))
- +1 yıl
tamam gizli arkadas anladık seni saygı duyduk zaten :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılOnlari elde edince egomuz tatmin oluyor.
benim için elde edene kadar.02 Yorumla- +1 yıl
ego ego vay anasını yaa ne deyim bol şans
Cevap sahibi+1 yılSa g olll.
Gizli Üye(30-35)+1 yılSevip sevmemek birinin seni takmasi ya da takmamasiyla alakali değil bence her zaman bizimle ilgilenen birini sevicez diye bisey yok ki bu sizde de gecerli her zaman sizle ilgileneni mi seciyosunuz yoksa kalbinizin söylediği kisiyi mi? Bence bu dusunve cok sacma
01 Yorumla- +1 yıl
her düşünceye saygım var senin ki sana göre
Sanki onda benim göremediğim bişi varmış gibi gelio:)) Ya meraktan ya ya seyden durumu işte:))
01 Yorumla- +1 yıl
tabi y merak ya da o olacak demi :D
+1 yılUlaşamadığını bildiğin için daha çekici geliyor ve vazgeçemiyorsun:D
04 Yorumla- +1 yıl
allahım ya bu nasıl bişe anlamıyorum gerçekten tek taraflı aşk neymiş bu erkekler böyle :D
- +1 yıl
öyle valla ben çok çekmiştim :DDD
- +1 yıl
eline ne geçti o kadaar çektin :D
+1 yılbiyere kadar dayanıyoruz sonrasındada takmayanı bizde takmıyoruz
01 Yorumla- +1 yıl
ama işte biryere kadar dediğin baya adamın peşinde kosuyorsun takmayan zaten şimdide sonrada takmaz
cünkü rahat batiyo...
11 Yorumla- +1 yıl
evet batıyor galiba?
aşk acısından geberiyorlar aglayıp sümükleri akıyor. biraz profesyonelleşince çok seven sadık arıyorlar çünkü fırlamaların piçlerin tadına bakmış oluyolar gerçek seveni arıyorlar tam buldum derken oda fırlama çıkıyor yıkımmm :D
01 Yorumla- +1 yıl
yazık yaa :D
Şeytan onlar şeytan hatta şeytandan beter
11 Yorumla- +1 yıl
:)))
Bir kere hayir dedigim icinpesimi birakan var evet daha degerli ama neye yarar yillar oldu
01 Yorumla- +1 yıl
ne yapcak yani hayır hayırdır sonucta
he walla çok güzel bir soru tebrikler
19 Yorumla- +1 yıl
teşekkür ederim renktaş :D
- +1 yıl
adam ne çaktı yaa :D adam üstüne koyarak devam ediyor maşallah :d
- +1 yıl
inşallah bende inanıyoruım buna yakacağız caddeyi yine :D
- +1 yıl
valla aykutuda bilmiyorduk gelince adam şampiyon ypaptı bence ismaill hocada da o potansiyel var şans vemrek gerekti o şansıda iyi kulllanacak bence
- +1 yıl
hayırlısı bakalım :D
Kız işte napacazğı belli olmaz :)
11 Yorumla- +1 yıl
aynen :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılGeri zekalimiyiz bence evet
22 Yorumla- +1 yıl
ben hakaret etmeyim ama var yani dünyada tek adam o mu?
- +1 yıl
Katiliyorum. d
+1 yılOrtasi var onun panpaaaaaa bu kadat uc degil.
01 Yorumla- +1 yıl
neymiş orası pampa anlat hele
Bunlar birtakim iftiralar
01 Yorumla- +1 yıl
iftira mı cevaplara bak bir istersen sen
+1 yılUlaşamadığımıza daha bir ilgi oluşuyor
05 Yorumla- +1 yıl
ne alaka ya erkekler ulaşılmaz varlıl değiller ki olursa olur olmazsa olmaz yani baska erkek mi yok?
- +1 yıl
Yani bizi istemeyiince ulaşılmaz oluyor. Bizde inatla istiyoruz ki bu sadece kızlarda yok
- +1 yıl
seni şimdi istemeyen sonra neden istesin ki?
- +1 yıl
Bazen o mantığı kullanamıyoruz ya da bazen oluyor ilk istemiyor sonra çok güzel ilişkileri olabiliyor böle arkadaşlsrım var ordan biliyorum. Bazen inat işe yarıyor yani
- +1 yıl
o sürede her haltı yicek sen bunu bilcen sonra gidecen birde sevgili olcan tuhaf bence
Olmazlara meylim var hesabi
01 Yorumla- +1 yıl
galiba olmayacak zaten bu meyil neden?
Ne sevmesi ya nefret ederimm
01 Yorumla- +1 yıl
:))
Çünkü malız.
23 Yorumla- +1 yıl
ne deyim kendinizi biliyorsunuz buket arakdas
- +1 yıl
Vaaaay ilk kez gordum bu benim erkeklere karsi sorulmus sorulara cevabimdi
- +1 yıl
:)))
Gerçekten ben de bilmiyorum :D
07 Yorumla- +1 yıl
sen bilmezsen kim bilecek :D
- +1 yıl
tamam da... nın tadını bile bile yiyorsan o senin midenle alakalı be anam :D
- +1 yıl
afiyet olsun ne deyim yani bol şanslar sana devam :D
- +1 yıl
sende sağ ol:D
+1 yılKadinlar degil insanlar icin gecerli bu
00 Yorumla
+1 yılsevmek değil kactıkca kıymete bınıyolar x)
010 Yorumla- +1 yıl
baslaarım öyle kıymete :D
- +1 yıl
baska adam yok sanki :D
- +1 yıl
:DDd
- +1 yıl
gülersin tabi öylee :D
- +1 yıl
senın sevgilin oldugunda kac bakalım nasıl kıymete bıneceksın :):):)
- +1 yıl
yok ya ben sizin gibilere denk gelmedim :D bende şans yok hep dobracı denk geliyor galiba :S
- +1 yıl
dobracı hahaha :D
- +1 yıl
yani ilgi açları denk geliyorr :DD nasılda güldü yaa :D
- +1 yıl
kacan kovalanır herzman
- +1 yıl
vay mısına :D
Kaçan kovalanir bukadar basit :)
01 Yorumla- +1 yıl
ne erkekler varmış D:
+1 yılsevmişsiinn o yüzdeenn kalp sööz dinlemiyoor
01 Yorumla- +1 yıl
dineletmesini bilmen lazım tek taraflı sevgiyse
Bilmiyorum...
19 Yorumla- +1 yıl
salla bişey
- +1 yıl
en iyisi tabi hak etmeyene ne değer vercen
- +1 yıl
eyvallah usagum :D
- +1 yıl
eee başka takımm yok ne yapalımm :D alayınaa giderr :D
- +1 yıl
tabi doğru söze ne gerek :D
+1 yılGüzel tespit bro
11 Yorumla- +1 yıl
eyv. kardeş
+1 yılZoru sewiok hacii :))
03 Yorumla- +1 yıl
zorlukla ne alakası var ya bayan hacı :D adam seni takmıyor hala zor diyorsun :D
- +1 yıl
Zor o iste ne diim maliz salagizmi :/
- +1 yıl
bence öyle kusura bakma ama :S
- Devamını Gör (15)
Devamını Gör(60)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kızlar neden sizi takmayan, önemsemeyen erkekleri daha çok seviyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar