İnstagram hesabını kapattı twitter da tek bir şey Paylaşmıyor ve Telegrama da hiç girmemis ayrıldığımızdan beri sizce aşk acısı mi çekiyor?
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bende de durum aynı. O bitirdi ama bittiği günden beri telegrama girmiyor. hatta telegram uygulamasını komple kaldırmış..
Evet
Teşekkür ederim
Rica ederim
Bana 2 kere eski sevgilisinin adıyla seslendi ciddi ciddi en son ondan hoşlanan yaşça büyük bir kadından bahsetti ben de kızdım tabiki dedim ki bu ne yüzsüzlük ya bana nasıl anlatıyorsun böyle şeyleri sonra telefonu kapattım hemen instagramdan çıkardı telefondan sildi numaramı wp den engelli değilim olay sonrasında instagramoni kapattı buna twitter da aktif de değil sizce hala daha Üzgün müdür?
Dikkatini çekmek istemiş başarmış gibi
Hangi anlamda dikkat çekmek hesap kapatmak gibi mi
O tür şeyleri yapmış ki, dikkat çeksin. Senin onu arayıp sormanı bekliyor
İlgimi çekse ne olur ki yazmıyorum hesaplarımda hiç bir degisiklik yapmıyorun profil Resmimi bile ellemedim anormal tepkisizim bence burada beni bağlayan bir şey yok
O da çok etkiliyordur onu. Tepkisiz kalırsan en sonda o yazacak
Arayip sormuyorum bu durum erkekte ne hissettirir ve erkek yazar mı böyle bir durumda
Teşekkür ederim dün doğum günümdü yazmadı ama gene de yazma ihtimali var mı sizce? Bu son sorum ☺
Sen halinden memnun göründüğün sürece dayanamayıp yazacak
Teşekkür ederim yazarsa size yazarim ve umarım yazar bu arada takip attım size mesaj atabilmek için ama atamadım ilgilenirseniz diye dedim kullanıcı adım b harfi ile başlıyor cevaplar için çok teşekkürler iyi geceler
Yazarsa buraya yazarsın. Ama erken vadede yazmayabilir.
Dün benim doğum günümdü yazmadi peki bir adım atabilirdi bu benden vazgeçtigi anlamına mı gelir?
Belki seni suçluyordur?
Zaten beni suçluyor da bana ondan hoşlanan bir tane yaşça büyük kadını anlattı saçma sapan ben de ona kızdım dedim ki bu ne yüzsuzlük ya gelmiş bana burada kadını anlatıyorsun gayet normal gibi işte detay veremiyorum su an o yüzden mesaj olayını dedim size neyse ama normal değildi yani bunu anlatması ben de kızdım bana dedi ki hadi hadi kapat dışarı gidicem arkadaşlarıma bende dedim sen öyle her an benim hayatıma girip her an çıkamazsin hayatımdan ben de birkaç şey dedim sonra dedim ki tamam hadi git şimdi dedim kapattım telefonu bana 2 kere eski sevgilisinin adıyla hitap etti buna da katlandim ama artık yeter yani yanlış miyim kendime öz saygım sa var
Bunca şeye rağmen hâlâ onu umursuyor musun?
Valla paşa keyfi nasıl isterse bu arada acayip ataerkil birisi ama ben bunlara rağmen tamam dedim çünkü sevdim ve hala daha da seviyorum ama biliyorum ki sevgi yetmiyor yeterli değil fedakarlıkta lazım şimdi düşünün benden hoşlanan biri olacak bana haber gönderecek ve ben de sevgilime diyeceğim ki ya aslında benden 5 yaş buyuk kadın 31 yaşında ailem buna kızar benden büyük diye ama aşk olursa da izin verir patavatsız biri yani bunu sevgiliniz dese size ne dersiniz yani ne alaka olmaz misiniz? Bakın denir tabiki benden hoşlanan biri varmış diye ama bu şekilde denmez biz bir de uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz
Sizin ilişki bitmeye mahkummuş kusura bakma
Son olarak eklemek isterim ben çok kolay unutulacak bir kadın olduğumu düşünmüyorum yukarda yazdım belki gördünüz 25 yaşındayım hep kendimi eğittim geliştirdim eğitimimde gayet iyi bu arada ve arkadaşlarım falan da güzel bulur beni çevremden de alırım bu tepkileri ama her seferinde yeni duymuş gibi davranırim çünkü öyle çünki onlar güzel bakıyor derim kalpten de buna inanırım ben deli gibi gece gündüz ders çalışıyorum hala gram stres yapacak halim yok gelmiş beni kiskandiriyor onca olumsuz haline katlandım ataerkil kafasına bile ama buraya kadar herkes kaybettiğine üzülsün ne yapayım artık yani ben kadınım o erkek Üzgünüm ama bu kadar ataerkilse kendisinin hamle yapmasını da bilmeli . Ama bu hesap kapanması falan tamamen benle alakali ben de böyle düşünüyorum her ne kadar eski sevgilisinin adını geçirse de 2 kere bana böyle seslense de bilmiyorum ama kendime de güveniyorum ben o kadar kolay unutulacak bir kadın değilim
Tamam unutulmazsın da. Bu kişi dönse ne gelecek olacak onunla?
Neden bitmeye mahkum dediniz?
Gelecek hayalim asla yok sadece soruyorum merak ediyorum benim için mi kapattı diye benim böyle bir tarafım var mesela bende istemem onu hayatımda Nitekim bu yüzden de çektim gittim kapattım telefonu valla sıkıntı olmaz bende o konuda ama işte ciddi sınavlara hazırlaniyorim akLima geliyor bu ben de Üniversite de de olurdu bazen dua ediyorum inşallah hiç yazmaz diye ki yazarsa da cevap yazmam kendimi biliyorum ama gene de merak ediyorum yazar mı diye
Size gerçekten son sorum çünkü ne sizin vaktinizi almak isterim ne de benim bır kişinin olayını anlamak için bu kadar vaktim var gerçekten son bu soru böyle bir erkek sizce sevmiş midir? Yani beni sevdi mi sizce? Bana bir kere dedi ki sana asık olmaktan korkuyorum çünkü darmaduman edersin sen beni. Bu son sorum size
Evet sevmiştir. Sevmemesi söz konusu değil ama her sevene katlanılır mı şüpheli
Tabiki katlanılmaz huzur yoksa sevse ne olur sevmese ne olur kıymetli hissedemiyorsam da aynı şey geçerli. Size teşekkür ederim gerçekten beni motive ettiniz belki fark ederek belki de farkında olmadan. Ayrıca zaman ayırdinız tabi bizim topluma böyle şeyler denince bir şımarırlar ama sizin o kategoride olduğunuzu düşünmediğim için yazmak istedim sağolun tekrardan 🌸
Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana. Ama pek yardımcı olamadım gibi.
Farklı görünmem farklı memkeketten olmamdandır 😄
Hayır oldunuz tabiki aslında ben bazı konuları anlatmak adına takip atmak istedim yani mesaj atmak istedim size mesaj atabilseydim direk , takip atmazdim ama öyle de olmadı neyse. Yabancı bir ülkede yaşasanızda bence kaba insan her yerde kaba sizin gibi benim gibi olan bir çok insan var bu ülkede ama az tabi sayılar bu noktada üzücü
Yani gurbetçi diye adlandirilan Türkleri de görüyoruz buraya geliyorlar hani biraz olsun gelişmez misin ya ☺ yani bu konu bence tamamen kişilerle alakali yaşadıklari yerler bir noktaya kadar
Toplumu örnek verdin diye dedim yoksa dediğin doğru
Atabilirsin istersen
Yazdım
Diğer kutunuza bakar misiniz
Olabilir
Erkekler acı çekmez
Nerden biliyorsun belki de hiç aşık olmadın diye böyle diyorsun
Oldum. Aldatıldım da
Ama sadakatsizin yası zaten tutulmaz ki yani o zaman çok üzülmediysen helal olsun sana ki sen belli olgunluga erişmişsin
Bende onu aldattım. Bildiğimi bilmiyordu. En yakınıyla ilişkiye girdim ve duymasını sağladım
Gerek yok bence buna ama tabi sizin kararınız fakat bana göre doğru değil
Bence doğru. Haketti
Evet
Peki bu durumda ne yapmak gerekir o haksızdı dün doğum günümdü kutlamadı da ben mi mesaj atayım bir de bana yanlışlıkla 2 kere eski sevgilisinin adını söyledi yani bunca şeye rağmen ben mi adım atayım
Umursama döner bu arada sevgilim yanımda eski sevgilisinin adını getirdiği an silerim işim olmaz
Aynen ben de sildim zaten saçma tavırları yüzünden. Döner derken yani çocuk tekrar döner mi demek istedin? Hani bana yazar mı o anlamda mi
Evet umursamazsan ve seviyorsa döner
Ben o bir şeyler yaparken hiç bir şey yapmadım dün mesaj atar diye bekledim atMadi valla keyfi bilir ben kendime eski sevgilisinin adını söyleyecek bir sürü erkek bulurum mühim olan adam olanı bulmak
Yorumların için teşekkür ederim çok tatlısn 🌸🌸🌸
Rica ederim biraz zaman lazım yanlız hemen ne kaybettiğinin farkına varmaz 🥰
☺ tamam bakalım fal bakıyorum ben çok iyi baktığımı söylerler kendime baktım ve 2 kere ve 2 sinde de bu çocuğu gördüm yani bir kadın ve erkek yüzleşmesi var en çok da bunun için merak ediyorum 😂 acaba harbiden bu kadar iyi bakıyor muyum diye
Bellide başkasıdır o 😅