Ayrıyken sosyal medyadan kızlarla konuşması aldatmak mı?

Kızlar Bir Adım Ayrıyken snap indirip kızlarla normal naber nasılsın konuşmuş barışınca buna tepki gösterdim o da benim hiç arkadaşım yok ve ayrılık sonrası kafayı yemek üzereydim seni unutmaya çalıştım ve normal konuştum dedi ama ayrılık sonrası daha bi kaç ay geçmeden hemen böyle yapmasını affedemiyorum ve kızarım diye herşeyi saklıyor. Bu arada birlikteyken hiç böyle şeyler yapmadı
Ayrıyken sosyal medyadan kızlarla konuşması aldatmak mı?
Cevapla