AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
132Cevap
Ya kısmeti çıkmamıştır ya da gelin olmak istemiyor dur
Birden fazla nedeni olabilir , çok kötü bir gençlik , ilk sevgiliden yanlış kendine güvenememe.
Kötü bi gençlikten kastınız ne mesela
@busenurr0 Senin için söylemedim genel olarak dedim gelişme döneminde yakınlarından bir tarafından taciz olma ihtimali üzerine söyledim.
Dolandırılma ihanet boşanma nafaka iftira erkek başka şey göremez evlilik te yıldı çocuklar
y kuşağının evlenememesini bırak y kuşağı artık insanlarla arkadaşlık kurmakta zorlanıyor y kuşağı insanlardan bıktı y kuşağı yorgun 😂
Lan damara bastın Hee y kuşağı evlenmeyince geriye döngü olmayıp insanlık yok oluvak kafa zehir 😄
Evlilik, güzellikle endeksli olsaydı,çirkinlerin hepsi evde kalırdı. Tamamen kısmet işi
32 yaşındayım şu iki sene içinde evimi arabami anca alabildim bence evlilik belli temeller atılmadan yapılmamı gereken bir eylem diye düşünüyorum
Maddi değildir kendine göre en iyisini bekliyordur mükemmeliyetçidir.
Önceden yediği hurmalar bugün tırmalamıştır belkide oyüzden evlenmemiştir bekaretliğini kaybetmiştir ya da parasal beklentidedir zengin olsun şuyu olsun buyu olsun
Güzellikle alakası var güzel bir kadın yakışıklı erkek ister ve bulamazsa da yalnız kalır
Benim 31 yaşında yakışıklı olup bekar olma sebebim maddi sebepler diğerlerini bilmem 😂 şaka la şaka yakışıklı da değilim 😂
Aynı anda 15-20 erkeği birden idare ediyordur. Halinden memnundur. Hayat biçimini tasvip etmesem de demokratik yapımdan ötürü bana saygı duymak düşer.
Öyle bir dünya yok
Her bir insanın yaşam takvimi başka çalışır. Kimine göre 30 erken kimine geçtir saygı duyarım ama. Bu sorunun cevabı bana göre genelde SONSUZA kadar yaşayacakmış gibi hep daha iyisi mantığı. Sonuç 0 0 0 0
Kadınların en tehlikeli yaşı otuzdur zaten dahada o yaştan sonra zor evlenirler
Bende 30 yaşındayım uzun sureli iliskilerim oluyor seviyoruzda birbirimizi ama benim cuck fantazim var kabul etmedigi icin ayriliyoruz
Kesinlikle nasip işi ya da akılsızlık her gelene hayır dememeli
Her şey olabilir ama en çokta kendini güzel görüyor olabilir ;)
Bunu 20 yaşında biri olarak söylüyorum. Gerçeklerin farkına varma, aşırı seçicilik ve yalnızlığın en kutsal şey olduğunu kavrama...
Aradigi olgunluktaki bi insani bulamadigi icin evlenmeyi düsünemiyor diyelim şuna
Kendini evlilik için hazır hissetmiyor olabilir maddi açıdan hissetmiyor olabilir ya da kariyerine önem veren bir insansa kariyerini ön planda tutuyor olabilir ve daha birçok şey
Kendini aşırı şekilde şartlandırmak olabilir, Hayatı bazen akısına bırakmak gerekir Şer düsündüklerizde hayır, hayır düsündüğümüz şeylerde şer olabilir.
Kafama göre birini bulamamışsındır ya da seni hak eden birini
Bir de kariyer ve biraz da para varsa zor insandır o
Kişisel tercih maddi beklenti ya da egolu daha iyisini bulurum hesabı sonunda mal gibi ortada kalmıştır.
Evlenmek istemiyordur hazır hissetmiyordur ya da karşısında istediği gibi birisi yoktur yaş artıkça daha çok seçicilik oluyor
Hazır hissetmiyorum diye bişey yoktur. Ya istemezsin ya da korkarsın
Ben öyle düşünmüyorum evlilik kolay bi eylem değildir. Başını koyacağın bir çatı geçimini yapacağın para olması lazım ha bir de karşındakini gerçekten ben bir ömürü bu kişiyle geçiririm demek lazım yani bunlar "korku" ile ifade edilemez.
Gerçekci düşünmek yeterli olur. Çok detay çok kafa karıştırır bu işlerde.
Sonuçta hayatının sonraki dönemi için karar veriyorsun bence detaylıca düşünmek daha sağlıklı.
Detaylarda bozulmayacak kadar çok detay çok kafa karıştır. anlam buydu.
Ya bu güzellik olayina ne kadar takilmissiniz ya güzel olunca evlencen diye bir kural mi var anlamadım
Çok seçici olmuş kizlar herkesi her şeyi begenmiyorlar
Güzel olman olabilir . Birazcık çirkin olsan evlenmiştin şimdi 😀
maddi manevi hazır olmak için zaman gerekiyo 30 yaş iyi bir yaş bunun için
@marlaaa34 zamanın su geçtiğini işte o zaman anlıyoruz
maddiatla ilgisi oldugunu dusunmuyorum. belki sana yanasan erkeklere biraz daha yakın olmaya calısmalısın
Kızlar genelde zengin koca arıyordur erkeklerde bakire kız arıyodur
Zamanla daha çok seçici olmaya basliyor insan, artik etrafindaki pislikleri göre göre..
Bence buna sevinmelisin bu durum gayet normal erken evlenipte mutlu olan çok az.
Normal şartlarda kısmeti kapalıdır hayatında biri vardır yasak aşk ya da lezbiyen
yalnızlığın rütbesini yaşayan insanlar evlenmez. Alışılmılın ötesi yalnızlık o yaştan sonra. :)
alışılmışın**
32 oldum bir ara Çok üstüne düştüm baktım en olmazı buluyorum sonra akışına bıraktım
İstediği gibi biri karşısına çıkmamıştır. Allah çirkin şansı versin.
Maddiyat en büyük etkenlerden biri evet.
Seçicilik, kimseyi beğenmeme olabilir
Bence zaman yani kısmet
Seçici olması olabilir
herkes evlenmek zorunda MI?
Nasıp baht, kader kısmet
Doğru insanı bulamamışsındır
Çok katı düşünceleri vardır
kendini kimseye yakıştırmamıştır
Ayni been kismet cikmiyor
Birden fazla bir sürü sebep olabilir
Utangaçlık
Seçicilik
Katı düşünceler
Herkes evlenmek zorunda değil ki. Ne saçma...
Sebebi : güzellik sevgi getirmiyod
iş hayatının yeterince vakit alması
Evlenmek istememiştir
Herkes evlenmek zorunda değil ki
Varsa öyle biri beni bulsun 😄
Benim maddi beklentiydi ama saçmaymış...
Karşına biri çıkmadı ya da kader
Evlenmek istememiştir
Kendine Güvenmeme, Kötü Gençlik Vb.
Kariyer tercihler falan