Sevgilim doktor ben vasıfsız işçiyim işten ayrıl diyor ben sevgilimin öyle yerlerde çalışmasını istemiyorum diyor neden?

Hayatımı bir şekilde kazanmam gerekli diyorum arkadaşlarımla tanıştıran seni vasıfsız işçi diyemem diyor benden utanıyor musun diyorum yok diyor nasıl böyle. İley düşüne bilirsin diyor sizce neden işten çıkmamı istiyor ısrarla
Sevgilim doktor ben vasıfsız işçiyim işten ayrıl diyor ben sevgilimin öyle yerlerde çalışmasını istemiyorum diyor neden?
Cevapla