Bana uyuyorum ben dedikten 1 saat sonra sevgilimi wp da çevrimici gördüm. Siz olsanız ne yapardiniz?

12 de yatıyorum ben dedi bu saatte baktım çevrimici mesaj attım mavi tik olmadı. Görüntülü ve sesli çaldırdım çaldı bende kapadım. Ama hala çevrimiciydi çıkmıyor da kalmış öyle bende sana yazıklar olsun dedim engelledim 😭 napiyor bu ya
Güncellemeler
+1 yıl
Hiç çıkmadan hep aktifti mesajıma hiç bakmadı bende dayanamadım engelledim yarım saat olacak hala ses yok. Telefonun başında uyuya kalsa 1 saatte hiç bi ekran kapanmaz 😭
Bana uyuyorum ben dedikten 1 saat sonra sevgilimi wp da çevrimici gördüm. Siz olsanız ne yapardiniz?
Cevapla