Yaşıtım veya yaşıma yakın karşı cinslerine arkadaşca yaklaşamıyorum sebebi ne olabilir sizce?

Arkadaşca yaklaşamıyorum derken başta arkadaş-kanka gözüyle baksam da kısa süre sonra duygusal olarak bir şeyler hissetmeye başlıyorum ama insanlardan beklentiye girmemek de önemli bunu biliyorum sonradan üzülmemek için maalesef. Daha önce hiç sevgilim de olmadı zaten hani. Bundan kurtulmak için ne yapmalıyım?
Yaşıtım veya yaşıma yakın karşı cinslerine arkadaşca yaklaşamıyorum sebebi ne olabilir sizce?
Cevapla