Yaşıtım olmayan benden küçük kişilerin sohbeti sarmıyor. Ortama uymuyorum. Büyüklerde öyle bir problem yok sizce neden?

Yaşıtım olmayan benden küçük kişilerin sohbeti sarmıyor. Ortama uymuyorum. Büyüklerde öyle bir problem yok sizce neden?
Cevapla