Yaşıtım veya yaşıma yakın karşı cinslerime arkadaşca yaklaşamıyorum ne yapmalıyım?

Arkadaşca yaklaşamıyorum derken başta arkadaş-kanka gözüyle baksam da kısa süre sonra duygusal olarak bir şeyler hissetmeye başlıyorum ama insanlardan beklentiye girmemek de önemli bunu biliyorum sonradan üzülmemek için maalesef. Daha önce hiç sevgilim de olmadı zaten. Bundan kurtulmak için ne yapmalıyım?
Yaşıtım veya yaşıma yakın karşı cinslerime arkadaşca yaklaşamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla