Aşık olduğumu zannettiğim biri için ilişkimi bitirdim. Ne yapmalıyım?

Evet arkadaşlar böyle bir şey yaşadım. Aşık olduğumu zannettiğim kız beni reddetti ama sonra, kendimi övmek gibi olmasın ama, benden daha çirkin serçe parmağımın tırnağı olamaycak birisiyle ilişki yaşadı. Gururuma bunu yediremeyip bir kız arkadaş yapmak istedim 8 ay birlikte olduk fakat her gördüğümde o şahsiyete-beni reddedene - karşı yenildiğimi fark ettim.8 ayın sonunda kızdan ayrıldım ve şahsiyetle 1 hafta sonra konuşmaya başladım fakat beni yine yolda yalnız bıraktı. Geçenlerde eski kız arkadaşımı da yolda gördüm yaklaşık 3 sene sonra ilk defa ve yaşadığımız güzel anlar aklıma geldi sizce ne yapmalıyım?
Aşık olduğumu zannettiğim biri için ilişkimi bitirdim. Ne yapmalıyım?
Cevapla