Birine aşık oldum ama onun sonradan *** olduğunu öğrendim ne yapmalıyım?

Ben bi kıza aşık oldum okulda aylarca konuşmaya başladım daha yeni selam yazdım küçük bi konuşma oldu ama arkadaşlarımdan bu kızda biraz o* var dediler birileri ile yatmış benim çok zoruma gitti çünkü 18 yaşıma kadar ne sevgilim oldu nede birisi ile ciddi konuştum ne yapmalıyım seviyorum ama bi yanımda kötü oluyor ne yapmalıyım
Birine aşık oldum ama onun sonradan *** olduğunu öğrendim ne yapmalıyım?
Cevapla