Sevgilimle kavganın ortasındayız ayrılmak üzereyiz bir bakar mısınız?

5 yıldır sevgiliyiz. Son 1 senedir başka şehire çalışmaya gitti. İşten gece 12 de çıkıyor. Nerdeyse hiç konuşmuyoruz birkaç güne bir arıyor. Evlilik hakkında da plan yaptık ama ben artık yazmamasından bıktım. Demin bunu söyledim bana vaktim yok gündüz mesajlaşmak için neden anlamıyorsun dedi. Ben de ben seninle kavga etmek zorunda değilim sevgiliysek yazmak zorundasın dedim. Bildiğiniz ayrılacağız birazdan susmazsam. Geçen 3 gün aramadı , ben de yazmadım 4. gün neden aramadın diye sordu. Arkadaşlar ben ne yapmalıyım çıldırmak üzereyim kesin birazdan senlemi uğraşacağım diyip ayrılacak?
Sevgilimle kavganın ortasındayız ayrılmak üzereyiz bir bakar mısınız?
Cevapla