Sevgilimle ayrılıyoruz barışıyoruz gel diyorum geliyor?

Ayrılıyoruz barışıyoruz barışınca gel sıkıldım diyorum akşam arabasına binip geliyor o Ankara’da yaşıyor ben Eskişehir’de yaşıyorum akşam işten çıkıyor 6 da eve geçiyor hazırlanıp ankaradan çıkması 7:30 oluyor gelmesi 10 u buluyor gece eve geçmeside yani burdan çıkıp evde olmasıda 1 gibi oluyor değer veriyor seviyor mu dün tartıştık gelmişti ben seni sevmesem oraya gelmezdim dedi yorgun yorgun dedi eve gelmem 1 oldu dedi sabahta işe geldim dedi sana değer vermesem sevmesem işten çıkıp akşam gelirmişim dedi sabahta işe geldim dedi

Sevgilimle ayrılıyoruz barışıyoruz gel diyorum geliyor?
Cevapla