Ciddi ciddi taktik soruyorum. Hoşlandığım beyin bana ilgisi var mı yok mu çözemiyorum. Mesela diyorum ki 'ımm bunu yapman iyi olur' o da cevap olarak 'biliyorum senin sevdiğin şey söz konusu yapmazsam olmaz' ben diyorum ki hoşlanıyor. Sonra bir konuşmada tutuyor ve 'kardeşim biliyorum' diyor (Cümleler örnektir) ne bu şimdi hoşlanıyor mu hoşalnmıyor mu
Bisürü yöntem var arkadaş mesela 4 sene evvel çok güzel bi hatunla tanışmıştım çok param vardı ama ondan kurtulmam lazımdı sevmediğim için kaybedeceğim bişeyde yoktu bi fakir çocuk bulup giydirdim bijan ayakkabısından kol düğmesine kadar ve iş yemeği gibi davet edip sevgilimin yanında ona dil döktüm sonra bu adam benden çok zengin bu işi kabul ederse bende yaşadım dedim ama kabul etmedi ardından çocuğa numarasını verdi ve çocuk mesajları gösterdi bende işi ona havale edip sıyrıldım kadınlara tavsiyemdir eğer bi erkeğin sizden hoşlandığını anlamak istiyorsanız güzel kızların bol olduğu bi yere götürün ve gözlerine bakın gözü sizin üzerinizdeyse hoşlanıyor başkalarını kesiyorsa hoşlanmıyor bunun gibi bi sürü taktik var sence kitap gibi yazmaya gerek var mı sana hangisi lazım? 😁😁😁😁😁😁😁😁😁
Hiç ilgi duymadığı bir konu hakkında konuşurken bile beni dinleyip merak etmesi güzel bir detay. Yani aslında bunun gibi çok emare var ama ölçüt olarak görmüyorum bunları ben ya da bir sınav gibi değil. Görüyorsun zaten zamanla.
İlgisi olanı direkt anlıyorum zaten. Mesajlarına bok gibi cevap versemde yeni konu bularak sohbet açmaya çalışıyorlar. Ya da Aa desen gülüyorlar. Bu ilginin sürekliliğini anlamak için işi yokuşa sürer bir süre ters ve soğuk davranırım. Boş ilgiyse hemen biter.
Şsşsst kız bana bak gözüme bak derim 4 saniye 37 salisiye baktiktan sonra anlarım gerçek seviyosa tm ne bakiyon derim yemeğini ye şimdi derim sevmiyosa lan ne işin var hala burada git kaybol hemen seri hadi bakalım o poğaça parasını da ver hemen derim 🙃 tabi ki şaka tarafı bu ama gözlerinden anlarım ben bu kehribar ateş rengi gözlere insanlar bakarken her şey anlaşılıyo
Paranoyaklık yapın kuşkucu manyak gibi davranın grip gibi hastalıkla değil psikolojik hastalığında yanında durabilecek mi o zaman belli olur. 🤔 Not: genelde kaçıyorlar manyak bu diye. Kaybetmeyi göze alıyorsanız uygulayın🤣🤣
Çok hastayım doktora mı gitsem acaba falan diyince verdiği ilgiden belli olur. Veya birkaç gün ona çok ilgili davrandıktan sonra yavaş yavaş o ilgiyi azaltınca eğer bir sorun olup olmadığını sorup o verdiğiniz önceki ilgiyi arıyorsa karşı tarafın hisleri gerçektir demektir bence.
Eğer bir kişi önceden kendini kanıtlayıp benimle sevgili olma mertebesine erişmişse, benim onu bir daha sınamama gerek yoktur. Sonuçta karşımdaki kişi deneme tahtası değil ve sırf sınamak için davranışlarda bulunanları, güvenmeyip takibe alanları asla anlamıyorum, anlamayacağım da. :D
Hadi kıskanırsın ve ortada şüpheli bir durum vardır. Ondan araştırırsın eyvallah. Ama her zaman da güvensizlik olmaz ki. Suyu çıkarsa bu işin, ortada güven yoksa ne anlamı var bu ilişkinin? :D
Ben yazmadıklarıma nıye yazmıyorum😂 istemiyorum 😂 eee o da bana yazmak istemıyordurr diyipp uzaklaşıyorum💃💃 Hasta olsam bile demem derdimi zatenn benn hiiiiç demem😂😂 Belki neden bu kadar mutlusun diyen olurr 😂😂 bak bu taktik olabilirmişşş şu an şey olduu 🙄 İğce çorba oldu ohh😂😂
Yani kolay kolay ölçmem karşı tarafı ben. Çünkü ben ne kadar net oluyorsam karşı tarafta bana o kadar net oluyor. Böyle olunca da ölçmeye tartmaya gerek kalmıyor 😌🐥
Ölçmek için özel bir yöntem kullanmadım ama hakkımda anlattığım şeyler aklında yer etmiş zamanla bunu farkmettim bu ilginin güzel bir göstergesi bence.
Tam senin örneğindeki gibi değil ama ben de mesela şey yapıyorum.. sadece ikimizin anlayacağı aramızda geçen bir konuya ilişkin instagramdan filan göndermeli bir paylaşım yapıyorum sonra beğenmesini yorum yapmasını filan bekliyorum. Yaparsa ohh tamam anlamış deyip mutlu oluyorum yapmamışsa anlamadı heralde ya da beğenmek istemedi deyip kafamda deli sorularla baş başa kalıyorum
Ben hasta olsam ortalığı yıkar bunu en başından beri söylemişti 😊 Fakat onun hasta olduğu zamanlar ben çok ilgisiz kaldığım için o da bana aynısını şimdi yapiyor. İki tane kinci biraraya gelirsek sonuç bu 😂
Ben açık sözlüyüm karsimdakininde aynı olmasını isterim. boyle olunca ölçmeye biçmeye gerek yok. yalan söylese bile bir süre sonra anlamamak mumkun değil. Herkesin hisleri sezileri vardir kolay anlaşılır. tabi anlayipda bisey yokmuş gibi kendini kandiranlar da vardır elbet.
Perşembe günü kan vermeye gidiceğimi söyledim. Bana da haber et sonuçları dedi. Okey bu ilgi ama asıl test perşembe günü olcak dkcndknc perşembe günü gelip bana sonuçlarımı sorarsa o zaman basarım nikahı
Sevmediğinden emin olduğum bişeyi -mesela bi müzik türü ya da kitap olabilir-“ ayy ben çok severim kesin sende seviyorsundur zaten birbirimize çok benziyoruz” diyerek denerim 😂
Benim yöntemim kıskandırmak. 😄 Bir sürü arkadaşlarım var.(Erkek) Onlarla takılıyorum arada kızıyor ve beni kıskanıyorsa ilgisi gerçektir. Bunu yaptığım zamanlarda çok ilgisine güvenemiyordum. Gerçekten ilgisinin olduğunu bilmiyordum yani. Ama ilgisi gerçekmiş.😊
Ben bu hastalık mevzusunu tecrübe ettim. Gerçekten hastaydım kıza ben kötü hastayım yatıyorum dedim yattım. Ertesi gün ne ses ne seda insan merak eder nasıl oldun der. Şimdi konuşmuyorum onunla
Hiç öyle yöntemim yok olursa olsun olmazsa olmasın 😀
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Hanımefendiler daha iyisini buluncaya kadar boşta kalmamak için sevdiklerinden ben kimsenin geçici oyuncağı olmak istemem. Bu devirde en iyisi yalnızlık.
Hastayım diyince ilgisini anlamışmı oluyosun yani sjfmdkkdnnd ilgi dediğin burda sıradan birine ilgi göstermekse yanlış yöntem çünkü herkes herkese ilgi gösterebilir. Ama eğerki duygusal anlmda anlamak istiyosan bakışlar yeterli
benim hakkimda ne dusundugunu ogrenmek icin sen soylesin sen boylesin derim oda agzina geleni soyler soyledikleride benim hakkimda dusuncelerini aciga cikartir ogrenmis olurum
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Az önce başım ağrıyo dedim aldığım cevap yat geçer 😃 napıyım ben şimdi