Yakışıklı ve İyi Birisi Olmama Rağmen Niye Kız Arkadaşım Olmuyor?

Kumrala yakın sarışın mavi gözlü yakışıklı birisiyim. Şu ana kadar karşılaştığım birçok kız beni beğendiğini belli etti. Fakat hayatım boyunca hiç sevilmedim. Niyeyse şu ana kadar düzgün bir ilişkim olmadı. Bir kız tarafından sevilmek istiyorum. Fakat bir ürlü bulamıyorum istediğim kızı. Ayrıca fiziksel kriterim bile yok karşı cinsten. Biraz güzel olsa, beni sevip bana değer verse yeterli. Sadece beni mutlu edecek , konuşurken heyecanlandıracak bir insan istedim. Bu işler niye bu kadar zor arkadaşlar? Neyi yanlış yapıyorum?
Yakışıklı ve İyi Birisi Olmama Rağmen Niye Kız Arkadaşım Olmuyor?
Cevapla