Sevgilinizin sizi sahiplenmesi mi sizi mutlu eder yoksa rahat bırakması mı? 


Sahiplensin ama sahiplenme şekli fotoğraftaki gibi olmasın. Başımı bağrına bassın, saçlarımı koklasın, sürekli sarılsın falan. Fotoğraftaki gibi muamele ederse tokatı yer benden sen beni ne zannediyorsun diye.
Benimsemesi, kimse benim sahibim veya ben kimsenin sahibi olmam ilişki yaşasak da evlensek de ikimiz ayrı birer bireyiz sahiplenilmek çok bambaşka bir şey
Aydınlattığın için sağol, düşünememiştik bunu
Cevap
12Cevap
sahiplenmeli ama kısıtlamamalı..
Ben kendimi biliyorum. Sahiplenmesi ya da rahat bırakması bir şeyi değiştirmez. Çok baskıcı biri boğabilir beni ama.
Ben bir eşya değilim, o da değil. Destek olurum, korurum, yanında olurum. Ama sahibinim senin demem. Ondan da aynısını beklerim.
Orta derecede olmalı rahat da bırakmasın ama çok sahiplanip kisitlamasin da
Ne çok sahiplenmeli ne de çok rahat bırakmalı tam ortası ne demişler her şeyin fazlası zarar
Öncelikle bir çok insan kıskanmak, sahiplenmekle, kısıtlamak kavramını karıştırıyor tabi ki de insan sevdiğini kıskanıcak sakınacak, ona kötülük gelmemesi için onu uyaracak ama bu hayata defalarca kez gelmiyoruz kıskanmanında bir dozunun olduğunu düşünüyorum.
Aşırıya kaçmadığı, sahiplenmeyi kısıtlama olarak görmediği sürece sahiplenme, sahiplenilme duygusu güzeldir. Fazlası zarar, tüketir insanı.
Rahat bıraksın ellemesin bana
Tamam ellemesin sana :D
Rahat bırakmamalı. Sahiplenirken kısıtlamasın yeter.
Sahiplenmeliyiz birbirimizi zaten amaçta bu değil mi destek olmak
Sahiplensin tasma taksın bana sahibemin kölesi olurum 😂
Sahiplensin kiskansin ama kisitlamasin. Ben de ayni sekilde
Sahiplenmek demeyelim de bana karşı ilgili olması hoşuma gider
Çok başıboşda bırakmasın çok da salmasın her şey dozunda olsun
Evcil Hayvanıyız ya sahiplensin.
Evcil hayvan mı sahipleniyor rahat bıraksın
Bana yapışıp bırakmamalı 🤣
sahiplenmek kelimesine tilt oluyorum.
Güvenerek sahiplenmeli
salsın beni
Nasıl içlendi :D
Tamamen rahat bıraksın istemem ama sahiplenirken kısıtlaması can sıkıcı sahiplenmek hayatını kısıtlamak demek değil.
Dengeyi koruması mutlu eder
sahıplenmeli boş olunca insan sevmiiyormuş gıbı hısseder bence
Tam ortası olmalı her şeyin azı karar fazlası zarar
Fotoğrafa kahkaha attım 😂 ama cevabım sahiplensin ama sıkmasın
İkisinin dr aşırısı kötü olsa da birini seçeceksem sahiplenmesi derim.
Sevgilimiz yok ki sahiplensin
Rahat bırakmasın ama sahiplenmeyi de abartmasın
Sahiplenip rahat bırakmalı
Sahiplenmeli. Rahat davranmasın.
ilişkide herkes kendine sahip çiksin yeter
Tabikisi sahiplensin😁
Mümkünse hic bulaşmasın, rahatlık batmıyor. 😊
Yapışmalı
Yerine göre
Sahiplenmeli
Rahat bırakmalı
rahat bırakırsa daha uzun sürer..
Bence ne istediğimizi bilmiyoruz
Sahiplenmelii
Sahiplensin
Rahat bırakmalı
Sahiplenip rahat bırakmalı
Rahat
Sahiplenmeli tabi.
Bence hasiplenmeli
Ortası iyi
Yerine göre sahiplenilmek hoşuma gider yoksa
Sahiplenmeli
Sahiplenmeliii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?