+1 yılKaslı erkek bekleme şansımız yok çünkü kaslı erkek sayısı 2 ya da 3
Şekilci olma lüksüne sahip değiliz bu lükse sahip olsaydım kaş sayımı yapmadan sevgili yapmazdım🤤38 Yorumla- +1 yıl
Popo kası, bacak kası, baldır kası, kol kası, sırt kası senin yerine sayıyorum hesap makinesi gibiyim :dd
- +1 yıl
Adoniste istiyorum onuda ekle unutma😄
- +1 yıl
Hemen görünecekler listesine ekliyoum gözlerin görsün ki gözler fırıl fırıl dönsün :dd
- +1 yıl
Çocuğum olsa adını adonis koyasım geliyor :DDd dd
- +1 yıl
😂
- +1 yıl
Ece cocuk doğuştan kaslı doğuyormuş düşünsene bir canlandır kafanda ahahah :d d
- +1 yıl
Canlandırdımda yakışmadı be cxx
Biz bu kas olayını yetişkin erkekte hayal edelim bence 😂 - +1 yıl
Çocuk dediğin tombik olur eti sömürülür değil mi haklısın ddd
Yetişkin film mi çekiyoruz kızım büyüsün de olsunmuş. dd
En İyi Cevaplar
+1 yılKas hayvanı tabiriyle bahsettiğimiz erkekleri oldum olası sevmem. Ayrıca bir insanla kaslı, sporu bıraktı, göbek yaptı gibi nedenlerden de terk etmem. İnsanız ve şu dönemde herkes kilo alabiliyor malesef. Beni rahatsız eden bir durum var ise söylerim. Biraz zayıfla, kilo al veya göbeğin çıktı onu erit bence gibi..
Ki bence hafif göbek erkeğe yakışıyor bile..🤠19 Yorumla- +1 yıl
Hafif göbek erkeği her zaman tutulur :dd
- +1 yıl
Herkese hoş gelmeyebilir. Ama bir den hafif göbeği var, kasları çok iyi diye etkilendiğim hiç olmadı. Tabi kaslı erkek seven kadında çok
- +1 yıl
İlk cemre göze düşüyor Gözden ırak gönülden de ırak olur meselesi. Göze yıldırım gibi inip yıldırım aşkı yaşamak lazım
Her şey aslında görerek başlıyor - +1 yıl
Bu durum her ne kadar güzellik/ yakışıklılık olarak algılansa da konu o değil güzellik görecelidir ve aslında dediğin gibi görerek başlıyor herşey sonra düşünceler davranışlarla destekleniyor.
- +1 yıl
İlk önce göz cemresi
İkinci adım gönül cemresi
Üçüncü adım ruh cemresi
İkinci ve üçüncü adımda karakter devreye girer ve kişisel özellikler üçüncü tamamlayan nirvana aşkı yaşar - +1 yıl
Güzel açıklama oldu teşekkürler 🙂
- +1 yıl
Rica ederim işte bu üçleme sinema tarihine geçer o yüzden bu üçleme yoksa yaşanacak aşk her zaman eksik pasta veya pizza dilimi gibi kalıverir ☺️
Nerede öyle aşklar - +1 yıl
Bizim de karşımıza çıkmaz zaten😀
- +1 yıl
Aslında çıkar ama çıkanı da anlamak lazım şey gibi bu toprağı kazarken bir taş buluyorsun değerli bir taş mi yoksa değersiz imitasyon mu belli değil işte bu kısmı bilmek gerekiyor.
Karışımıza çıkanı bilince iş kolaylaşır yani insanlar konusunda uzman olana kadar anlamak hissetmek yaşamak zor bir süreç gerektiriyor
Kanka sen o zaman sadece kas vermişsin başka birler paylaşsaydın ne insanı etkileyen iletiyim paylaşım demek oluyor ki o vatandaşta boş bir insan önemli olan can kardeşin kas kütlesi ile birlikte insan herseyini geliştirmesi lazım Hakkını helal et Salla gitsin bu dünyada bir insanın üzerine kurulmaz
11 Yorumla- +1 yıl
Salladım
- Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı.
+1 yılKadınların çoğu şekilcidir. Ancak sevdikleri insanlar istisna..
11 Yorumla- +1 yıl
İstisnalar var tabii ki hocam
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı. şimdi kas yap ve neler kaybettiğini göster ona kdkd
41 Yorumla- +1 yıl
Zaten kaslarım erimemişti sister intikamım acı olacak :d
+1 yılDeğildiler.. Ama günü birlik ilişkilerde ve sonrasında tüm ilişkilerde erkekler o kadar şekilciliği ön plana çıkardı ki haliyle kadınlar da "buyurun sizde burdan yakın" modunda şekil arayışına girdiler..
Ben aşkımın göbeğinide severim göbek kasını da. Onda olan ne varsa onu severim..
Kası var diye onu sevmem.. Onu sevdiğim için kasını severim. 😀 😂27 Yorumla- +1 yıl
Sen şimdi her şeyi seviyon gibi geldi bana hem göbek hem kas hem baklava hem kebap :Dd
- +1 yıl
Dedim ya. Seviyorsam onda ne varsa onu severim..
Ama şu an kebapta iyi giderdi.. Acılı acılı.. 😋😋 - +1 yıl
Dur, dur sakın söyleme Adana kebap yemesi sevap
Hayır, hayır bunu duymamalıydım. Ne yapacaz şimdi kebap tiryakisi olucaz.
Şu an olsa harbiden güzel gömerdik.
İkimize de kebap ısmarlıyorum doya doya damak tadı nirvanaya ulaşırken yiyebiliriz
Onda ne varsa seviyorsan sen gerçek bir sevicisin demektir. Helal olsun böyle düşüncelere sahip olgun insanlar halen yaşıyor ya ölsem de gam keder kırbaç yemem :d d - +1 yıl
Kebap yiyen kırbaçta yer.. 😀 😂
- +1 yıl
Aman Allahım ne yani kırbaçlanacak mıyız? hemen sırtıma iron manin zırhını geçirmek istiyorum sana da şövalye kıyafeti giydirelim :dd
- +1 yıl
Neden şövalye.. Wonder Women kıyafeti kalmadı mı. 😀
- +1 yıl
Yok var ama ben görmemişim. giysi dolabı kalabalık elf gözlerim şaşı görmeye başlamış :dd
bir göz doktoruna gitmem lazım o zaman sana da wonder woman kıyafeti iyi gider
kimi kurtarıyoruz :dd
Önemli olan bakış açısı.
11 Yorumla- +1 yıl
Müthiş bir görsel her şeyi anlatıyor
+1 yılEspriyle başlayıp; Sizce kadınlar kas düşkünü ve şekilci midir? Adı altında ki cinsiyetçi yaklaşımını bir kenara bırakacaksak, insandan insana değişir. :D
- Canı sıkılmıştır ayrılmak ister. :) Erkeklerde güzel vücutlu kızları beğenmiyor mu? Hayır diyemezsiniz. Senden ayrılan kızın karakterinde öyle bir saçmalık yapası gelmiş ve yapmış.
Ben olsam yapmazdım. :) <3
10 Yorumla
+1 yılbir çok hanımın görselliğe aldandığını düşünürsek
evet:)
sanırım kas meraklısı bir grup ancak dış özelliklerinden ziyade başka şeyler arayan hanımları ayrı tutuyoorum10 YorumlaGÖBEK derim başka birşey dememmmmm 😂😂 Baba göbeği kadar değil ama 😂 En sevdiğim şeyde yastık olarak kullanmak bazen ben mi göbeğim mi sorusuna maruz kalıyorum evet😂😂😝
21 Yorumla- +1 yıl
Göbekli tepe bunu beğendi
+1 yılGerçek sevgi aşk bunlara bakmaz göz değil gönül sever gözü ile sevenden hayır gelmez zaten iyi ki bırakmış sende seni gerçekten sevmeyen birisinden kurtulmuş oldun şükretmelisin bence
21 Yorumla- +1 yıl
Gerçek aşk varsa bizi bulmaz be kedimbenveyatağım kedine selamlar
+1 yılEn azından gizlenerek trol soru soran bir fenomen değilsin😹 Soruna gelirsek, Ben sapyoseksüel bir insanım. Yani, IQ' değerine bakarım, yağ oranına değil 👌🏼
113 Yorumla- +1 yıl
Teşekürler.
İki eğlenelim diye soru soruyorum işte 🤣
Zeka önemli tabii ki hayatı güzelleştirir. Fizik gelip geçer baki kalan bilgiyle yoğurulmuş zeka. Yorumun için teşekürler - +1 yıl
Rica ederim sorularıma davetiye gönderiyorum yazarak gönderiyorum kart basamıyoruz coronadan dolayı gelirsen berhudar olurum :D :D
- +1 yıl
Bu kadar nazik ve dürüstçe bir daveti kırmayacağım, hiç merak etmeyin 😹
- +1 yıl
Kırma, kırılma ve kırılma noktası hiç olmasın. Bana merak etme dediğin an merak etmeye başlarım ben meraklı biriyimdir. Merak insanları uzaya çıkardı. Gezegenler bekleyin bizi geliyoruz. Nasa sözcüsü gibi konuştum yahu :d
- +1 yıl
Bir an fizik dersinin ışık ve optik konulu dersine yıllar sonra tekrar girdim sandım 😹Bana olan merakın devam edebilir, sorularına gelip gelmeyeceğim konusun da değil 😼
- +1 yıl
Işık konusuna girersek karanlık beni niye konuşmuyorsunuz diye üstümüze kara bulutları gönderir :dd
Evet, evet merak edilesi bir insansın to be continued... - +1 yıl
Kara bulut göndermezde yarım günlük yok olabilir lol. Merak nasıl söndürülürde bugün günlerden pazar and the end... 😹
- +1 yıl
Yarım gün yok olursa tüm gün ışık olur. 24 saat ışığa evet diyor musun? Ben diyorum :D
Nice yıldızlar söndü ama tekrar parladılar :Dd - +1 yıl
Yıldızlarla ve ayla işbirliği içerisinde küsüp gidecek, pls 😹
- +1 yıl
O gitse gölgesi bizi yine bulur kaçışı olmayan çıkmaz sokak karanlıktır :d
- +1 yıl
Bulunduğumuz galaksi zaten çıkmaz sokak 😁
- +1 yıl
Kim demiş onu çıkar gideriz kafaya koyduk mu. dd
- +1 yıl
Tabi, hemen ilk roketle hem de 🚀 😹
her kadin değil ama o seni kasli sevmiş 😄 siz nasil fit kadin istiyorsaniz bizde bakiyoruz yani 🙂
45 Yorumla- +1 yıl
Yok ben fit istemiyorum balık etli bile olabilir ama ama ama kaset takıldı bak geri kalan laflar gelmiyor
- +1 yıl
Net...
İlişkilerde her zaman kendimizi kendimiz olarak sevenlerle yaşamalıyız bu da bizi mutluluğa götüren reçete - +1 yıl
Öyle tabii ki ömürlük değil sonsuzluk olması lazım
+1 yılşu an çok üzüldüm😭😭😂😂
Pis kadınlar ne kadar de şekilci oysa erkekler öyle mii değilll dimii🙄😂😂29 Yorumla- +1 yıl
Yok asıl kaynak erkeklerden başlıyor erkekler fiziksel şekilciliği severken kızlara da bulaştırdı artık bu hastalık tüm dünyaya yayıldı depresif dünyaya hoş geldiniz hanımlar beyler :dd
- +1 yıl
Ben zorlanmıyorum yaa zatenn depresıftım😂😂
- +1 yıl
Hiç çıktın mı peki depresiflikten böyle bir şey başına geldi mi
doğuştan gelen bir şey mi zamanla mı depresifleştin
bu aşamayı biz izleyiclerine anlatır mısın evet mikrofon elinizde :dd
- +1 yıl
Ahh şeyy benn mikrofona konuşamayanlardanım🙁🙁😂😂
Heyecann yaparımmm😂😂 - +1 yıl
O zaman şofbenin mikrofonundan ya da tarağının mikrofonundan konuşmayı yapabilirsin bu konuşmayı yapmalısın herkes seni heyecanla bekliyor :d
- +1 yıl
Immm şeyy yapıyorsunuzz😂
Kimseyeee hiiiiçç birr derdinizzden zırrnıkk koklatmıyorsunuz😂 iiçinizde şişiyorr😂
Derken kimse bilmiyor konuusulmuyor dıyee unutupp hooop mutluuu muşşşşş gibii oluyorsunuzz😂😂
Miss gibi tarif verdim alkış isterim🙄😂😂 - +1 yıl
👋👋👋Hiçbir şey anlatmayın çok şey anlattın alkışı hak ediyorsun düğünde bile bu kadar alkış yapılmaz ama ben iki katının üçte birinin karekokunun açısından on kat fazlası alkışlıyorum 🤣🤣
İçinde tutma anlat kurtul bundan sonra depresiflik bütün ruhunu ele geçirmesin - +1 yıl
Anlatmammm ben de böyleyimmm💃💃😂
- +1 yıl
🤣🤣sen bsnim gibi bir delisin anlaşıldı kaptan günaydın
+1 yılben de yorulmasın diye kilolu olmadığını bukadar spor yaparak kendisini yormaması gerektiğini söylüyorum 🥺
217 Yorumla- +1 yıl
Sen gerçek bir sevgi insanısın
- +1 yıl
inşallah kıymetimizi bilirler leödpsöxhğş
- +1 yıl
Kaç kişi bilecek bir kişi bilse yeter onu da bu aritmatik nüfus yoğunluğunda zor bulursun 🤣🤣
- +1 yıl
yok zaten bahsettiğim kişiyi düşünerek yazdım napıyım 64833638 kişiyi leödğsmdhsp
- +1 yıl
O da seni düşünerek az sonra telefonuna mesaj olarak kıymetini sonsuza dek bileceğim hayatım yazarsa bu iş tamamdır
- +1 yıl
hala arkadaşız👉🏻👈🏻🥺
- +1 yıl
Ne kadar oldu tanışalı
- +1 yıl
8 ay, bu aralar biraz daha samimi ama bu hoşlantı mı emin değilim
- +1 yıl
Sanal ilişki mi reel mi
- +1 yıl
sanal, bugun keşke yakın olsaydık yazdı ama istanbulun bi ucunda:'(
- +1 yıl
Keşke olsaydık, keşke buluşsaydık cümleleri geliyorsa senden hoşlanıyor demektir. Bence karşılıklı oturup bir konuşun duygularınızı açıklamanız gerekiyor. Erkekler utangaç olabiliyor böyle durumlarda ve ömür boyu bile açılamayacak tipler var. O yüzden birbirinizden hoşlanıyorsanız en azından beden dili olarak yansıtabilirsiniz tabi bir araya gelince
- +1 yıl
ben açılamam onu kaybetmekten korkuyorum ve ondan 736383 kat daha utangacım, o söylesin banane leöxpsödpdş sadece %100 emin olursam söyleyebilirim
- +1 yıl
Siz bir 100 yıl daha beklersiniz Ddd
- +1 yıl
yok yok kalp falan atmaya başladı ben söyletiricem. d
- +1 yıl
Bir planın var gibi
- +1 yıl
yio ben anlık yaşıyorum 😎
- +1 yıl
Doğaçlama diyorsun peki bakalım hakkınzıda hayırlısı olsun ikinizinde inşallah mutluluğa erişirsiniz
+1 yılBen kas sevmem zaten sevgilin seni değil kaslarını sevmiş
31 Yorumla- +1 yıl
Son kas bükücü çıktı kız
Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Yoo mesela ben kaslı hiç sevmem. Göbüşü olsun az bir şey 😂
33 Yorumla- +1 yıl
Göbekli erkeklerin faydaları nelerdir 🤣
- +1 yıl
İlk ben sordum 🤣
Erkekler gibi dkdhdkdhdk herkes sekilcidir miktar değişir herkes bir şey ister bazıları olana hamd eder dkdh
12 Yorumla- +1 yıl
Hamd etsin herkes :dd
Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Kas için seni terk etmişse sen kazandın. Kas olayı saçma bence Ne yapacan öbür dünyada lazım mı olacak
11 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle
+1 yılCinsiyet farketmeksizin bu durum rahatsız edici olur, fizik yüzünden bitirilen bir ilişki zaten temeli sağlam olmayan ilişkidir.
14 Yorumla- +1 yıl
Temel mi sütun bile atılmamış :dd
- +1 yıl
Kesinlikle öyle, bitişe kurtuluş olarak bakılası ayrılık 😄
- +1 yıl
Bitiş eşittir başlangıç
- +1 yıl
Evet aynen oyle
+1 yılSeninkisi sevgi odaklı değil görünüş odaklıymış gittiği iyi olmuş boşver
21 Yorumla- +1 yıl
Gittiği yer bataklık bırakalım bataklık canavarları onu yesin
+1 yılBenimkisi de göbekli yani baklava yerine şekerpare sever bazı kızlar 😂
21 Yorumla- +1 yıl
şekerparenin de albenisi yüksektir :Dd
kızlar tatlıya bayılıyorlar :dd
+1 yılHer özellikten etkilenen kadın vardır evladım. Siz neyi öne çıkarırsanız ona göre olan kadınlar da sizi bulur. Kasla dış görünüşle bulunan kişi bunlar kaybolunca da gider haliyle.
30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Haklı bazı kadınlar sadece kas. icin birlikte olur :) kimisi para , kimisi yakışıklılık, kimisi komiklik, kimisi aşk romantik kimisi kel. gobekli :))) uzar gider bu şeyler. takılma kas yapmaya devam et
10 Yorumla
+1 yıltakılma brader yürüsün gitsin şekilci ve paracı kadından uzak durmak lazım
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen
+1 yılBende cok seviyorum kasi. Ancak terk etmek de nedir seni sevmiyormus..
16 Yorumla- +1 yıl
Beni sevmeyeni tarantula kovalasın
- +1 yıl
Tarantulayi seviyorum ben onu da seviyorum kasi da hahahahah
- +1 yıl
Ben böyle aşk görmedim 🤭
- +1 yıl
Yilanlari da cok seviyorum en sevdigim hayvanlardan 🐍
- +1 yıl
Niye
- +1 yıl
Neden yılan
+1 yılKurtulmuşsunuz, ne güzel işte. İnşallah sizi gerçekten sevecek biri karşınıza çıkar.
11 Yorumla- +1 yıl
İnşallah amin
- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
+1 yılBahanesi olmuş bence bu.. O kadar kas düşkünü olduklarını sanmam.
12 Yorumla- +1 yıl
Bahane üretmeyi seviyorlar hocam :d
- +1 yıl
Çok severler..
+1 yılÇok Önemli Değil Benim İçin. Ama Bence İntikamını Al Nr Kaybettiği Görsün 😂
11 Yorumla- +1 yıl
Ben intikam alrısam yaşamdan soğur onu kutup dairesine gönderecem donsun :dd
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılBalon gibi dolaşmayın zaten mümkünse..
Hafif kas ve ayva göbüş severim😌11 Yorumla- +1 yıl
Ortalamasını iyi yaptın :D
Şu detaydaki görüntüyü kim kaybetmiş o bulsun😀😀
Üzme bizi üzülme)))11 Yorumla- +1 yıl
Görsel şahane gerisi bahane
+1 yılKas ile kizin alakasi yok.. 6 cesit vucut tipi var bazilari istesede yapamiyor..
Ha rambo vucut cesitine sahip olsamda , cok fazla yemek yemem lazim
Yoksa kas yapmaya gerek yok yemek yoksa..
Hayvan gibi sofralar kurulsa Şu an rambo olacak kadar kaba vucutlu olurdum..
Arada yapiyorum tabi ama her zaman degil..
Kizlarin mk kas ne alaka. ayy aciyor diye ciglik atacak sonucta iliskide dötü yemiyor hava maksatli saf bulursa kandirsin..00 Yorumla
+1 yılkaslıyım bu işi kadın için yapan 1 kişi yok bu iş gönül işidir o ağırlıklara bağımlı olma onları dünyadaki her kadından daha düşkünce sarma işidir. kas yapmak yürekliliktir erkekliktir bir yoldur
10 Yorumla
+1 yılBu tarz kızların sevdiği adam tipi olur gibi:
https://www.youtube.com/embed/BYy_EosrKyI10 Yorumla
+1 yılKesinlikle oyle yapili kaslı omuzları geniş erkekleri tercih ederler ama kas yapmayı bıraktın die terk ettiyse seninle değil kaslarınla birlikteymiş zatenn
19 Yorumla- +1 yıl
Kedin güzelmiş 🙈
- +1 yıl
Teşekkkürler😊
- +1 yıl
İsmi ne?
- +1 yıl
Lila ismi
- +1 yıl
Bendede var ismi sütlaç 🤣
- +1 yıl
Yaa güzel isim 😂
- +1 yıl
Teşekkür ederim müsait bı zamanda lila hanımla tanışmak isteriz 🙈
- +1 yıl
Nasip kismet ahahahaha 😂😂
- +1 yıl
Lila kaç aylık
+1 yılBence sağlıklı olduktan sonra kas yapılması çok da gerekli değil. Kas tabiki çekici ve göze daha hoş görünüyor ama zorunlu birşey değil.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen baya baya g""lü göbekli biriyim. Ama inanilmaz bahtim açık bilmiyorum. Artik sıkıldım o derece. Bence tip önemli ama dilin varsa bir duruşun bir ağırlığın varsa tipin şeklin pek bir önemi kalmıyor.
10 Yorumla
+1 yılS3vgilin bence seni degil kaslarini sevmis. Simdi ilk basta herkez dis gorunusune bakiyo ama sonradan seni severse istersen cirkin ol hala seni sever
21 Yorumla- +1 yıl
Her şey kas değil yürek kısım daha kuvvetli
+1 yılHer kadın böyle bir erkeğin kendini taşımasını yeri gelince taşımayı ister
20 Yorumla
+1 yılbazıları öyle mesela benim için kalp güzelliği önemli
10 Yorumla
+1 yılKadından kadına değişir o. Sırf bu yüzden bırakmışsa mutlu olmalısın.
10 Yorumla
+1 yılBalık etli erkeklerin de var şansı. Tam tersi çiroz, çok zayıf erkeklerin bence şansı az.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılEsmer sevmem ama bu foto beni etkiledi demek kas seviyorum
şekilci oluyorum sanırım10 Yorumla Şekil ile işi olanla işim olmaz. Gitsin bir tane şişme erkek alsın.
10 Yorumla
+1 yılNe gerek var kasa ya. O kız bahane aramış ayrılmak için. İnsan sevdiğini kusurları ile sever. Ki kaslı olmamak falan da kusur değildir. Sen seni kalbini sevecek birini bul sev. Kimseye kendini seçtirtme sen hayatına alacak kişileri kendin seç.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenim sevgilimin kaslarını göbek doldurmaya başladı ben de göbeğini seviyorum 😂
Hepimiz aynı değiliz10 Yorumla
+1 yılBu bence genel değil göreceli bir soru şahsen ben kaslı istemem çok kasıntı geliyor bana arkadaşıma da şişko erkekler sempatik geliyormus iş kiloda vücutta değil yani sevgilin seni öyle kabul ettiği için çyle kalmanı istemşş
10 Yorumla
+1 yılYa ben 155 156 bir kızın bu halimle bile beni sarıp sarmalayacak kollarında yok edecek alıp duvara yaslayıp sevecek bir erkeğin kaslı ve uzun boylu olması gerektiğini düşünüyorum yani kollanmak ve korumada hissetme ihtiyaci
13 Yorumla- +1 yıl
O zaman kadın da spor yapıp fit olmalı ben de öyle birini isterdim şahsen, haklısınız.
- +1 yıl
Tabii ki ama kadınlar zaten yapı olarak narin spor falan bir yere kadar tabi amma yine de zarif olmali
- +1 yıl
Evet; kadınların fazla spor yapması bir yere kadar, erkekler kadar yapmalarına gerek yok. İki tarafta da fazla kilo gereksiz.
+1 yılBu ilişkilerde karakter önemlidir ve kas dediğiniz sağlık için gereklidir ve sağlıklı yaşamak için lazımdır onun dışında çokta mühim değildir. İlişkilerde kültür zeka bilgi diksiyon önemli gerisi bahane boş şeylerdir
10 Yorumla
+1 yılBoşver öyle kızı kasın için mi seviyormuş seni?
42 Yorumla- +1 yıl
Evet, fiziksel şekil düşkünü çıktı nereden bilebilirdim ki şimdi gitsin Arnold Shwanstayger gibi birini bulsun
- +1 yıl
Kas'a gelme petrole gel😂😂
Gizli Üye(30-35)+1 yılKızlar falan eglence aracı yolla gitsin dolu kız var ülkede
10 Yorumla
+1 yılBende kaslı erkekleri çok beğeniyorum ama göbekli erkeklere tahammül edemem
42 Yorumla- +1 yıl
Bakımsız çünkü
Gizli Üye(25-29)+1 yılAy yok kaslilar ayı gibi geliyor geniş omuzlu olsun yeter
21 Yorumla- +1 yıl
Geniş omuzlarında uyumak için mi kullanacaksın
Devam et başar ve kaybeden kim görsün
23 Yorumla- +1 yıl
Kaybetti bile
- +1 yıl
Onun yoluna çivi döşedim raptiye attım zift döktüm :dd
Aşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı. senin ki öyleymiş, ya da vücudun çok kötü ve bi tık üstü olmanı istemiştir
10 YorumlaFazla kas iğrenç duruyo midem bulanıyo fazla zayıfda aşırı güçsüz duruyo kassız olabilir kemikli yapısı olsun yeterki ortası en iyisi
10 Yorumla
+1 yılSevgilin kas düşkünü ve şekilciymiş kadınlar değil
11 Yorumla- +1 yıl
Haklısın
Dış görünüşüna aşık olan birini dış görünüşünle kaybedebilirsin ama içine aşık olan biri seni sevmeye devam eder
10 YorumlaSevgilinin aklı vücudundaymış
11 Yorumla- +1 yıl
Canı çeksin bir daha göremez
+1 yılSenin sevgilin sekilciymis
12 Yorumla- +1 yıl
Onun şekli yamuk :Dd
- +1 yıl
Orasını bilmem
Umarım şişko birine aşık olur adgsgwgfa
116 Yorumla- +1 yıl
Bu duanı tüm dünya onaylasın :Dd
- +1 yıl
Çok içten dedim walla sjsjaj
- +1 yıl
Bütün içtenliğine çikolata ısmarlıyorum :dd
- +1 yıl
Yiaaa🖤🧚♀️💫
- +1 yıl
Çikolata aşığı mısın? Seni aşkına doyuracağım :D
- +1 yıl
Çok severimsss 🤤
- +1 yıl
Çikolata fabrikası açsam genel müdüriye olur musun :d
- +1 yıl
Yapma yanaklarım pufff gibi olurr😅
- +1 yıl
Sen puf deyince aklıma eti puf geldi olsa da yesem ya :dd
Olan olur olmuşla başlamışa ve devam etmişe çare yok artık seni var ya napalım biliyor musun Çikolata Bakanı yapalım hatta çikolata gurmesi ol ve şirketleri dolaş ve yeni çıkmış tüm çikolataların ilk tadına sen bak ne dersin okey mi - +1 yıl
Bakan puffyanak olcam tm afegaagsa
- +1 yıl
Tamam bak kendi ismini de koydun bundan sonra bakan pufyanaksın
Görevine başlamalısın ve çikolata fabrikalarını denetlemelisin :d - +1 yıl
Bkn Puffyanak işbaşında 😂
- +1 yıl
Çoktan çikolataların kapını açtım tüketiyorum diyrosun yani raf ömrü kısa oldu çikolataların bakanımıza tüm şehir oy atacak bir daha ki seçimlerde. dd
- +1 yıl
Oyu Puffyanaklarima verirsiniz artık🧚♀️
- +1 yıl
Evet, pufyanaklara kutucuk yap içine oy atalım ahali ile biriikte
afiyet olsun çikolata iiçin - +1 yıl
🙏🏻🖤🧚♀️💫
- Aşk İlişkileri konusunda 444 cevap paylaştı.
+1 yılO zaman sen de takma si. tir et.
11 Yorumla- +1 yıl
Dediğini yaptım
Ben çok seviyorum kaslı erkekleri ama erkeğin göbeklisi makbuldur diyorlar. :))
10 YorumlaBen karın kası olan erkeklere fazlasıyla düşüyorum
Sadece karın kası aşırı çekici bence10 Yorumla- Devamını Gör (35)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 