Devlet turistler için isterse eşiniz de kendisi için isteyebilir mi? 😂😂


Sadece bu yetmez. Şöyle'de yazılar olur.
"Evliyim, eşim kızar"
"Lütfen fazla temas etmeyin, çünkü evliyim"
"Hanım beni böyle görmesin, beni komalık eder"
"şu an evli bir erkekle konuşuyorsunuz. Lütfen kelimelerinizi iyi seçin"
"Hanım beni bekler kusura bakmayın."
"Konuşmak isterim ama eşim kızıyor"
Gibi...
"Eşimin izniyle nefes alıyorum." Bunu da ekleyelim.
Cevap
30Cevap
Tasmanın rengini de şeçebiliyorsak neden olmasın 😂😂😂
O zaman bir sorun olmazdı ya 😂

>Selamlar Benim Maskem
Boşluğa birde vocaroo cuyum yazman lazım...😅
Tüh nasıl unuttum ☺️☺️☺️☺️
Ne malca bi maske milletin işi yok pesinde koşmasin die evliyim yazack oylemi karsi tarafa saygısiklik kendinede
Benim eşime evli erkek meraklısı döner bakar bu sefer de arkasından okuyup üfleriz mecbur😂
gırtlağına maskeyi sokar üstüne benimkinide sokarım
eşin olup bu maskeyi sana taktırasım geldi şu an
@badgirlll010101 iehnakihnpekahpnuiekanhkiuehankh güldüm hoşuma kaçtı
benimde gider hoşuma
Saçmalama çok istiyorsan git kendin tak derim 🤷 ben yüzük bile takmıyorum değil ki bunu takayım...
Esprisine takardım ama ciddi ciddi istiyorsa yapmam ne alaka yani
Kötü fikir bea. Yüzük yetmezmiş gibi birde maske. İntihar edelim
Saçma bi şey olur bence bir güvensizlik ortamı olur tatsızlık olur diye düşünüyorum.
Bu tarz zihniyette biri eşim olamaz ki bune böyle. Yetmedi birde tasma taksaymış?
Derle görmemişn kocasi olmuş tutmuş çü*künü koparmış.
Böyle birşeye maruz kalamam skgkvk
Maskeye gerek yokki, zaten yüzüğün anlamı budur, bir taşması eksik denir bu maskeyi takana...😅
Güvensiz insanların yapabileceği bir davranış biçimi hayatta takmam.
Bunun yerine sevgilime sahipli diye kulağına küpe tıkıştırıp sokaklarda gezdiriyorum
Maskeye karşı alerjim var, takamam hayatım derim. :D
Aşı küpesi daha mantıklı evliyim falan yazsın kulağımızda
Tasmaya ihtiyacım yok, bu zihniyetteki denyo eşim de olamaz
Yüzük yeterli bence der bu isteğini geri çeviririm.
Takmam böyle bir düşünce yapısına sahip olan kişiyle anlaşamam zaten
Rezil olmaya niyetim yok. Çok istiyorsan sen kendin tak derim. İçinde kalmasın...
Ne farkeder evli bekar olması , evkiler bekarkardan daha fena🙈
Bi fişlenmediğimiz kalmıştı. Renklere göre de kaç senelik evli olduğunu belirleriz. Karatedeki kuşak olayı gibi 😂
Yüzük diye bir şey var o daha mantıklı.
Yüzük takilmiyor erkekler masa başı işi yoksa yüzüğü cok kırıyor 2 tane kırdım en son satip kırık şekilde parası ile oğlana oda yaptık 🤣😃
Nasıl kırdınız?
Birinde kimyasala maruz kaldı parmağımda çatladı diğeri ise imalatta personele yardım etmek için 60 lik mini varil kaldırırken 3 e bölündü
Sizin işiniz zormuş öyle yerde kırılır tabii.
Yok bence orada HES barkodu olmalı ki OGS gibi rahat geçiş yapılsın 😄🤣👍
😂😂😂bunu Turk kadinlar nasil dusunememis bu zamana kadar?
Eğlence amaçlı istiyorsa dalgasına takarım. Ama yok kıskançlıktansa yanımda dolaşıyor zaten ne önemi var evliyim kelimesine
Valla eşim için çok, uzak bir istek değil hani
E bunun için yüzük var iştee🤪😂😂
Sen tak o zamann😂😂
Ayy cok cringe jakskjs Allahim nasip etme😀😀
direkt kıskandığını anlarım gülerim ama yinede takarım
Bunu takar popomada nazar boncuğu bantlarım aaaa.
Bezdum da maskesi alır gezerum😂
Takabilirsin tatlım izin veriyorum🤩🤩😂
Ay çok mantıklı 😃
siktirrrr git derim 😂😂
Takmam malı ya da sahibi olmicam evlencem diye
Mahkeme kağıtları cevabını verir
Takmam daha çok dikkat çeker aksine
😂😂😂 neden olmasın. Evim var sanırlar
Sjdfkgmgk sahibim var deyim
sen kafayı mı yedin derim ne dicem
Bir yerine sokarım o maskeyi
Bosanirim böyle kadın mı olur
Delirdi ellağm der koşarak kaçarım
Ben takmam da ona taktırrım dnrnrkndnd
Bu zaman da evlilere de yürüyorlar 😂
Şxlclvlcldpdp bu ne, evlerden uzak aman Allahım
bu ne saçma şey jnskjnfksnd
Karşı çıkarım. Yüzük var ya zaten. Ne gerek var.
Çok istiyorsa alıp kendi takabilir.
O kadar akılsız biriyle evli olmazdım.
Soruyu erkeklere yönelik mi sordun?
Bu toplumun sevgi algısı sorunlu bence.
Bu kadar özgüvensiz biriyle olmam.
Takmam ya gülünç yani 😄
Istenebilir doğal
hsaha takmam
Aşırı sacmaaa
Takmam. Çok saçma.
Takarım
Takmam güler geçerim
Yoh artik
Aynen yoh artık yaniiiğ😀😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?