Neden ev alacaksan üst kattan kız alacaksan yozgattan demişler?

Merak ettiğim bir konu. Güzel oldukları için mi mesela neden böyle denilmiş. İnternette okuyorum kimisi Yozgatlı kızlara bıyıklı kezban demiş. Bunu diyen bence Yozgatlı kız görmemiş. Benim 7-8 tane tane tanıdığım Yozgatlı kız arkadaşım var hepside maşallah çok güzeller. Hatta tanıdığım çoğu kızdan daha güzeller. Ama biraz dobralar ve diğer kızlara oranla daha bakımsızlar. Hani bu sözün sebebi nedir
Neden ev alacaksan üst kattan kız alacaksan yozgattan demişler?
Cevapla