Kız tarafı neden damadın üstüne kayıtlı ev ve araba olmasına bu kadar takılıyor?

Bir kızın babası ile görüşmeye gittim.

" Eviniz var mı evladım?" diye sordu bana. Saygısından "'Siz" diye hitap ediyor şeklinde düşündüm.

" Evim yok, babamın evinde bir odada kalıyorum" demiştim.

" Arabanız var mı?" diye sorunca da

" Arabam da yok" dedim.

" Araba alın, acil bir şey olur kapının önünde dursun" dediler.

" Acil durumlar için ambulans icad edildi haberiniz var mı?" diyince biraz gerildiler.

Babam vefat ettiğinde ise bize toplam 3 ev bıraktı. Bir de araba.

Kız tarafı evin mülkiyetinin bana ait olup olmamasına neden bu kadar takıntılı?

Kız tarafı neden damadın üstüne kayıtlı ev ve araba olmasına bu kadar takılıyor?
Cevapla