Kız olmadığımı öğrenince ayrıldı benden. Ne yapmalıyım?

Ben daha önce ilişkiye girdim yani kız değilim. Öğrenince üzgünüm ama temiz kız istiyorum ben de öyleyim çünkü dedi ve ayrıldı. Ne yapmalıyım?
Ben mi yanlış olanım burda?
Kız olmadığımı öğrenince ayrıldı benden. Ne yapmalıyım?
Cevapla