Sahiplenme duygusu saf aşkı zehirliyor mu?

Merhaba arkadaşlar! Aşık olduğumuzda; çoğu zaman, sahiplenme duygusu bir otomatik refleks gibi kendiliğinden gelişir. Sevdiğimiz insanın hayatına ve özgürlüklerine müdahale etmeyi, seviyorum ve kıskanıyorum cümleleri ile süslemeyi pek severiz. Bence bu, aslında içimizdeki öz güven eksikliğinin maskesidir. Çünkü saf aşk, sahiplenme duygusu barındırmaz. Saf aşk, sadece mutlu etme ve mutlu olma isteği uyandırır. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz? Yorumlarda buluşalım..
Sahi sizce aşk nedir? Sahiplenmek midir?
Sahi sizce aşk nedir? Sahiplenmek midir?
Sahiplenme duygusu saf aşkı zehirliyor mu?
Cevapla