Eski sevgilim, sevgilisi olduğu halde peşimi bırakmıyor. Ne yapmalıyım?

Benim ona karşı bi hissim yok. Her ayrıldıgımız da o kızla barısıyor her barıştıgımız da kızı benim için terk ediyor bidaha barışmamız söz konusu bile değil ama artık benim zoruma gidiyor kıza karşı olan bu tutumu. Ben diyorum ki eski sevgilimle barısmak istediğimi, özlediğimi söyleyeyim sonra bunları kıza atayım (hiç bir şekilde reddetmez) kız da en azından görsün nasıl bir karaktersizle birlikte oldugunu ne diyorsunuz?
Eski sevgilim, sevgilisi olduğu halde peşimi bırakmıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla