Ya erkekler bi yorumlayabilir mi? Eski sevgilim birkaç hafta önce benden kötü bi şekilde ayrılmıştı hak etmedigim şeyler söylemişti. Bende gidip bizi tanıştıran ortak arkadaşımıza bi güzel sövdüm. Birkaç gün önce ortak arkadaşımıza "ciddi ciddi yazasım var ama hayatta bidaha inanmaz" demiş. Dün yazdı düzgünce bitsin diye konuştuk. Bugün böyle bi konuşma geçti aramızda dhkdhshk. Neden gelmiştir o zaman?
Neden bunu yapar bi erkek? Gelme sebebi ne o zaman?
Sondaki cumlemiz klasik ya var ya kahkaha attim seneler once bende boyle bir sonla bitirmistim ama senin icinde kalacak seyin cok azmis ben destan yazmistim 🤣🤣
1
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
ZBWKDHWKSHWKSHWKSIA bende yazacaktim ama umursamaz diye kısa ve öz tutiyim dedim
Yazsaydin keske ne dusunuyon hâla onu soylemedigimiz icin icimizde kaliyo kendi kendimizi yiyoruz sonra icinden geldigi gibi yazsaydin zaten gene donuyolar bu sefer pas vermeyince deli oluyolar benim eski erkek arkadasim aradan 4 sene gecmesine ragmen bi isi rast gitmediginde bile hala helallik ister insallah musmutlu olur ne diyim 😀
Affediyon affediyon hatta insallah mutlu olur her sey gonlunden gectigi gibi olur bile diyon herkes mutlu olsun ya ne diyelim :) basta unutmak icin cabaliyon stalklamiyim diye kisitliyon kendini sonra bi bakmissin unutmussun hatta hayatima kimseyi alamam desende bi bakiyorsun baskalariyla mutludaha da mutlusun onlar sana iyi gelince daha da kolay unutuyon
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Yoklamaya gelmis burclariniz ne bu erkekler neden böyledir kafayi yicem
Burclariniz ne ve yaslariniz
Yaş 18 onun burcu başak benim koç
basak erkekleri cok degsik vallah bak
Benim konuştuğum kişinin adı da Ömer bi süphelenmedim degil
SAJSHWKSBWKSHEISH linç et
ayrılan sevgilinin, tekrardan bir şeyler olması için yazması yokluktur, net
Ha işte anlamadıgim da bu, yokluktan yazipta iki gün sonra gitmedeki amaç ne? iki gun de birini mi buluyolar hemen
Sondaki cumlemiz klasik ya var ya kahkaha attim seneler once bende boyle bir sonla bitirmistim ama senin icinde kalacak seyin cok azmis ben destan yazmistim 🤣🤣
ZBWKDHWKSHWKSHWKSIA bende yazacaktim ama umursamaz diye kısa ve öz tutiyim dedim
Yazsaydin keske ne dusunuyon hâla onu soylemedigimiz icin icimizde kaliyo kendi kendimizi yiyoruz sonra icinden geldigi gibi yazsaydin zaten gene donuyolar bu sefer pas vermeyince deli oluyolar benim eski erkek arkadasim aradan 4 sene gecmesine ragmen bi isi rast gitmediginde bile hala helallik ister insallah musmutlu olur ne diyim 😀
Ya herkes yokluktan yazmış demiş. Bunları görünce iyice kin tutuyorum çocuğa karşı, artik içimde affedip unutmam gerekiyo nasıl yapicam
Affediyon affediyon hatta insallah mutlu olur her sey gonlunden gectigi gibi olur bile diyon herkes mutlu olsun ya ne diyelim :) basta unutmak icin cabaliyon stalklamiyim diye kisitliyon kendini sonra bi bakmissin unutmussun hatta hayatima kimseyi alamam desende bi bakiyorsun baskalariyla mutludaha da mutlusun onlar sana iyi gelince daha da kolay unutuyon
Hayatimda kimse olmadigi icin atlamadim galiba püü
Olmasada unutuyon zaten unutmasan baskasini hayatina alamazsin ;)
Kimseyi bulamayıp yoklukta oldugu icin hala eski sevgilim niye döndü diye soruyorsunuz gayet acık degil mi
Gelmeyi falan boşver de kapanışı güzel yapmışsın 😂😂
Kapanış? Şarkı - Şiir ne alaka ya 😂 Romantik komedi filmi mi bu? 😂 (Yokluk'ta sana dönmüş bebeğim)
Ne biliyim ya dhwjsbwkshwksh
Sen en iyisi bilme boşver 😂 Benimle konuş 😕
Ahhaahah komik çocukmuş
Finish
Biriyle konuşmaya ihtiyacım var