Erkek arkadaşıma karşı ilgimi kaybediyorum galiba, sizce suçlu muyum?

erkek arkadaşımla ilk tanıştığımızda ben öğrenciydim o ise mezundu ve çalışıyordu. O zamanlar beraber bir kafeye gitsek mutlu oluyorum , sahilde yürüsekte öyle. Sonra beraber zor zamanlar atlattık o askere gitti hep bekledim onu. Şimdi ise ben de mezunum kendi işimi kurdum ve çok yoğun bir şekilde çalışıyorum. Eskiden beraber yaptığımız şeyler beni mutlu ederken ve onun bazı itici davranışları beni rahatsız etmezken şimdi gözüme batmaya başladı :(
aslında onu çok seviyorum ama niye böyle oldu bilmiyorum. Kendisi de uzun bir ilişkimiz olunca tabii artık çok samimiyet oldu ve böyle rahat davranışları hep yani aklına geleni söylüyor ama ben sinir oluyorum. Bilmiyorum işte ben de mi hata :(
Erkek arkadaşıma karşı ilgimi kaybediyorum galiba, sizce suçlu muyum?
Cevapla