erkek arkadaşımla ilk tanıştığımızda ben öğrenciydim o ise mezundu ve çalışıyordu. O zamanlar beraber bir kafeye gitsek mutlu oluyorum , sahilde yürüsekte öyle. Sonra beraber zor zamanlar atlattık o askere gitti hep bekledim onu. Şimdi ise ben de mezunum kendi işimi kurdum ve çok yoğun bir şekilde çalışıyorum. Eskiden beraber yaptığımız şeyler beni mutlu ederken ve onun bazı itici davranışları beni rahatsız etmezken şimdi gözüme batmaya başladı :(
aslında onu çok seviyorum ama niye böyle oldu bilmiyorum. Kendisi de uzun bir ilişkimiz olunca tabii artık çok samimiyet oldu ve böyle rahat davranışları hep yani aklına geleni söylüyor ama ben sinir oluyorum. Bilmiyorum işte ben de mi hata :(
aslında onu çok seviyorum ama niye böyle oldu bilmiyorum. Kendisi de uzun bir ilişkimiz olunca tabii artık çok samimiyet oldu ve böyle rahat davranışları hep yani aklına geleni söylüyor ama ben sinir oluyorum. Bilmiyorum işte ben de mi hata :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer