Erkek arkadaşım benimle çok ilgilenmiyor. Sizce ne yapmalıyım çok yanlız hissediyorum?

Kendimi cok yanliz hissediyorum erkek arkadasim var ama benimle cok ilgilenmiyor yani onun varligi ha yok ha var bir farki yok hani demisler ya bir kusu cok kisarsan olur cokta gevsek tutarsan ucu verir elinde bu da oyle birsey bende ucu verecegim bir gun? Siz ne yapmaliyim cok yanliz hissediyorum?
Erkek arkadaşım benimle çok ilgilenmiyor. Sizce ne yapmalıyım çok yanlız hissediyorum?
Cevapla