Benim uzundur hikayem. Yıllarım gitti. Düzelmesi için çok çapa sarf ettim. O kimse bilmez, kimse görmez, kimse fark etmez sandı ama aldandı. Vebal altında kalmamak için, emin olana kadar durumu fark ettirtmemeye çalıştım. Ama izliyor ve onu sorguluyordum, hata yapma bu yuvayı yıkma diye... Yıkan taraf olmak hiç istemedim. Çünkü iki evladım var ve psikolojileri bozulabilirdi. En az etkilenmeleri içinde çok çaba sarf ettim ama bu seferde içimde biriktirdim. Harabeden farkım yoktu aslında. Nihayetinde bazı şeyler açığa çıkınca işi uzatmak istemedim. O boşanma, para derdine düşmüşken kurtlar sofrasından nasipsiz gitmek zorunda kaldı.
Kendi etti kendi buldu ve kaybetti. Akrabalarını arattırıyor ama nafile onlarda gerçeği duyduklarında yüzleri kızarıp beni bir daha arayamıyorlar. Ne kötü bir şey değil mi insan kendi sonunu kendi getiriyor. Benim gönlüm kırık ve ondan razı gelmediğimi söyledim.
Benim bu saatten sonra bir şey yapmama gerek yok. Allah ona verdikçe verecek zaten. İntikama gerek yok. İnsana hata yaptırır. İki evladım benimle. Dünyalar benim...
Ayrılırım ama psikolojik olarak eşdeğer bir hasar bırakacağımdan eminim. Hiçbir şey yapmazsam kendi psikolojimin bozulacağından eminim. Her kim olursa olsun aldatılan insan yıpranır, çöker. Yaşadığı bu berbat şey gelecek ilişkilerini de mahveder. Bende hasar kalacağına onda kalsın. En azından akıllanır benden sonrakilere hayrım dokunmuş olur.
İyi akşamlar burada yazılacak cevapların bence geçerliği yok, çünkü o duyguyu o siniri o gerilimi yaşamadan atıp tutmak kolay, o esnada ayrılırım diyen belki öldürecek sinirini hakim olamayarak, öldürürüm diyen belki öldürmeyecek sinirine hakim olup. ondan dolayı Allah kimseyi öyle bir duruma düşürmesin ve cinayette işlemesin.
İntikam alırım, ayrılıp ayrılmamayı umursamam: Güzelliğime güzellik, başarıma başarı katarım. Görüntümde ve tavrımda büyük değişiklikler yapıp onu kendime yaklaştırmam; uzaktan izlesin.
Sebebi ne olursa olsun , Aldatan karaktersizdir , cinsiyeti , dili , dini , farketmez Aldatan kişi karaktersizdir. İntikam almam böyle bişey de yoluma bakarım🙋♂️
Eğer gözümle görür iyice emin olursam fena döverim. Ayrılmak istiyorum diyebilir sevmiyorum diyebilir ama benim arkamdan iş çeviremez beni bu duruma düşüremez. Allah korusun eğer olursa fena döverim. Bedel öder. Karıncayı bile incitmekten imtina eden ben bu konuda hiç de taviz vermem. Ben de aynı pisliği yaparsam bana da söylediklerim haktır. Abisi atası kardeşi kim varsa gelsin ağzımı kırıp elime versinler.
Yazdığım notta işte bundan bahsediyodum! İçinizde ne var, nasıl yetiştiriliyorsunuz bilmiyorum ama her şey insanlık için. Bir şeyler sizi insanlıktan bu kadar kolay çıkarıyorsa sorunlusunuzdur! Dövermiş. Eee ne olacak sonra? Ne geçecek eline? Sorunlarınızı vahşileşmeden çözebilmeyi öğrenin! Bunu beğenen onaylayanlar da iki gün sonra günlük gazetelerin 3. sayfasında sizin gibi canilerin elinde yaşamını yitirmez umarım!
İnsanın başına gelmeyince konuşmak kolaydır. Bir kere Kadına el kaldırmak,, dövmek, sövmek erkeklik değildir, acizliktir. Bir erkeğin gücü kadına yetiyorsa o adam değildir. O vakit kendi dengini karşısına alıp onunla kavga et. Dayak yemek karşılıklıdır.
Hataya hatayla karşılık verilmez. Sen o dayağın onu kendine getireceğini düşünüyorsan, o hatayı bir daha yapmayacağını düşünüyorsan elinden geleni yap sana birşey diyemeyiz. Peki sen dövdükten sonra ona sarılıp Helalim diyecek misin? Pek sanmıyorum. O zaman ne değişecek. Dayak şimdi çözüm mü oldu.
Son cümlem şudur ki Avize, güçsüze el kaldırmak adamlık değildir.
Kardeşim intikam nedir intikam zayıf insanların işidir bak yoluna sen susunca ilahi adalet konuşur unutma ! Hem sana değer verse aldatmazdı sana değer vermeyen biri için mi kendini küçülteceksin yapma...
Ayrilirim daha sonrasinda bende hemen birini bulurum ve her yerde paylasirim beni kaybettigini ona hissettiririm ama tabiiki cok kötü olurum dunyaa basima yıkılır 🙄