Empati yapmaya çalışıyım Allah korusun o ölse ben başkasını istemezdim. “Bekara koca boşamak kolay” derler. Yaşamadan şöyle yaparız, böyle yaparız desekte gerçekte olduğunda dediğimizi yapmayabiliriz. Ama yinede istemezdim. Hem kendimin hem de onun yapmasını istemezdim.
Benim ölümümden sonraki hayatı beni ilgilendirmez istediğini yapabilir beni ilgilendirmez. Ban hayattayken bana sadık kalması yeterlidir diye düşünüyorum. Benden sonra da mutlu olmaya hakkı olduğu için başka biriyle olabilir ya da evlenebilir. Erkek zaten sadık kalmaz da neyse şimdi sorunun içine etmek istemiyorum senin :D
Beni özle isterim, beni çok özle.. Üzül, üzül bir süre. En azından ince bi kabuk bağlasın Azıcık eşitlik sağlasın.
Sezenciğimin şarkısında olduğu gibi biraz özlesin yasımı tutsun. Sonsuza dek böyle de kalmasın tabi. Sonra mutlu olsun. Kimseyi benim yerime koyamayacağını biliyorum.
Çok güzel bir soru sevdim soruyu cevabım: ben isterdim ilerde sevecekse biriyle hayatını birleştirsin onun mutlu olmasını daha çok istediğimden. Hem gerçek sevgiler bir diğer gerçekliğe göre yok olmaz daima sizinle kalır
Sağlıklı halde şu an bu soruya cevap verdiğimiz için insan ister istemez bulmasın yaa diyor 😂 Beni unutmasın mezarıma arada bir gelsin beni ansın yeter. Benden sonra bulmuş bulmamış. Ben boylamışım tahtalı köyü 😂
Açıkçası evlenip de vefat edersem eşimin hayatının sonuna kadar yalnız kalmasını istemem. Evlenmesini isterim fakat (başkasından) çocuklarının olmasını ve cinsel ilişkiye girmesini istemem. Yani ben öldükten sonra sevdiği ve başını dayayabileceği bir eşinin veya sevgilisinin olmasını isterim.
sevgilimin arkadaşı kızla sevgili olmuş 1 hafta olmuş kız bunu aldatmış. Sonra 2 gün sonra birini bulmuş onunla da 1 haftaları olmuş ciddiyim diyor. Sevgilimi ise aldatmış arkadaşımı n a yapsın üzülsün mü tabi gidip başkasını bulacak dedi. Bu kadar çabuk mu dedim. Ne yapsın dedi. Sence haklı mı sevgilim? Sevgilim Öyle düşünüyor diye bende soğumaya başladım yani. @KutsalBakirr
bende istemezdim hayatına yalnız devam etsin napıyosa yapsn sevmek öyle basit bişi degil hemen vazgeçilcek bişi degil insan herşeyine saygı göstermek zorunda
Tam tersini düşünürsem eğer... Ben yol arkadaşı olarak seçtiğim, tüm ömrümü paylaşmayı isteyecek kadar değer verdiğim, yüreğimi açtığım kişiyi kaybetseydim ondan sonra ne başka biri onun yerini alabilirdi ne de ben başka birini hayatıma alma düşüncesini aklıma getirirdim. Dolayısıyla karşı taraftan da bunu yapmasını beklerim.
İsterim neden istemeyeyim. Ölenle ölünmez mantığındayım ben ölsem bile hayatın akışı devam edecek. Ben geri gelmeyeceğime göre de beklemesinin bir anlamı olmaz.
en azından bikaç sene yasımı tutsun hemen birini bulmasın ama sonra da hayatına devam etsin isterdim ölenle ölünmüyo sonuçta:( yazarken bile kıskandım aw ama bencil olmıycam🥺🥺
Ben toprak olmuşsam neyin sadıklığı bu abi. Ben öldüm diye o da hayatının kalanını yalnız mı geçirsin. Nasıl mutlu olacaksa öyle yaşasın yeter ki mutlu yaşasın
İstemem tabiki 😂. Hatta şimdide söylüyorum olursa erken ölürsem sakın başkasıyla evlenmeye falan kalkma gelip oda öyle isterdi derlerse inanma asla öyle istemem diye 😅 Ben ölmüşüm yani Allah Allah beni unutup başkasıyla mı olacak hayatta olmaz yalnız kalsın
İsterdim tabi sadece beni unutmasın yeter mezarıma gelsin doğum gününde aklına geleyim. Yoksa onun için daha zor yaşarken ölmek... Yeni aşklar bulsun kendine yeterki bana benzemesin ben hep özel kalayım.
Bunun sadık kalmaya bir alakası yok ki mesela bir eşim oldu diyelim ve ben öldüm onu gerçekten sevdiysem onunda mutlu olmasını isterim çünkü onun mutluluğu beni de mutlu eder