
Allah korusun da baştan bunu söylemek istedim..
siz ölseydiniz eşiniz bir başkasıyla evlenirmiydi?
#istanbul_bey

Valla ölsem hemen evlenir yalnız durmaz erkek ben istemesem noktalama o ölse çocuğum varsa çocuğum benim hayatım olur daha da aman kimseyi istemem. Çünkü ilişki her şey stres hayata 1 kere geliyorum çocuğumu büyütür ona sevgimi veririm. Gerisi boş yalan dolan etraf insanlar. Zaten buzamanda da herkes garip
istemezdim, bencillik diycek olana da tam tersi olsa ben bi daha evlenmezdim, onun anısıyla yalnız yaşamayı başkasına gönlümü kaptırmaya tercih ederim, öteki tarafta birbirimizin karşısına başkasıyla yüz göz olmadan çıkalım isterim.
İlla evlensin istemem, kendi kararı. Başka insan diğer dünyaya beraber gitme düşüncem vardı ancak bunun saçma sapan bir istek olduğunu anladım. Ve ergence, aptalca.
Ben kıskancım. Ruhumla musallat olurdum. Evlenmesin, yasını tutsun. Bu hayat yalnızda devam ediyor. Madem sevdi beni. Sadece beni severek kalsın..
Cevap
13Cevap
Ah can alıcı bir soru 🤦
Hayır asla istemem mezardan hortlarım.
En iyisi birlikte ölelim.
Ben öldükten sonra bu taraf ile ilgili bir şey düşünmem. Ölmüşüm zaten kim ne yapmak istiyorsa yapsın.
Ben öldükten sonra oturup yasımı tutup karalar bağlamasını istemem. Her şeye rağmen hayat devam ediyor. Hayatına baksın eğlensin mutlu olsun.
Öbür tarafta bir de bunu mu düşüneceğim? Evlensin, evlenmesin banane ya.
Mezarımda Ters Dönerim Evlenmesin Başkasıyla Tabii. Bencilce Olacak Ama Aşk Ebedidir. Sabretsin Allahın İzniyle Kavuşuruz. Ölüm Ayrılık Olmazdı Bizim İçin.
Evlensin hiç sıkıntı yok hatta iyi bile olur gözüm arkada kalmaz fakat şu bazı kişiler kadın/erkek ölünce 1 ay sonra evleniyolar abi o kadarda değil yani
açıkçası istemezdim
birlikte sadece ikinizin bakışmalari sarilmalari yalnjz geceler unutulmamali özelliklede gerçek așksa
Ben ölüp gitmişim benden sonrasını neyapayım.
Ama ölen o olursa ve çok severek evlendiysem ben evlenemem.
Evet isterdim tek başına zor olur evlenmese bile hiç mi bir kadınla olmayacak o yüzden evlense daha mantıklı olur
Evlenir miydi bilmiyorum çünkü karakterini bilmiyorum henüz piyasada yok. Şahsen evlenmesini isterdim.
Hayır istemezdim. Ama eğer çoçuklarım varsa onlar için isterdim evlenmesini.. 😐
İstemezdim çünkü Allah korusun aynı şey başıma gelse ben evlenmezdim.
Ne isterse onu yapsın derdim ben oldum diye o da mı olsun
Ben ölmüşüm ne b. ok yerse yesin öküz öldü ortaklık bozuldu.
Hayır ölsem bile o benim ama. Niye başkasıyla evleniyor 🥺
Bencilce olacak belki ama istemezdim
Hayır net istemezdim 🤣🤣
Ben ölmuşum. evlensin hayat devam ediyor🤗
Hayir asla , o da ölsün 😄
Evlenebilir zaten evlenmesi lazim eger gencse
Evet kardeşimle anlaştık eğer ben ölürsem kocamla evlenecek
Ölünce bari rahat bırakın insanları
ölünce onu mu dusuncem
Elbette bu onun en doğal hakkı
istemem..
kısa zamanda o da gelsin peşimden :)
İsterim
şu an bile 3lü yapıyoz sorun yok
İstemezdim
Aslaaaaaaa, tövbe tövbe aklım bu dünyada kalır 😊
Evet
Evlensin
evlenebilir.
Evet
hayır istemem
Istemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?