Sevdigim erkek bir iyi bir kötü davranıyor erkekler neden böyle yapar?

Sevdiğim bir çocuk var okuldan arkadaşımdı çok hoşlanmaya başladım sonra biz bu karantina sürecinde whatsaaptan yazışmaya başladık sürekli diziler kitaplar hakkında muhabbet ediyorduk ve ben çok mutlu oluyordum sevgim daha da artmaya başladı ama bana canı istediği gibi davranıyordu mesajlaşırken bir iyi bir kötü davranıyordu bazen tersliyor da bazen de iyi davranıyordu ben hala çok sevmeye devam ettim onun bu davranışlarına karşı bir şey demekte de kendimde hak göremiyorum sonuçta sevgilim değil benim onu sevdiğimi bildiğini bile sanmıyorum o beni seviyor mu bilmiyorum o böyle yapınca çok kalbim kırılıyor en son ki konuşmamızda bana hiç cevap vermek istemediğini belli edince ben de bir daha yazmadım yüzüm yok ama ona olan sevgim hala devam ediyor çok üzülüyorum erkekler neden böyle yapar?
Sevdigim erkek bir iyi bir kötü davranıyor erkekler neden böyle yapar?
Cevapla