Sizce beni gördüğünde aklına ne geliyodur unutmuşmudur yoksa?

Arkadaşlar benimle aynı yaşta olan teyzemin oğlu var, şimdi biz küçükken çok iyi anlaşırdık aynı okula giderdik, şimdi hiç konuşmuyoruz ben asosyalim yani iki yabancı gibiyiz ne o ne ben, işte bizim şöyle bi anımız var ilkokuldayken aynı sırada otururduk tenefüstü ve bacağımı okş**aya başladı, o sıra sınıfa üst sınıflardan bi kız gelmişti bacağı açıktı, tam bizim sıranın önünde duruyodu ona bakıp yapıyodu, ben ittirdim falan yukarı çıkmaya çaılşınca gittim, şimdilerde mesela bize geldiğinde beni gördüğünde gitmek ister, karşıma oturmaz bu tarz şeyler, bende hep onu görüyorum bende kaçıyorum, bazen unutuyorum bu durumu sonra aklıma geliyo vs
Sizce beni gördüğünde aklına ne geliyodur unutmuşmudur yoksa?
Cevapla