AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
91Cevap
ahaha apla sen sanırım kendini 18 lik çıtır sanıyorsun... Daha önce hiç ilişki yaşamamış olman seni genç yapmaz... haa yaşa değil adamdaki tipp ve karizmaya bakmışsan bilemedim..
Ablam sende fazla abartmışsın yani uçurum bir yaş farkı yok gayet dogal seninde yaşın gelmış yani niye abarttın ki sanki 15 yaşındaki kıza asılıyormuş gibi
Kendini 15 yaşında mı sanıyorsun 😂🤣kusura bakmayın affedin Kraliçe elizabet bu cüretkarlığı cezandırılacktr elbet 😂😂
Ben de olgun severim çoğu yaşıtımdan ya da bir iki aşağıya göre olgun oturaklı , daha iyiler.
Bnce normal. Burda niceleri var 17 18 yaşındaki kızlar 40 50 yaşındaki adamlarla çıkıp evleniyorlar bunların yanında senin ki çok normal
Ama fark yine de abes değil mi 34 ve 26?
Bnce abes ama hemcinslerin daha hevesli
Yas ya da tercih bu kişiseldir genelleme yapmamak gerek
Sanırsın 16 yaşında 🤔 yirmilerin ikinci yarısı ve otuzların ilk yarısı arasında çok fark yok...
Sen k. afayi yemişsin ya da trolsun... arada 8 yaş var sadece
8 yaş az mı! ?
8 yaş gayet normal.. acunla sevgilisi arasında 30 yaş var... onlara laf ediyor musun?
O başka bir konu
Acun ılıcalı yaşından fit ve bakımlı
Hmmm acun pedofili olmuyor yani !
26 yaş o kadar da genç bir yaş değil. 16-19 olsa neyse de. Ben bir anlam veremedim soruna.
Ben 26 adam 34?
Evet. Sen 26 yaşındasın ve adam 34. İki yetişkin insan. 21 yaşından sonra herkes yetişkin sınıfına girer. Beden, ruh ve duygu bakımlarından olgunluğa erişmiş olan kimselere verilen addır yetişkin. Adam sanki sana tecavüz etmiş gibi davranıyorsun. Lütfen burada provokatif paylaşımlar yaparak kadınlarla erkekleri birbirine düşürmeye çalışma. Bazıları söylediklerini ciddiye alabilir.
Bu mantıkla 26 ve 50 de iki yetişkin insan kalkıp sen sırf bu yüzden böyle bir ilişkiye onay verir misin? ayrıca 34 ve 26 yaşlaın ilişki yaşaması r sana normal geliyor mu?
Ben çok normal görüyorum. Hatta 26 yaşında olsam 34 yaşında ki bir erkeğin benimle ilgilenmesi gururumu okşardı. Demek ki ne kadar ilginç bir insanım ki benden 8 yaş büyük biri benimle zaman geçirmek istiyor diye düşünürüm.
Akıl yaşta değil baştadır çünkü. Sende 26 olmuşsun ama işte kafa... Neyse. İnsan için önemli olan kafa yapısı kimin kiminle anlaşacağı belli olmuyor. Abartma. Adam 40 yaşında değil.
Yani okadar sert yapmana gerek yok bence Güzel bi usluplada hayır diyebilrdin
34 yaşına gelmiş kart bir zamparanın 26-27 yaşında körpecik kıza o gözle bakması sence kolay telore edilebilecek birşey mi?
Yani tamam haklı olabilrsin nihayetinde hepimiz insanız seni görüp hoşlanmıştır tolere et diyen olmadı sadece bukadar sert olmana gerek yoktu dedim tabiki haklısın ama her insan bir değil senin benim gibi düşünmezler
ncdt23 27 yaşındaki kız körpecik çıtır mi oluyor? sjsjsjsjghj birde haklısın demişin... yarın kızın biri çıkıp dünya düzdür dese haklısın diyeceksiniz. yalakalıkta üstünüze yok
Kardeşim ne diyiyim evet düz dicem bu yalakalık değil senin gibi polemiğe girmeye uğraşamıcak kadar sıkıldım ben bilmem anladınmı sende haklısın
e aga iyi de sende 20 yaşında değilsin ki aranızda 8 yaş var eskiden 10-15 yaş küçüklerle evleniyordu millet
Yanlış anlama ama bence o kadar büyük bir fark yok olabilir gibime geliyor
İroni mi? 26 ya 34 diyorum
bu erkekler ya olgun istiyo ya da 10 yaş küçük kız isytiyolar
anlamıyorum niye denk birini istemiyosunuz
Anladim kadarila sorun sende psikoljik tanidğim birinde var erkeklerden kaçmasi sert tavirlar
26 ya 34 detayı tekrar okuyun?
Peki kendimden büyük erkeklere bakan ve evlenen lere ne dersin
Onlar da aynı şekilde suçlu. zaten erkekler bunlardan yüz buluyor...
abla bence abartmışsın 30 gelmişsin artık gayet normal o yaşların seninle ilgilenmesi senden daha küçk genç kızlar olsaydı haklıydın
Sanki kendisi 18 likte bizleri ihtiyar görüyor 😅😅😅. bak sen 30 una geldiğin zaman tercih edeilmeyveksin ama ben 50 de olsam tercih edilrim bu kadar yüksek uçmayn. Kadınlığını vetmezzsen hiç sin
Ne diyorsun dayı ya bi git
İşine gelince anlarsın beni
Git boş mezar bak kendine
Sana giren çıkan neeee? 30 una gelince seks harici kimse seni sevmiycek işte , sen o zamn mezar bakarsın kendine ama ben 50 de olsam ya paramla bulurum senin gibi gencini ya da karizmamla. ukalalik yapma.. m
Hahaha kes ya kart zampara seni
Zorun ami gitti seni de deftere yazarım istersn
Seni korkak tavuk
Bu yorumu eksileyen uc tane kendini genç sanan kart var
Abartma sanki 20 yaşındasın 😂😂
Ama o 34 ben 26?
insanlar kendinden 10 yaş büyük adam evleniyo sende küçük değilsin o kadar
Zengin olsa, yakışıklı olsa hiç bi kriter önünüzde duramaz ama xd
Sende yol ver bu kadar takma
34 yaşında adamın 26 yaşındaki gencecik kıza bakması sence de biraz karakter yoksunluğu değil mi? sen bu yaş farkında bir ilişki görsen onaylar mısın mesela?
Yanı açıkçası bende hoş görmem. Ama çoğu kızda olgun erkek sevdası var sen istisnasin helal valla
Daha gencecik körpecik bir kızım afedersin gencecik erkekler varken 30 na gelmiş adamla ne işim olur... Teşekkür ederim
Ne demek rica ederim. Maşallah diyelim kardeşim 😂
Yaşı herkes dert etmiyor ya. Onu geçtim kadınlar da bazen olgun insanları tercih ediyorlar. Ya uzun lafın kısası tercih meselesi 😅😂
sana kaç lazım kanki :D
30üstü olmadığı kesin...
Kötü birşey degil. Bende 39 25 yaşındakilerden hoşlanırım
Artık ergenlik erken bunlar belli amaç yaşlı görünmesin
kadınların çoğu olgun tercih ediyor
Ben onlardan değilim işte... ego gibi algılansın istemem ama henüz 26-27 yaşımdaa gençliğimi körpeliğimi 30 yaş ve üzeri kart horozlarla heba edemem. Herkes yerini bilecek!
açıkçası ben yaşların yakın olmasından yanayım ama kişilerin tercihine de saygılıyım
Çıtır kızları seviyoruz neyapalım
Ne kadar ityticisin. Toplumdan afaroz etmeli seni...
Ne alaka
26-34 sekiz yaş var
Çok normal
Kızlar babası yaşındakini
Alıyor
Adam 50
Kız 25
Bu dahamı iyi
Bu yaş farkına tepki vermen normal
34 yaşında biri senin yaşıtınla evlene bilir sen kabul edersin
Etmezsin o senin bileceğin iş
Kızların bir çoğu normal demiş
Bu durumda belkide anormal olan sensin😃😃
Kadın 32 olunca adam 40 olacak ama bu açıdan düşündün mü hiç?
Kadın 32 olunca adam 40 olacak ama bu açıdan düşündün mü hiç?
Olsun ne var bunda seni bu kadar sıkıntıya sokan nedir alan razı veren razı kızların bir çoğu olgun erkek diyor
Genç alıpta çocuk bakamam diyor ne diyeceksin şimdi bunu diyen bayan
Kesinlikle tepki vermekte haklisin
Senin düşen nedir
@mardin20 Değil mi kuzu. ya düşündükçe sinir oluyorum 34 yaşına gelmiş bir adam nasıl olurda henüz 26-27 yaşınndaki körpecik kıza o gözle bakabilir hadi baktın teklif edip sevgili olmak istemek nedir be adam!! hakkın mı senin 27 sindeki bir çıtır aynaya da mı bakmıyorsun!
Düzgün bir üslupla senden hoşlandığını belirten bir adama ağzının payını verdim diyorsun yaptığın hata neden bu gözle bakar diyosun sen sevdiğin insana karar verebiliyomusun o adam reşit olan herkezden hoşlanabilir bu bir suç değildir
Erkekler 20 yasindayken 30 yas ustu kadinlari 30 yas ustuyken 20 lik kizlari ister tamamen zevk meselesi goreceli yani
Kimilerinde pedofili yatkınlığı olabiliyor
Bravo! kimse kusura bakmasın ama zaten 34 yaşına gelmiş bir erkek 25-26 yaşındaki bir kıza bakabiliyorsa bunun karşılığı pedofil duygulardır! sapıklıktır!
Bende anlamış değilim
Sübyancılar işte. böyleleri toplumda saatli bomba görevi görüyor bence
Ben 21 hoslandigim kisi 34 yasinda nolmus olabilir
Kendine neden bunu yapıyorsun?
Ne yapiyorum?
Gençliğini kart bi adamla harcıyorsun
Ama seviyorum
Büyük varlıklı paralı olsa önemsenmez sizler için sıkıntı yok
Bir insanın dengi sadece yaş ile mi oluyor? Adam senden hoşlanmış olabilir sadece, neden illa cinsellik olarak düşünüyorsun ki? Etrafındaki tüm evli çiftler yaşıt mı sence?
34 yaşında adamın henüz 26 yaşındaki kızla bir ilişki istemesi sana normal geliyor mu?
Veya bu yaş farkına sahip olupbir ilişki yaşayanlar. 26-34?
Türkiye'de arasında 9-10 hatta daha fazla yaş olup evli ve mutlu olan o kadar çift var ki. Hatta bırak Türkiye'yi dünyada bunun tonla örneği mevcut. Yaş o kadar da önemli değil. Kafaların uyuşması önemli olan. Önemli olan birbirini iyi tanımak, tamamlamak.
He he bizde yedik.
Salla yavrum salla.
Bir tarafini kaldırmamak lazım senin gibilerin.
Hadi 34 ve 26 olayına gelince laf söylüyorsun da aşağıda bir 28 yaşında arkadaşa 25 yaşındaki kızla çok fark olur 26 27 yaşında birini bul demissin. Psikolojik sorunlariniz mi var anlamadım.3 yaşa fazla diyor. hey Allah'ım 😅
Evet 2 yaştan sonrası her anlamda sıkntı erkek genç duruyorsa 3 te olabilir bu benim tercihim ama 34 yaşında erkeğin 26 ya bakması ya da o yaşta kadınla ilişki yaşamasını savunabilir misin peki? Dürüst ol
Olay savunmak ya da savunmamak değil ki. Kimi erkek kendinden 20 yaş büyük biriyle evlenir kimi 10 yaş küçük biriyle. İki taraf anlaştığı takdirde bize ne? Sana teklif etti mesela. Hoşuna gitmediyse reddedersin ki reddettin oldu bitti. İnsanları bir kalıba sokmayalim. 2 3 yaşa fazla diyorsan zaten ne diyeyim ki ben sana
Saçmalıyorsun sadece başka bir şey değil
Neden?
Benim annem ile babam arasında 8 yaş fark, hem daha çok olanlarda var bu o kadar abartılacak bir durum değil, hatta senden sonra başkası paylaştı 19 yaşında 38 yaşında birinden hoşlanıyorum diye
Dayi neden 31 😂😂😂😂
@Blacksmoke19 26 altıları hep sildiler, 2 adet 10 exper imi kapattılar bende böyle yaptım 😂😂😂😛
😁😁😁😁
@Blacksmoke19 hem 31 benim şanslı numaram 😂😂😂😂
Ne desem bilemedim😂
26 genç kızmı oluyor 😆😆😆
adam 34! ?
adam olgun da.
sende genç degilsin. şimdi
Bu yaş farkıyla bir ilişkiye garip bakmıyorsun yaanii?
evet.
20 yaşındaki kızın. 30yaşındaki adamı seviyor. evleniyor lar bile
Adama ne yaptıysan hem 34 yaşında olduğunu nerden bileceksin sen bir 50 yaşına gel o zaman görecem seni nefes alsın yeter dersin artık
Oyle bi anlatmissin ki 40 yasindaki adam 20 yasindaki kiza yazdi sandim
Kuzum 26 yaşında kız ve 34 yaşında adam... okumadın sanırım detayı ve yaşları?
Yaşlı azgın bunaklar onlar
Ağzına sağlık kuşum!
Abartma ne var bunda nasil o gözle bakar falan hoşlanabilir doğal ayrıca o kadar yaş farkı da yok
28 yaşındayım ayıp olur diye kimseye yazmam bile
34 yaşında bir adamın 26 yaşında kıza bakması sence normal mi?
Ya abazadır ya da yokluktadır bosver bebiş takma
Teşekkür ederim. Sende sakın 25 yaştan aşağısına bakma gerçi 25 yaş bile sana genç kaçar biraz sorun olur 26-7 olsun bakacağın en genç kız görüyorsun hemcinsleriniz ne duruma düşüyor..
Sen 26 yaşındaydın dimi sana baksam 😁😁😁
Burdan kimseyle ilişki düşünmüyorum ayrıca sana en küçük 26 olur dedim benim tercihime göre senin yaşında fazla zaten. 30 una ramak kalmış... her neyse yorum için teşekkürler
28 im 2 sene var 30 a ve buradaki herkes aynı değil tabi sen bilirsin
Umarın gönlüne göre bulursun
İki tane ekmek olduğunu düşün
Sen hangisini tercih edersin taze ekmeği mi bayat ekmeği mi 😀
Adam kendi taze değil? 30 u geçmiş kart bir zampara ! ne hakla 26-27 yaşında körpecik kıza bakabilme cesaretini bulabiliyor
Karşı taragın görüşüne r bağlı coğu kızlar kendinden büyükerkekler istiyor meden o zaman
Gençlik ateşi diyebilirim
Turk kızlarının cogu tipsiz. Erkek bulduğuna şukretmeli
Adeta david beckhamsin sen amca kusura bakma
🤣
@bambi5843 beğenemedin mi yavrucum
Sen de 30 yaklaşmışsın?
26yaş ile 34 aası bişey değilki
30 yaş uzeride genç yaşlımı sanki
Hayır kuzum ama 26 yaşında kız ve 34 yaşında erkek nasıl olur ki sence? abes kaçmaz mı biraz yaş olarak?
Birazzz😊
Çıtır seviyorlar
Pislikler kart horozlar!
aranız da şiddetlenecek kadar fark yok
kırklar bile bakıyor
İğrençler
yane tazelik we net bir dıruş wwrr
nerde denk geldiniz
Aynı iş yerinde çalışıyorduk arkadaştık. meğer benden hoşlanıyormuş...
boykaç sende
1.70 de ne alaka?
bazen Dalyan kızlar denir ya
ilgiyi çekiyorlar
uyum nasıl
sende küçük değilsğn
Onla aramızda olan yaş farkı ya peki?
aşırılık yok
ama az değill
gönkilğn onda mı
Evet
yumuşamış bir haldesein
gönlün onda mı..
Hayır tabikideeeee
farkaz değil
ama çoktur denemez
34 e yaşlı diyen 26 ya çıtır diyecek neredeyse hay Allahım yaa 😂😂
Allahım koru beni asdsd
Böyle erkekler toplumda saatli bomba görevi görüyor bence. potansiyel pedofililer...
Pedofili çocuklara 16 yaş altına ilgi duyanlara denir. 30 yaşına gelmişsin haberin yok
26 yaşına iyi gelmişsin gerçekten şaşırdım :D
Yaşlandıkça genç arıyorlar
Gencecik kızlara yazıyorlar... 26 nerde 34 nerde...
Kimisi abazalık olarak yazıyor genel değil ama böyle amcalarda var
Aynen. Toplumdan afaroz edilseler keşke
Hahaha sen bı doktora çık acil
?
Bende anlamıyorum bu kadınların derdi ne?
Ne demek bu?
18-25 yaş arası genç kızlar da ne hikmetse 30 yaş üstü üstelik evli erkeklerin peşinde 😊 tuhaf bir durum
ronaldo gelse hayır demezsin ama
beğenen biri vardı onun anasınıbacısıskim
Herkesin tercihi farklıdır tartışılmaz :d