Arkadaşlar ben işin içinden çıkamadım. Malum eve kapanınca düşün düşün kendimi yedim. Biraz yorum lazım bana?

Öncelikle zaman ayırıp okuyacağınız için teşekkür ederim. 26 yasındayım. Benım Bır süt annem var ama akrabalıgımız yok. Süt annemın yeğeni de benımle yaşıt. Bız tatıl ıcın maraşa gittiğimizde cocukluktan beri birlikte oynardık. Çok yaramazdık ama cok eglenırdık. Gel zaman git zaman büyüdük ikimizde. O maraşta ben ise antalyada yasıyorum. Ara ara bızlere gelırler konusuruz sohbet ederiz ama o çocukluk gibi samımı degılız. Buyudukce Bır utangaçlık oluyor. Her neyse... ben ondan hoşlanıyorum ama kabul ettıremıyorum kendıme.. Hem tarzlarımız farklı hem de bılse bıle birsey degişmez cunku bana karsı ne hissettiğini hiç bir zaman anlayamıyorum. 5 6 ay once mesaj attı naber kuzen diye. Bırlıkte gezelim yasıtım yok buralarda hem senle cok eglenıyorum diye... Güldük vs. Ara ara bana mesaj atıyor instadan paylasjm atıyor. Evlilikle, yemekle ilgili şakalı paylasjmlar😂... Bazen özel hissettirirdi kendimi bana.. Ailemiz bırbırne yakındır konusurlar.. Ama son 1 aydır hıc yazmadı bana. Sizce onun duygusu var mıdır bana? (bu arada yaşıtız)
Arkadaşlar ben işin içinden çıkamadım. Malum eve kapanınca düşün düşün kendimi yedim. Biraz yorum lazım bana?
Cevapla