Sevgilimin yanında çok sesli osurdum. Çok utandım. Pencereleri açtı Burnunu çaktırmadan kapamaya çalıştı ne yapacam?

Öyle utanıyorum ki İnsanlık hali arkadaşlar bana terbiyesiz demeyin. Karnım çok ağrıyordu. kaç kere tuvalete gittim oturuyorduk bi anda bacağımı bacağımın üstüne atarken pıırrrrt diye bariz bir sekilde osurdum. Karnım ağrıdığı için biraz kokulu bir osuruk oldu. Ben utanmayayım diye tel den birseyler gösterdi ama sevgilim sarısın böyle kıpkırmızı oldu. Çok utanıyorum özür dilesemiydim?
Sevgilimin yanında çok sesli osurdum. Çok utandım. Pencereleri açtı Burnunu çaktırmadan kapamaya çalıştı ne yapacam?
Cevapla