Eşimin yanında gaz çıkardım ve çok utandım, ne yapmalıyım?

Eşimle akşam filim izliyorduk o akşamda yemekte kuru fasulye yedik birden ben istemsizce gaz çıkardım sesli çok utandım ağladın eşim normal rahat ol yap sorun yok dedi ben bir kere utandım napacam?
Eşimin yanında gaz çıkardım ve çok utandım, ne yapmalıyım?
Cevapla