Herkes yalnızlığı romantik bir partnerin yokluğu olarak algılamaya alışkındır ve yalnızlıkla ilgili bir soru gördüğümde bunu tam da kişisel hayatımla ilgili bir soru olarak algılıyorum. Benim "yalnızlığım" kasıtlı bir seçimdir. Benim için "yalnızlık" kelimesi "kendi kendine yeterlilik" kelimesiyle eş anlamlıdır. Yani, her şeyden önce kendinizle iyi hissedersiniz, kendinizi nasıl memnun edeceğinizi veya rahatlatacağınızı bilirsiniz. Keşke yalnızlık hayatta olabilecek en kötü şey olarak algılanmasaydı. Bence hoş olmayan veya kötü niyetli bir ilişki içinde olmak çok daha zararlı. Her zaman kendimi mutlu hissetmiyorum, ancak bu yalnızlıktan kaynaklanmıyor - ilişkilerin olmaması bana baskı yapmıyor ve hayatımı hiçbir şekilde zorlaştırmıyor.
Yalnız olmaktan mutlu olan tarafım. Mutlu olmam için bir erkeğin hayatımda olmasına ihtiyacım yok. Ben kendimle o kadar mutluyum ki hiç gerek yok. Ayrılacaksın belki de onca hüzün ve ıstırap gereksiz.😇
Biraz akışına bırakmak gerekiyor böyle şeyleri. Aşık olmak istiyorum diye endekslersen kendini yanlış seçimler yapma olasılığın yüksek. Sen istesende istemesende olması gereken zamanı gelince zaten olacaktır.
Aslında beş senedir yalnız olmayı aşırı seviyordum ama artık aşık olmak isteyen tarafa geçiyorum yavaş yavaş... yinede seviyorum yalnızlığımı bir sorunum yok
Bu yaşıma kadar yalnızdım ama bundan sonra aşık olmaktan yanayım çünkü yalnızlık zor. Bütün arkadaşlarımın sevgilisi var hatta evlenenler bile var ama benim yok 😔😔
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Ciao🦇 Mutluyum (aşık olmaktan) doğru aşk mutluluk getirir.💎