"Aşık olmak istiyorum!" diyerek isyan eden taraf mısın yoksa yalnız olmaktan mutlu olan taraf mı?

Aşık olmak istiyorum yalnızlıktan sıkıldım diyenlerden misiniz yoksa yalnızlık sizin tercihiniz mi?
Aşık olmak istiyorum! diyerek isyan eden taraf mısın yoksa yalnız olmaktan mutlu olan taraf mı?
"Aşık olmak istiyorum!" diyerek isyan eden taraf mısın yoksa yalnız olmaktan mutlu olan taraf mı?
Cevapla