Sevgilime karşı eskisi gibi hissetmiyorum bunu ona söylemeli miyim?

(Kaldırıldığı için düzenleyip tekrar sordum )
Erkek arkadaşımı eskisi kadar sevmiyorum. Bunun gittikçe daha çok farkına varıyorum. İlişkimiz arkadaşlarımın 'onun kadar iyisi cennette ' laflariyla başladı. Evet indan hoşlanıyodum o sıralar ancak tam olarak hiç birseyden emin değildim ve işte arkadaşlar... kendisi gerçekten güzel bi kalbe sahip. Iyi, anlayışlı, modern bir insan. Ancak çok duygusal. En güzel örneği ile bu gün ona' sana erken yazicam gecede dizi izlicem ' demem ile 'nolursun yapma ' demesi bir oldu. En son bunu dediğinde 3 gun boyunca onu artık sevmediğimi düşünecek kadar aptallaşmiş ölü gibi olmuştu resmen. Bu beni yıpratıyor işte. Arkadaşı yok. Onunla sürekli konuşan bi benim. Onun aksine benim biraz çevrem var. Ve arkadaşlarım ile vakit öldürebiliyorum. O böyle yapmadıkça bana daha çok sarıyor. Onun bu saçma duygusallığı yüzünden 15 yıllık arkadaşımla doğum günümü kutlayamadım kıza o kadar mahcup oldum ki. Arkadaşımla vakit geçirmek istiyorum dediğimde Bana yazdığı şey şuydu " ben ikimiz vakit geçiririz sanmistim. Ama olmadı. Tamam sorun değil.' Cidden mi? O böyle yaptıkça ondan daha çok soğuyorum. Evlenme hayalleri kuruyor benimle. Allah için daha kaç yaşındayız. Hislerim cidden ona karşı bitiyor. Ve benim şu an ona bunları yapmam haksızlık bununda farkındayım. Ama duygularımı fark ettiğimden beri belki yine aşık olurum diye bekliyorum. Cidden ona karşı çok haksızlık yapıyorum. Az Çok bunu ona söylesem nasıl tepki verir anlamışsınızdır
Sevgilime karşı eskisi gibi hissetmiyorum bunu ona söylemeli miyim?
Cevapla