(Kaldırıldığı için düzenleyip tekrar sordum )
Erkek arkadaşımı eskisi kadar sevmiyorum. Bunun gittikçe daha çok farkına varıyorum. İlişkimiz arkadaşlarımın 'onun kadar iyisi cennette ' laflariyla başladı. Evet indan hoşlanıyodum o sıralar ancak tam olarak hiç birseyden emin değildim ve işte arkadaşlar... kendisi gerçekten güzel bi kalbe sahip. Iyi, anlayışlı, modern bir insan. Ancak çok duygusal. En güzel örneği ile bu gün ona' sana erken yazicam gecede dizi izlicem ' demem ile 'nolursun yapma ' demesi bir oldu. En son bunu dediğinde 3 gun boyunca onu artık sevmediğimi düşünecek kadar aptallaşmiş ölü gibi olmuştu resmen. Bu beni yıpratıyor işte. Arkadaşı yok. Onunla sürekli konuşan bi benim. Onun aksine benim biraz çevrem var. Ve arkadaşlarım ile vakit öldürebiliyorum. O böyle yapmadıkça bana daha çok sarıyor. Onun bu saçma duygusallığı yüzünden 15 yıllık arkadaşımla doğum günümü kutlayamadım kıza o kadar mahcup oldum ki. Arkadaşımla vakit geçirmek istiyorum dediğimde Bana yazdığı şey şuydu " ben ikimiz vakit geçiririz sanmistim. Ama olmadı. Tamam sorun değil.' Cidden mi? O böyle yaptıkça ondan daha çok soğuyorum. Evlenme hayalleri kuruyor benimle. Allah için daha kaç yaşındayız. Hislerim cidden ona karşı bitiyor. Ve benim şu an ona bunları yapmam haksızlık bununda farkındayım. Ama duygularımı fark ettiğimden beri belki yine aşık olurum diye bekliyorum. Cidden ona karşı çok haksızlık yapıyorum. Az Çok bunu ona söylesem nasıl tepki verir anlamışsınızdır
Erkek arkadaşımı eskisi kadar sevmiyorum. Bunun gittikçe daha çok farkına varıyorum. İlişkimiz arkadaşlarımın 'onun kadar iyisi cennette ' laflariyla başladı. Evet indan hoşlanıyodum o sıralar ancak tam olarak hiç birseyden emin değildim ve işte arkadaşlar... kendisi gerçekten güzel bi kalbe sahip. Iyi, anlayışlı, modern bir insan. Ancak çok duygusal. En güzel örneği ile bu gün ona' sana erken yazicam gecede dizi izlicem ' demem ile 'nolursun yapma ' demesi bir oldu. En son bunu dediğinde 3 gun boyunca onu artık sevmediğimi düşünecek kadar aptallaşmiş ölü gibi olmuştu resmen. Bu beni yıpratıyor işte. Arkadaşı yok. Onunla sürekli konuşan bi benim. Onun aksine benim biraz çevrem var. Ve arkadaşlarım ile vakit öldürebiliyorum. O böyle yapmadıkça bana daha çok sarıyor. Onun bu saçma duygusallığı yüzünden 15 yıllık arkadaşımla doğum günümü kutlayamadım kıza o kadar mahcup oldum ki. Arkadaşımla vakit geçirmek istiyorum dediğimde Bana yazdığı şey şuydu " ben ikimiz vakit geçiririz sanmistim. Ama olmadı. Tamam sorun değil.' Cidden mi? O böyle yaptıkça ondan daha çok soğuyorum. Evlenme hayalleri kuruyor benimle. Allah için daha kaç yaşındayız. Hislerim cidden ona karşı bitiyor. Ve benim şu an ona bunları yapmam haksızlık bununda farkındayım. Ama duygularımı fark ettiğimden beri belki yine aşık olurum diye bekliyorum. Cidden ona karşı çok haksızlık yapıyorum. Az Çok bunu ona söylesem nasıl tepki verir anlamışsınızdır
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer