AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Hayatınıza her giren insanla günlük eve mi gidiyorsun
İlki cahillikti ikincisinde bilerek isteyerek gittim çok seviyorum çünkü onu ama keşke gitmeseydim:(
Ne olacak sanki gitsen ben hep aynı otele gidiyorum 😅
Farklı kızlarla mı gidiyorsun
Evet
Ama haklısın insan her seferinde başka biriyle aynı yere gidince insanlar tuhaf bakıyor
Hiç gitmedim günlük eve falan fikri bile iğrenç mikrop yuvası yerler.
Evet pis bence de
Yani başka başka kişilerle sık uğrak yerin. Peki burada rolun ne. Günlük kiralık eve atılan mı, atan mı.
Atılanım ben. Ama çok çok kötü hissettim gözlerim doldu falan kapıda:( Biriyle gitmiştim sonra sevgilim aynı evi tutmuş. Çok kötü bir tesadüf ya
Rastlantimi bilinclimi ve dusunemiom onu aklına eskisi gelir
Rastlantı:(( çok kötü hissettim kapının girişinde gözlerim doldu
İkisi ile de birşeyler yapmak icinmi gittiniz
Ufak çaplı sevişme oldu gibi ama seks falan olmadı evet ikisiyle de oldu ufak sevişme gibi şeyler
En kötüsü bedenin yenisiyle ama aklın eskisinin yaptıklarıyla geçmiştir zaman
Öyle olmadı hiç yeni sevgilimi çok ama çok seviyorum
Olabilir bu normal bişey
Aynısı yaşandı kardeşim eski sevgilimle sürekli gittiğim günlük eve yenisiylede gitmiştim hatta tanıdık olduğu için emlakçı hep aynı daireydi gkskgskfk
Biriyle vakit geçirirken diğeri geldi mi aklına
Yani ilk başta geldi ilk girdiğim an vs ama sonrasında hiç gelmedi
Komşumuzun kızını samanlıkta becerdim sonra okul arkadaşımlada aynı samanlıkta becerdim 😂 evet oldu
Helal sana😂
Yok yani normal bir şeydi benim için 😂 kızları mutlu etmek bizim görevimiz 😂 (cehennemde yanıcam ya)
eve yabancılık çekmemişsindir
Bayaa kötü hissettim😔
Offf çok çirkinmiş 😬
Evet:(((
Ee orada mı karşılaştınız
Hayır hayır eskiden biriyle gitmiştim sonra yeni sevgilim de o evi tutmuş tesadüf tamamen:((
Aa demek orası popüller ve ucuz. Belkide giriş çıkışı kolay. Peki buraları adamlar mı buluyor
Ucuz değil bence günlük 150 falandı ben vermedim tam bilmiyorum eve onlar tuttu
Giriş rahat sanırım? Birde günlük 150 ucuz beee, odada esyalar nasıldı? Çarşaf vs var mıydı? Temiz mitdi
1 gün boyunca kalmadık ama birkaç saat durup çıktık
Temiz gibiydi de değil gibiydi de
Tamam canım anladım ama pis olabilir öyle yerler, bulamamışlar mı bir otel🥴🥴
Sen bu arada neden kabul ettin? Seks için gittiğini bilmekte ilginç olsa gerek... normalde erkek film seyredelim der yemek yapayım der🤔🤔 sonra ateşle barut mutlaka birleyler olur ama öyle yer, gel yapacağız demek🤔🤔
İşte kimler geliyordur, otel olsa bari temizlenir
Rahat rahat sarılıp yatmak için gittik
Huh deli misiniz yaa
Ne var ki gayet güzeldi sadece keşke eskiden gelmeseydim dedim pişmanlığım o kötü hissettim
Oğlana söylemedin umarım keşke gelmeseydim diye
Sonuncu oğşan şansını denemedi mi? Oda mı uzanacağınızı!! Düşünmüş
Dedim:( başkasıyla geldiğimi söyledim
Evet şu an hala sevgilim ve gerçekten de uzanıp ettik küçük sevişme tarzı şeyler oldu sadece
Yaaa nasıl söylersin adama😃😃 adam çatlamıştır
Birde bir önceki ile yapmış muydınız? Adam sormadı mı bakire misin vs🥴 düşmanımın başına vermesin durumu🙄😃
Bakire değilim ama ikisiyle de seks yapmadım
Var yaa çok değişik birisisin😊😊 inanamıyorum yaaa hem açık sözlü hem dürüst hemse erkekleri elinde tutabiliyor. Pes👏👏
Nasıl seni davet edebiliyorlar öyle yere ve sen kabul edip yapmadan durabiliyorsun, birde baire olmadığını ve daha önce başkası ile de oraya gittiğini söylüyorsun, biliyorlar
👏👏😊💐💐
Sevgilin eskiden o eve gelmiş olsaydı nasıl hissederdin
Soğurdun muydun kızdan
Yoksa geçmişte hata yapmış olabilir mi derdin
Açıkcası zaten oraya davet ettiysem bakire olmadığını biliyorumdur, bende yakınlaşmak istemişimdir. Ama aynı yere gelmiş olmak, aynı yatakta başkası ile düşünmek beni yorabilirdi, değer veriyorsam. Sadece seks içinse ya da kızı öyle görmüyorsam fena azardım🙄🙄
Yani kız hakkında düşünürdüm sanırım, çok mu tecrübeli diye (bekaret takıntım olmamasına karşın 50 kişi ile yatmış birini de istemwyebilirim?
Buarada xperin yetiyorsa bana yazabilisin, mesaj sıralaması iyi değil burada
Aynı yatakta yapmadım ben ikisiyle ev iki odalıydı odanın tekini kapattım öyle yaptım diğeriyle çünkü o odaya bakamıyordum bile kötü hissediyordum
Ve gerçekten sevdiğin bir kız ile düşün ona göre cevap ver
Soğuma gelir miydi
Adama nasıl söyledin onu merak ettim😬😬
Önceden söylemiştim ben böyle böyle hatalar yaptım diye
Seviyorsam muhtemelen soğurdum🥴🥴 ne hissedeceğimi bilemezdim. Bu yeni oğlanla nasıl ilişkiniz? Ciddi mi? Ne kadarlık
Aa bilerek geldi👍👍 ama bilerek seni götürmek ve sonra ayrılmak istiyor da olabilir. Erkekler götürene kadar çok rahat ve açık fikirlidir. Yaptıktan sonra soğur
1.5 sene oldu işte ciddiyiz geçmişte yaptığım hatalara rağmen bırakmadı beni
Xpıer ne doğru yazdığımdan bile emin değilim😂
Neden hata diyorsun geçmişe, seni sen yapan şeyler aslında
Olsun pişmanım ben yine de bu arada senin attığın çoğu mesaj yeni gelmiş
Mesaj yazma hakkı için xper 4 olman gerekiyor da. Değilsen bana takip atarsan ben yazabilirim
Adam peki senin bir önceki elemanla yaptığını mı düşünüyor? Ne kadar detay biliyor
Takip ettim yaz
Ondan dm yazalım dedim
Neden başka yer mi yoktu
Biriyle gitmiştim eskiden sonra sevgilimle eve gidecektik aynı evi tutmuş çok kötü tesadüf:((
Ev niye tutuyormuş
Bilmem gittik işte rahat rahat sarılıp yatmak için
Otel daha temizdir ama almıyorlar sanırım evli olmayınca
Evet almazlar bence de
Evet bende öyle biliyorum
Anıların mı depreşti orda
Başta çok ama çok kötü hissettim gözlerim doldu eve giresim gelmedi kendime hiç yakıştıramadım böyle bir durumu eskiden geldiğim için çok pişmanlık duydum
Bişey oldu nu orda
Nerde
O günlük evde
İkisiyle de küçük çaplı sevişme tarzı şeyler oldu
Aynı yatak da aynı banyoda mı
Hayır ev iki odalıydı öncekiyle girdiğim odaya yenisiyle girmedim hiç kapıyı kapattım o odanın
Hangisiyle ileri gittin
Yeni sevgilimle biraz daha ileri gittim çok seviyorum çünkü onu
Hakkını vermiştir umarım iyi geldi mi
Bari belli fiyat koy kâr yaparsin 😂
Neden böyle diyorsun
Ben bakirim cunku malesef
Senin bakirliğinle bu konunun ne alakası var bende gidip de seks yapmadım herhalde
Ben bakirsem kimse seks yapmasin zaten mk bir de istiyorum olmuyor
Neden gittin
Öylesine ya
Malum iş mi
Yok hayır seks yapmak için gitmedim ki yapmadım da
Günlük ev ne?
😂
@akrepp3441 niye güldün ki? Bilmiyorum anlamını ve sordum
Bilmemen çok güzel. Adamsın
Günlük tutulan ev işte 1 gün kalıyorsun gidiyorsun gibi düşün
Konunun uzmanları iyi biliyor :)
@akrepp3441 böyle deme ya üzülüyorum kendime yakıştıramıyorum öyle biri değilim çünkü
Kusurbakma değilsindir ama seni her alan günlük eve gitmiş 😊
@akrepp3441 bacım değilim sonuçta kendimi şey yaptırmak için gitmedim pişmanlığım keşke gelmeseydim dedim eskiden bu
Bacım değil bacım yazmıştım*
fantazinmi var oyle
Hayır çok kötü hissettim zaten fantezi mi diyorsun😔
ozaman bosver gecmise takilma guzel di gecti gitti de
Kaç cm di?
Böyle şeyler sormayın ya seks için gitmedim
Yapmadın mı yani
Yapmadım