ÇOK BÜYÜK BİR HATA YAPTIM HAYATIMI MAHVEDEBİLİRİM. NE YAPMALIYIM?

öncelikle selam. bundan 3-4 sene önce ni hata yaptım öyle böyle değil. o zamanlar bi hastalığım vardı biraz da onun etkisinden midir bilmiyorum. tamam kabul ediyorum bu bir mazeret olamaz çok küçüktüm. Twitter üzerinden tanıştığım biriyle konuşmaya başladık. başta her şey arkadaşça ve normaldi sonraları fotograf atmamı istedi birkaç defa yok falan dedim zorlamadı ama ısrarcıydı. fotograf attım ben de. yüzüm de görünüyo üstelik çok pişmanım. güvenilir biriydi o zamanlar benden yaşça büyüktü nerden bakarsan bak çok yanlış şu an asla yapacağım bir şey değil. böyle fotograflar atacak biri de değildim neden böyle yaptım bilmiyorum. biz bir süre daha konuştuk. o da fotoğraf atıyordu zaten ilk o fotoğraf atmıştı. bu arada fotograflar baya uygunsuz. çoğunda yok ama bazılarında yüzüm de var. daha sonra konuşmayı bitirmek istediğini söyledi. saygı duydum fotografları yok ettiğimize dair konuştuk. sonra herkes kendi yoluna baktı hesabımı kapattım falan. yıllar sonra içime kurt düştü çok büyük bir hata biliyorum. tekrar yazdım 2 defa hem de emin olmak için tekrar tekrar sordum. paylaşmadım asla aklımdan bile geçmedi niye böyle bişe yapayım ben o kadar aşağılık biri miyim dedi. paylaşabilecek biri olduğunu düşünmüyorum ama kimseye de güvenemiyorum. başta nasıl güvendin derseniz büyük aptallık. paylaştı ya da paylaşması sonuçta net ortamında böyle fotoğraflarım var. şu an olsa asla yapmam cesaret edemem en başta böyle bir şeye. bir gün bir şekilde karşıma çıkmasından korkuyorum. ne yapmalıyım, nasıl önlem alabilirim?
ÇOK BÜYÜK BİR HATA YAPTIM HAYATIMI MAHVEDEBİLİRİM. NE YAPMALIYIM?
Cevapla