AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
128Cevap
bence cok sacma hani giyiniyosan bile onun icin giyiniyosun ben karismam sevgilim olursa ne giydigine :) kavga etmeyi biliyorum
Güzelim sen de abartma ya, bralet dediğin bildiğin spor südyeni yani dantelli değilse tabi dantelliyse hele hepten abartmışın bence. Hadi onu giyip üstüne gömlek giyip önü açık bıraksan yine bi derece. Ama bazı şeyler de aşkına özel kalmalıdır bence
Bak bende kıyafete çok karışılmasına karşıyım ama sevgilin haklı bralet=iç çamaşırı. Bildiğin sütyen familyası yani. Bustiyer olarak kullanıyor olabilirsin ama ikiside çok farklı ürünler.
kanka yanlıs anlama da braletten kastın böyleyse de giyilmez yani
Bralet güzel şey de, adama da hak veriyorum. Yanımdaki kıza birileri göz ucuyla baka ve o da açık giyinmiş olsa ben de kavga ederdim herhalde. Bence giyime kuşama dikkat edilmeli dışarı çıkarken. O da sen de etmelisiniz çünkü ne de olsa birlikte olmak kararı almışsınız ve birbirinize hem saygı göstermeli hem de haddinizi aşmamalısınız.
annen mi baban mi allah askina zaten seninle cikmadan once bunu goz onune almasi lazimdi bosver hic takma
Selin. Ya Selin. Ya ama Selin. Selin bi git ya... 🥴
yoo gitmiyorum🙃
Ya olduğun gibi kabul ettir, ya da olmadığın biri gibi yaşa.
Ben kesinlikle karışmam ne giyerse giysin. Yeter ki yakistirsin..
İzin mi alacaksın ondan? Giyimine karışmaması söyle bence
Beden sana ait ve istediğini giyip, dışarı çıkabilirsin. İster bir karış etek giy ister sütyen giy. Sevgilin senin annen değil baban değil. Onlar bile laf etmezken ona söz hakkı doğmuyor bile. Yol ver gitsin
Senin ben zihniyetine...
5 ay sonra demesi zoruna gitmiş senin büyük ihtimalle ama tabiki kadınların giyim hakkı sınırlandırılmaz
Türk erkeklerinin %95'inden bu konuda modernlik bekleme, hala geri kafalılar. Hoş türkiye gibi bir ülkede de suçlayamıyorum, her yer abazan dolu.
Braleti görmemişim bu arada ben kanka bralet de sütyen yani abartma aahjshbfjs
Ahahshshahdj
Bu bence kurgu ya
@yeb35 Valla bilmiyom ama sütyenle çıktıysa kavga etmesi de olağan yani djskbg
Abi inanmıyorum ya böyle bişey yaşancagına kurgu cidden
Ortamında giyinirsen neden sıkıntı olsun amacın sevgilini zor durumda bırakmak veya başka adamlara yol açmak ise ayrıl bence
Sevgilinle gezdin biri laf atarsa ne olacak ben şahsen ya sevgilimi öyle giyinme derim tatlı bir dille oda anlayış gösterir
Haklı sevgilin bralet giymek ne ya eskortlar gibi ha sütyen ha bralet braleti zaten iç çamaşır olarak kullanıyorlar sonra erkekler neden bakįyor diyorsunuz sen açįyorsan özgürce onlarda bakar özgürce açık giyineminide haddi var sınırı var sevgilinin kıskanması normal orta malı gibi sizin gibiler yüzünden erkekler aldatıyor.
Sen kaybettin o kazandı zaman çocuk haklı sen seninle günlük takılacak birini ara 😊😊
Erkek tamamen haklı. İstediğini giymekte özgürsün lakin Türkiye de adam rahatsız oluyor , yanımda geziyor kız arkadaşım , sürekli bakıyor birisi hadi birisini dövdün niye bakıyorsun dedin nereye kadar giyin de biraz daha dikkatli giyin yani 🙂
Yobaz değilim ama haklı dostum yeni moda çıktı iç çamaşırlarını giysi diye gösteriyolar adamda don giyip çıksın ödeşirsiniz xd
Eğer bu senin için büyük bi sorunsa ayrılmab gerekir
Ayrıl daha sevgili iken bu kadar kısıtlayan iletide neler yapar
Kibirinizde boğulun ikiniz de...
Ciplaklikta keramet olmadığını öğrenemeden geberip gideceksiniz...
Üstüne çok geniş yaka kazak giyeydin eskort gibi değil zengin gibi dururdun haklı çocuk. Ben hiç tayt giyip çıkamıyorum değerini bil😢
Eskort gibi durmuyordum zaten. Ne deniyor bilmiyorum omuzları kapatan göğsü açık kıyafetten vardı braletimin üzerinde. Hem de neden tayt giyip çıkamıyorsun anlamadım.
Spor salonuna gitmeyi ve zayıflamayı bekliyorum. Giycem
dısarda onu gıyen evde neler gıyer offfff
Ben karışırım uygun giyinecek o kadar, pis pis heriflerin ağzını sulandıracak, gelen beçen bakıp laf atacak ben deli adamım sokakta adam da vurabilirim karışırım o yüzden
Sana ne yapacağını söyleyen biriyle ne kadar sağlıklı bir ilişkin olabilir ayrıca rahatsız olan sen değilsin o rahatsız olmuş onun sorunu ve seni suçlamış bence çok uzamadan daha sağlıklı bir insan aramalısın
Giyiminde özgürsün ama ben bir kız arkadaşımın bile bu kadar açık ve iddialı kıyafeti yanımda giymesini istemem.
Hala duruyor musun sen onunla direk terket ayrıl bu ne saçmalık kendini bu kadar ezdirme basit olma senin bir ağırlığın olmalı şimdiden böyleyse sonrasını tahmin bile edemiyorum direk terket ayrıl hemen bir dk bile durma sen nerede nasıl davranacağını biliyorsan sorun yok kimseye hesap vermek zorunda değilsin belli ki ergen çoluk çocukla berabersin daha gelişimini tamamlamamış olgunlaşmamış bebeleri büyütme yol ver gitsin
En büyük ergen sensin empati yoksunu
@kirpikli ya burada senin iyiliğini düşündüm ettiğin lafa bak
@kirpikli en doğrusunu yapmışsın tebrik ederim seni
Yazın konserde üstsüz erkeklerin de olduğu bir mekanda mı giydin yoksa sapıkların olduğu sokaklardan geçerken mi giydiniz siz ikiniz biliyorsunuz. Bu biraz da şeyden kaynaklı insanlar 'normal' bulamadığına daha da bakarlar. Sevgilin seninle herkes gibi olmak dikkat çekmemek istiyor.
Bence ayrıl gitsin daha usturuplu giyinen birisiyle görüşsün zira haksız sayılmaz. Sen bildiğin südyen giyip dışarı çıkmışsın. Madem nerede ne giyeceğini biliyorsun bundan sonraki süreçte buraya yazmaz kendin çok rahat bir şekilde karar verebilirdin
Valla o bralet taytlar çok tahrik ediyor adamı.. ben genelde spor salonunda yoga salonunda görürdüm ama yolda dışarda görünce acayip etkileniyo insan 😆😆😅 memesi büyük olan biri bunu giymişti kalbimi feth etti resmen 😅🤣🤣😆
Seni kıskanıyor olabilir bazı erkekler öulr sevgilisine erkeklerin bakmasını kaldıramaz bazılarıysa tam tersi yanında öyle giyinmesini ister ki 31ci abazalar kıskansın birbirlerini yesin diye
Aydınlandım teşekkür
Nerede ne yapabileceğini biliyorsan tepkini de ver o zaman.
Normalde kısıtlayıcı erkeğe çok kızarım ama kısıtlamayıp sadece bi sınır koymanı istemiş. Braleri fazla bulmuş bunu söylediğim için kendime şaşırıyorum ama çok da yanlış bulmadım çocuğun tavrını.
Ailenden kimse karışmıyorsa, demek ki sen böyle biriyle beraber olamazsın
Canım herşeyi yaşayarak öğrenecek, tecrübe edeceksin. Gün geldiğinde seni sen olduğun gibi tercih eden birisi ile olacaksın. Hatta bazı konularda bilgin artacağı için sende değişeceksin ve orta yolu bulmak daha kolay olacak canını sıkma :)
Vallahi ben diz üstü etek giymiyorum. Sapıklardan. Maşallah sendeki de iyi cesaret.
dıkkat cekmek kımısının hosuna gıdıyo
Benim gitmez. Bir insanın hoşuna gitmesi bana çok abes geliyor. Vahşi hayvan gibi bakıyorlar. O bakışlardan yalnızca rahatsız olurum.
Hoşuma gitmez şahsen.
Hayatım bralet de aşırı. Haksiz değil cidden sütyen giyip çıkmış gibi olmussundur, sonuçta iç çamaşırı. Ayrilmaniza üzüldüm.
Ben bu erkekleri anlamıyorum açık giyince bakan her erkekle yatmışsın gibi düşünüyorlar heralde beyin yok işte
kimse bize karışamaz istediğimiz zaman istediğimiz yerde istediğimizi giyeriz 💁♀️
Hmm şey K0şar
Lan ahahaja daha demin youtubede gül ki sevgilim dinliyordum. Arka planda kaldı öyle ksde sana yorum yazdım youtube geri döndüm ordada sen varsın bu ne tesadüf😂
5 aydır sevgiliyiz diyorsun. Daha önce hiç açık giyinmiyor muydun? Yani 5 aydır bu adam, senin böyle giyindiğini anlamamış mı?
Kış ayındaydık ya ondandır dostum
@AkifBaler Ya ona kalırsa pandemi vardı zaten evden pek çıkamadık. Ama bu kızın Instagramda paylaştığı fotoğraflar vardır mesela. Hadi onu geçtim, 5 aydır giyim konusunu hiç konuşmamışlar mı yani? Ben mutlaka konuşurum bunu.
Orasını bilemedim🤷♂️
Giyim tarzı insanların kendisine özeldir. Sadece 5 aydır birlikte olduğun bir insanın bence karışmaya pek hakkı yok.
oo tayt olmaz geç onu bende karışırım sevgilim olursa bu yüzden de kızacaksa kusura bakmasın
Kesinlikle ona teslim olma. Benim de en nefret ettiğim tiplerden bu kadınların giyimine karışanlar. Zaten eğer sana gerçekten değer verse sana saygı duysa böyle davranmaz bence.
Yani, sütyen giyip çıkmışsın demek teknik olarak doğru oluyor🤷♀️
e yanı rahatlık dız boyu
Seçenek sun kesinlikle de hayatım sen istememiş olabilirsin sma ben giymeyi sevinirim seni kurmamak için senin istediğini giyecem de 2 tane at o seçsin aşlında ikisini de sen seçmiş oluyorsun o şekilde değerli de hisseder
Başta böyle görüp kabullendi sonradan sorun ediyorsa alttan alma işine geliyorsa böyleyim de ne zaman anlayışlı olursun o zaman pişman olursun
Sen ne yaparsın böyle olsa
@oski35 ya böyle kabul eder ya da gitsin bir şey yapmam tercih sunarım sonrada saygı duyarım
Ben istediğimi giyerim diyorsun tabi 😂
@oski35 birinin iki dudağı arasında olamam kim nasıl algılamak isterse 😏
Gelirmsin dm
normalde göze çarpmaz ama taytla giydiğin için dikkatini çekmiş olabilir yine de haksız olan o çünkü ne giydiğine karışamaz bırak kendi yazsın
Bence belli sınırlar içinde karışması çok doğal bralet giymeni istemez ama askılı giyersin mesela onunda gönlü hoş olur seninde bunları konuşman lazım saygı çerçevesi içinde tabiki aşırı müdahale etmesine izin verme ama ortak bi kararda buluşabilmekte senin elinde :)
+1 her zaman doğru yolu ve ortal yolu bulmak daha güzeldir
ben evde sutyenle dolasmiyorum disarda hic giyemem utanirim sevgilin hakli ama ben o erkegin yerinde olsam ar namusu olan bi kizla sevgili olurdum
Aynı sorunu bende yaşıyorum geçenlerde elbisem kısa diye kavga ettik dün akşam da büstiyer tarzı bralet yüzünden böyle adamlarla ömür geçmez
fızık guzelse dıkkat cekersın ama
Senin de dediğin gibi güzelse güzele bakarlar ne giyerse giysin bu durumu kaldıramayan çirkin kız bulsun
aynen ama hem guzel olup hem acılırsa fena olur
Açılmak derken? Kız herhangi bir yerini açmamış.
.
Bu konuda bende aynı şekilde davranırım.
Herkesin kırmızı çizgileri var.
.
Bu sana tersse tepkini koyacaksın. Değilse söz dinleyeceksin. Bize sorman saçma. Ben olsam ben de kabul etmezdim ama bir başkası edebilir.
Doğru söylüyor tamam kimse kimseye karışamaz ama bi edebi de var yani bazı şeylerin hiç hoşuma gitmiyor o tür giyimler günlük hayatta
arama sorma umursama hiç. senin giyimine karışmaması gerektiğini öğrensin
kıyafetine karışamaz söyleyebilir ama keşke daha kırmadan söyleseydi
Taviz vermemeni tavsiye ederim yoksa zamanla başına çıkar. Ama ortak arkadaşınız falanvarsa arayı yumuşatsın ya da bi yerlerde karşılaşmış gibi yapın konuşun
Hiç kusura bakma ama haklı giyinmenin de bir adabı olmalı bence
Harbiden bu kıyafetler ile nasıl dışarı çıkıyorsunuz her yeriniz ap açık ben erkek olduğum halde utanıyorum
Ne alaka
@SnowAngel23 ben kadını ya da kadınımı görünen orasıyla burasıyla seçen değilim bu benim görüşüm
Sizin gibi erkekler kadinlar size boyun egsin istiyorsunuz ama kendiniz yapmadiginiz sey kalmadi.
Sanane bir kadinin giyiminden?
@SnowAngel23 bak tatlı kız ben kadınıma müdahale ederim kadınımda bana eder tamammı görüşüme karşı olanın benimle benimde onunla işi olmaz hiç kimse zorunlu değil herkesin yaşamı kendine ne ben nede kadın yanında süs aşyası olmasın
Karışmasını bilmiyorum da sende abarttın tayt bralet nedir yani bralet zaten resmen sütyen taytta her yerini belli ediyor bilmiyorum valla
Bralet nedir ya resmen sütyen edep haya kalmamış utanma duygusu olan o şekil sokaga çıkmaz zaten iyice çıplaklaştınız Allah sonumuU hayır etsinn
Seni sevdiği, sana değer verdiği için kıskanmıştır.
Ne istersen giyersin erkek arkadaşın karışamaz diyenlere de aldırma emin ol büyük çoğunluğu ciddi bir ilişki yürütmede başarılı olamamıştır. Tabi sevgilinin de bir karışma sınırı var, seni sık boğaz da edemez.
Yani fazla takma her birey özgürdür kimse giyme kusama karışamaz ayrılmak istiyorsan karışmasına izin verme başka türlü bişey yapamazsin
Trollüğünde b. kunu çıkardınız!
Helal size be 😂😂😂😂