Ben darp edilirken öylece izledi. İçim soğumuyor. Ne yapmalıyım?

Okursanız çok sevinirim, benim için çok önemli.
Olayı kısaca anlatayım.10 yıl boyunca destek olduğum, arkadaşlık yaptım insan sevdiğim kişiyle aramızı bozdu. Sonrasında ise onun gözü önümde beni darp etti. Sevdiğim olacak karakter yoksunu da sesini bile çıkarmadı. Öylece izledi. Olaydan 1 saat sonra ise benim hakkımda pis pis konuşmuşlar. İkisi de beni engelledi. Sevdiğim kişi kendisiyle iletişime geçmek istediğim anda beni engelliyor. Arkadaş dediğim insan, onunla aram kötü olsun diye elinden geleni yapmış. Bu olay 3 ay önce yaşandı. Şu anda ilaçlara bağımlı bir hayat yaşıyorum onlar yüzünden. O yüzden lütfen, rica ediyorum "önüne bak, bu yaşananları unut" gibi anlayışsız yorumlar yapmayın.
Sizce nasıl davranmam gerekir onlara bundan sonra? Zaman geçse de içim soğumuyor ve elimden bir şey gelmeden çaresizce beklemek çok zor.
Ben darp edilirken öylece izledi. İçim soğumuyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla