Bir sıcak bir soğuk davranıyor. Ne yapmam lazım?

Üç gündür ağır hastaydım, rapor almıştım. Kimse rahatsız etmesin diye de "rahatsız etmeyin flagi" koymuştum haberleşme ağımıza. Bir arkadaşım var. Bazen sıcak bazen de soğuk davranıyor anlamıyorum sinyallerini. Neyse. Bu kişi raporunun son günü akşam saatlerinde bana yazdım. "Rahatsız etmeyin he, ben de mi rahatsız etmeyeyim iyi öyle olsun ☺️" diye mesaj bırakmış. Tabi ben, bunu ertesi gün gördüm. Ona hastaydım, hala hastayım ama bugün raporum bitti dedim. Cevap vermedi. Ama hün içinde iş hakkında konuştuk. Yani alındım. Bir geçmiş olsun demek bu kadar zor olmamalıydı. Hem zaten ilk laf atan da kendisiydi. Nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum şu anda. İkinci sorum da sosyalleşmek istiyorum. Ve zaman kayıt olabiliceğim tek etkinlik onun bulunduğu etkinlik. Fakat bu sıcak soğuk durum orada da devam ederse sosyalleşmek için gittiğim yerde dışlarım diye endişem var. Ne yapabilirim bu iki konu hakkında?
Bir sıcak bir soğuk davranıyor. Ne yapmam lazım?
Cevapla