Yaşım 27 işinde gücünde olan biriyim naif erdemcil efendi biriyim sosyal medyada bir kaç defa mesaj attım ama bakan olmadı sevmek sevilmek çok istiyorum ellerimi semaya açtım allahtan diledim ama hiç karşıma çıkmıyor çok üzülüyorum neden benim tutkuluca sevdiğim kız arkadaşım gönül sevgim yok diye bu hissiyatları yaşayan var mı aranızda birde ben çekimser utangaç biriyim ama zamanla aşıyorum tecrübelerinizi paylaşırmısınız ya da ne nasıl yapmalıyım çevremde kız yok mu diye sorarsanız inanın yok?
NEDEN BİR BAYAN BENİ BENİ KABUL ETMİYOR OYSAKİ SEVMEK SEVİLMEYİ ÇOK İSTİYORUM DÜZGÜN OLDUĞUM HALDE?
Kardeşim aynı hissiyatları yaşıyoruz , Allah güzel insanlarla karşılaştırsın inşallah 🙋♂️ Namaz kıl , dua et , tevekkül et , Allah’a bırak elbet bir gün birisi girer hayatına bundan şüphen olmasın 😊 Bu arada utanma yani onlarda insan duygularını Paylaş , paylaş ki karşılığı olsun 🙋♂️
Ya illa karşına biri çıkıcaktır. Ya da birileri aracı olucaktır. Herkesin bi eşi var. Allah kullarını düşünüyor. Öyle başı boş yaratmadı. Sen hayırlısını iste Allahtan. Duayı bırakma. Ve olsun diye de önüne gelen her kıza yazma. Herşeyin bi zamanı var